نماد سایت ماه نیوز

چرا استوری اینستاگرام آپلود نمیشود؟ (راه حل اینجاست)

بهترین نرم افزار آپلود وضعیت Uploader و اندروید بسیار خوب است. وضعیت آسان و ساده Full Uploader و Status Full Video Downloader برای افرادی که به Status … آموزش ارسال عکس و ویدیوهای گالری در استوریز اینستاگرام … هنگام آپلود عکس یا ویدیو برای استوری ممکن است با پیام خطای publication in progress یا loading in progress مواجه شوید، یا شاید صفحه سیاه بشود و استوری کامل … Jan 6, 2018 — اگر کاربر اینستاگرام باشید، حتما می دانید که استوری های این شبکه اجتماعی محبوب از همان بدو تولد با یک محدودیت بزرگ رو به رو بودند.

Jun 17, 2020 — چگونه در استوری اینستاگرام فیلم بگذاریم و مدت زمان استوری در … من استوری هیچ کسی رو نمیتونم ببینم حتی استوریی که خودم میزارمم نمیتونم ببینم. گوشیمو اندرویدشو بروزرسانی کردم اینستا هم بروز رسانی کردم اما باز مشکل دارم.. در این بخش چک کنید که حداقل یک گیگابایت فضای خالی در گوشی شما باشد.

در صورت عدم وجود این مقدار فضا، تعدادی از نرم افزار ها و بازی های اضافی گوشی تان را حذف نصب (آنینستال) کرده و سپس فایل های اضافی را نیز پاک کنید که به حداقل یک گیگابایت فضای خالی برسید. پاک کردن حافظه‌ی پنهان یا کش اینستاگرام کار چندان دشواری نیست، در صورتی که از نحوه‌ی انجام این کار اطلاع ندارید، مقاله‌ی پاک کردن کش اینستاگرام می‌تواند مفید باشد. از برنامه خارج شوید، آن را از بک گراند حذف کنید و دوباره اقدام به باز کردن آن نمایید.

روش ۱: اتصال اینترنت خود را بررسی کنید

بعد از این که ویدئو را انتخاب کردید، گزینه Next را بزنید. گزینه Edit را بزنید و ویدئوی مورد نظر خود را از گالری پیدا کرده و انتخاب کنید. با عضویت در خبرنامه لرن پارسی از جدیدترین مقالات و آموزشها در ایمیل تان باخبر شوید. اگر استوری های شما تار و از کیفیت پایین تری برخوردار است ، در هنگام بارگذاری استوری ها ، باید ویژگی صرفه جویی در داده را خاموش کنید.

2.به دلیل کوتاه بودن ویدوی شما، مخاطبان از دیدن استوری شما استقبال میکنند. سپس در قسمت General گزینه iPhone Storage را لمس کنید. احتمالا با این روش ها مشکلتان حل می شود و نیازی به روش دیگری نخواهید داشت ولی اگر هنوز نتوانستید این مشکل را برطرف کنید در قسمت دیدگاه ها با ما درمیان بگذارید تا بتوانیم راهنماییتان کنیم. حالت هواپیما تمام اتصالات گوشی شما را متوقف می کند.

از طریق اینترنت ، بلوتوث ، NFC و غیره ، فعال بودن حالت هواپیما می تواند در شرایطی از این دست مفید واقع شود که این مسئله به دلیل اتصال ضعیف است. قسمت bio پیج اینستاگرام تان را از کلمات بد و پاکسازی کنید. یک پیج اینستاگرام را در کادر زیر وارد کرده و دکمه آنالیز را بزنید. پس از تایید، صفحه اینستاگرام فوق به لیست صفحات اینستالیز اضافه میشود و از لحظاتی دیگر بررسی خواهد گرفت. امیدواریم این آموزش مورد علاقه و استفاده شما دوستان عزیز بوده باشد.

چرا آپلود نمیشه اینستا

در چنین حالتی پس از شارژ اینترنت مجددا استوری خود را آپلود کنید. نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.

واتساپ وب روی گوشی

هنگام بارگذاری و ارسال استوری با این پیغام مواجه می‌شویم که به معنی در « در حال بارگذاری » می‌باشد اما هیچ نتیجه‌ای حاصل نمی‌شود و این پیغام همچنان باقی می‌ماند. این مشکل به این صورت است که پس از ارسال استوری خود، آن را نمی‌بینیم یا گاهی استوری مخاطبانمان را نمی‌بینیم. برای دستگاه های اندروید نیز میتوانید ابتدا دکمه پاور را نگه داشته و از منو باز شده گزینه Restart انتخاب کنید.

با انجام دادن آموزش های بالا می توانید از برطرف شدن مشکل خود به طور کامل اطمینان داشته باشید. امیدوارم شما دوستان عزیز از این آموزش استفاده لازم را برده باشید. 2) در اینجا دوباره با گزینه Apps یا برنامه ها روبه رو می شوید، دوباره برروی آن بزنید ا به قسمت برنامه های خود بروید. در این قسمت مقدار فضای ذخیره سازی آزاد در حافظه گوشی نمایش داده می‌شود.

سعی کنید حداقل 2 گیگابایت فضای ذخیره سازی آزاد روی حافظه گوشی داشته باشید. اگر حافظه گوشی پر بود، فایل های غیرضروری آن را حذف نمایید. بعد از آزاد کردن حافظه گوشی دوباره عملکرد اینستاگرام را بررسی کنید. احتمالا مشکل آپلود نشدن عکس و ویدیو برطرف شده است و می‌توانید پست مورد نظرتان را بدون مشکل در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک بگذارید.

سرویس اینستاگرام کاملا مبتنی بر اینترنت است و بدون اینترنت نمی‌توانید از اینستاگرام استفاده کنید. وبسایت Giphy یک منبع معتبر برای دانلود گیف محسوب می شودشما می‌توانید، فایل گیف مورد نظر را در این وبسایت آپلود کرده و بر روی آیکون اینستاگرام در پایین صفحه کلیک کنید. در مرحله بعد، باید آدرس ایمیل خود را در قسمت مورد نظر تایپ کنید تا این وبسایت، فایل MP4 گیف مورد نظر را به ایمیل شما ارسال کند. شما با ذخیره فایل دریافتی در موبایل خود، می‌توانید آن را به دور از هر گونه مشکل، در اینستاگرام آپلود کنید.

آموزش صفر تا صد مهارت های فردی

Clear cache را انتخاب کنید تا کش اینستاگرام پاک شود. تماس گرفته و با کمک کارشناسان اینترنت کمک مشکل خود را رفع نمایید. اینستاگرام توسط آقای Kevin Systrom در نیمه های سال 2010 ساخته شد.

بررسی دلایل مختلف پلود نشدن ویدیو “discard Post” در اینستاگرام

خدمات اینستالیز علاوه بر تهیه گزارش از رفتار و تغییرات صفحات اینستاگرام، کمک به دسته بندی و آرشیو صفحات و همچنین راهنمایی به کاربران در جهت پیدا کردن و بررسی صفحات است. همچنین در بخش آموزش اینستالیز میتوانید آموزشهای مفید و جدیدی در رابطه با اینستاگرام پیدا کنید.

توصیه می کنم از اتصال اینترنت خود اطمینان حاصل نمائید زیرا در صورت قطع شدن اینترنت فیلتر های استوری برایتان نمایش داده نمی شود و نه ایموجی برایتان باز می شود که بتوانید ازآن برای عکستان استفاده کنید و هم تصویر شما آپلود نخواهد شد . اینترنت شما اگر به صورت وای فای است پس اول مودم را یکبار خاموش روشن کنید تا مطمن شوید مشکل از اینترنت نیست .

کش اپ را پاک کنید

17 دسامبر 2017 … 2) برای رفع مشکل آپلود فیلم در اینستاگرام، اینترنت سایر برنامه ها را قطع … را میزنم بعد مینویسه پست خودکار در صورت امکان ولی پست نمیشه. هنگامی که حالت Power Saving را روی آیفون فعال باشد، ممکن است برخی از اپلیکیشن ها به درستی عمل نکنند و عملکرد آن‌ها دچار مشکل شود. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم جهت رفع مشکل باز نشدن استوری اینستاگرام حالت Power Saving را غیر فعال کنید.

بدین منظور به بخش Settings آیفون مراجعه و گزینه Battery را انتخاب کنید. سپس گزینه Low Power Mode را در حالت غیر فعال قرار دهید. سایت مشاوره همراه مشاور یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر هیچگونه وابستگی ندارد. با ارسال این فرم نظر شما به صورت نظر آزاد به نمایش در خواهد آمد.

در بخش عنوان راه اندازی مجدد تا مرحله 4 پیش بروید و بعد مراحل زیر را انجام دهید. 4) در این مرحله برروی گزینه Force Stop بزنید و بعد پیامی نشان داده می شود که باید برروی OK بزنید. برخی مشکلات به عدم دسترسی اینستاگرام به لوکیشن برمی‌گردد. اگر تنظیمات بهینه‌سازی باتری را فعال‌سازی کرده باشید بعید نیست با مشکل مواجه شوید. برخی اطلاعات در حافظه پنهان کش برنامه ذخیره می‌شوند که ممکن است معیوب بوده و موجب بروز این مشکل شوند.

در صورت بلاک بودن، به رفع ریپورت اینستاگرام بپردازید. در پنجره باز شده، وارد بخش Storage شوید و گزینه های Clear Cache و Clear Data را انتخاب کنید. گاهی برای بعضی از فرمت های تصویر مانند GIF ممکن است با مشکل ارسال استوری مواجه شویم. آموزش بررسی سلامت باتری گوشی اندروید سامسونگ ، هواوی ، شیائومی و.. منبع: https://hyperfollow.ir

خروج از نسخه موبایل