اجتماعیمعرفی کسب و کار

راهنمای خرید تلفن یالینک T33g – نقد و بررسی تلفن T33g

تلفن‌های تولید شده در شرکت یالینک، در شرکت‌های تجاری و بازرگانی استفاده می‌شوند. قابلیت‌های این مدل‌ها آن‌قدر زیاد است که می‌تواند نیاز خریداران را پاسخگو باشد.

معرفی تلفن تحت شبکه T33g

تلفن یالینک  T33g یکی از مدل‌های تولیدی در شرکت یالینک است که در بازار‌های تمام کشور‌ها یافت می‌شود. اولین فعالیت این شرکت در سال ۲۰۰۳  شروع شد و انواع مختلفی از آی پی فون‌های تحت شبکه در کمپانی یالینک تولید شد‌.

از آن‌جایی که این محصولات از کیفیت لازم برخوردار بودند، توانستند به راحتی تاییدیه را از کشور‌های مختلف دنیا  به دست بیاورند‌.

جالب است بدانید که کمپانی یالینک طی سال‌های ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۱ توانسته است عنوان بزرگ‌ترین صادرکننده آی پی فون را در دنیا کسب کند.

قصد داریم تا در این مقاله در مورد قابلیت‌ها و امکانات تلفن یالینک مدل T33g صحبت کنیم. در ادامه با ما همراه باشید و خواندن این مقاله کاربردی را از دست ندهید.

کیفیت این مدل و سرعت پیکربندی آن نسبت به مدل‌های قدیمی‌تر بالا است. از ویژگی‌های این تلفن می‌توان به دو عدد پورت، ۴ اکانت و قابلیت کنفرانس 5 طرفه اشاره کرد. یعنی ۵ نفر به صورت همزمان می‌توانند با هم صحبت کنند.

لازم به ذکر است که پورت‌ها دارای سرعت ۱۰ و ۱۰۰ می‌باشند.

شاید برایتان سوال پیش آید که پورت‌ها به چه دردی می‌خورند. در واقع بدون پورت‌ها نمی‌توان تلفن را به کامپیوتر و تجهیزات دیگر وصل کرد.

امکانات دیگری نیز در تلفن یالینک T33g  وجود دارد. مثلا این مدل از کدک پشیبانی می‌کند که پهنای باند آن در حالت گسترده به Opus, G.722  می‌رسد. همچنین پهنای باند می‌تواند باریک باشد.

  G.711(A/μ), G.723.1, G.729 ،G.729AB, G.726, iLBC

کیفیت صدای این تلفن بالا است که باعث می‌شود شخصی که از آن استفاده می‌کند، مکالمه خوبی داشته باشد‌.  دلیل این کیفیت بالا، ترکیب پورت، صدای HD و سیستم فیلترینگ نویز پیشرفته است. همچنین در طول مکالمه امکان قطعی تماس وجود ندارند‌.

بعضی تماس‌ها مستقیم هستند و نیازی به IP ندارند. آی پی فون مدل  Yealink SIP-T33G دارای این قابلیت است و می‌توان تماس را نیز در آن نگه داشت یا قطع کرد‌ .

شما می‌توانید با یک لمس کوتاه با شماره مد نظر خود ارتباط بگیرید. یا حتی تماس را در حالت انتظار قرار دهید.

در دفترچه تلفن  مدل  Yealink SIP-T33G  امکان ذخیره ۱۰۰ شماره تلفن وجود دارد.

 می‌توانید  مکالمه رمز نگاری شده و چند قابلیت امنیتی دیگر را نیز در این مدل امتحان کنید.

صفحه نمایش تلفن دارای ابعاد ۲.۴ اینچی است که می‌توان آن را کنترل کرد.

از دیگر ویژگی‌های این تلفن می‌توان به وال پیپر و اسکرین سیور اشاره کرد که باعث تنوع زیادی می‌شوند.

مجموع این ویژگی‌ها باعث شده‌اند تلفن یالینک SIP-T33G به انتخاب اکثر خریداران تبدیل شود.

خرید تلفن T33g

چنان‌چه اگر قصد خرید این تلفن T33g را داشتید و سوالی در مورد ویژگی‌ها یا نحوه کارکرد تلفن برایتان ایجاد شد ، می.توانید با کارشناسان شرکت یالینک تماس بگیرید. آن‌ها در اسرع وقت پاسخ‌گوی شما خواهند بود.

ویژگی‌های Yealink T33G آن‌قدر زیاد است که محبوبیت آن را دو چندان کرده است. سرعت بالای انتقال داده‌ها در این مدل باعث شده است که سازمان‌ها توجه ویژه نسبت به آن داشته باشند. کیفیت و عملکرد دستگاه نیز در کنار سرعت آن اهمیت دارد و شرکت‌ها نباید نسبت به این مسئله مهم بی توجه باشند. خرید تلفن T33g از نماینده رسمی محصولات یالینک در ایران.

چند مورد از ویژگی‌های تلفن Yealink SIPT33G

۱)قابلیت نصب بر روی دیوار منزل

۲)دارای چهار عدد اکانت SIP

۳)پشتیبانی صدا از قابلیت HD

۴) پشتیبانی از  کنفرانس با حضور 5 طرف

۵) دارای سیستم فیلترینگ نویز محیطی

۶)صفحه نمایش رنگی ۲‌.۴ اینچی

پردازنده‌های تعبیه شده در تلفن یالینک T33G، سرعت بالایی دارند.همچنین پورت‌ها نیز سرعت گیگابایتی دارند.  بنابراین اگر خریدار بخواهد دستگاه را پیکربندی کند، هیچ مشکلی ایجاد نمی‌شود و می‌تواند این‌کار را به راحتی انجام دهد. در حالی که اگر سرعت پورت‌ها و پردازنده‌ها پایین بود، این‌کار با مشکل مواجه می‌شد.

تکنولوژی‌های زیادی در این مدل پشتیبانی می‌شوند‌. مثلا قابلیتی به نام YDMP/YMCS، EHS Wireless Headsetو Unified Firmware یکپارچه ، ویژگی‌های مثبت دیگری هستند که خریداران در صورت نیاز می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

این تلفن از این قابلیت برخوردار است که بتوان آن را در دو حالت مختلف بر روی میز قرار داد.

خوشبختانه، تلفن های تحت شبکهYealink  دارای طراحی قدرتمندی است و کارشناسان تولید از جدیدترین تجهیزات در ساخت این محصول استفاده کرده‌اند.

در صورتی که قصد دارید محاسبات پیچیده را توسط تلفن انجام دهید، توقع بهترین عملکرد را دارید و به کیفیت بالا می‌اندیشید، این مدل می‌تواند تمام نیاز‌های شما را برآورده کند. در خرید این تلفن همه فن حریف تردید نکنید.

سخن پایانی:

تلفن یالینک SIP-T33G از ویژگی‌ها، قابلیت‌ها و امکانات بیشماری برخوردار است که آن را به یکی از بهترین مدل‌های موجود در بازار تبدیل کرده است.

اگر قصد خرید یک تلفن درجه یک برای شرکت یا محل کار خود را دارید، این مدل می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. مزایا و ویژگی‌های مثبت این تلفن آن‌قدر زیاد است که جایی برای صحبت در مورد معایب باقی نمی‌ماند.

این مقاله را به موضوع تلفن یالینک -T33G  اختصاص دادیم.امیدواریم که برای شما مفید بوده باشد و توانسته باشید اطلاعات مفیدی را به واسطه خواندن آن کسب کنید.

منبع: Psyum.tel