نماد سایت ماه نیوز

آیا جراحی بینی گوشتی بازگشت دارد ؟

جراحی بینی گوشتی باز می گردد؟

بینی گوشتی چیست؟

همچنین ممکن است برایتان جالب باشد که بدانید طبق تحقیقات انجام شده توسط پروفسور تامیر ، حدود 24 درصد از انسان های روی کره زمین دارای بینی گوشتی هستند. این مدل بینی رایج ترین شکل و فرم بینی در انسان است. به گزارش CBS News ، بینی گوشتی به بینی اینشتین نسبت داده می شود. زیرا در عکسهای اینشتین مشخص است که بینی گوشتی است.

شاهزاده فیلیپ و مارک رافائلو نیز چهره های برجسته ای با بینی گوشتی بودند. ویژگی های اصلی بینی گوشتی ظاهر پوست چرب ، ضخامت پوست بینی ، عرض بینی و اندازه آن است.

از کجا بفهمیم بینی ما گوشتی است؟

گوشت معمولاً در بینی قرار دارد سوراخ ها را باز کنید تعداد زیادی وجود دارد. پوست ضخیم روی بینی گوشتی به وضوح قابل مشاهده است. ترشح غدد چربی در بینی گوشتی معمولاً بسیار زیاد است. در اکثر سوراخ های بینی گوشتی سوراخ های بینی بزرگ و بیرون زده است. نوک بینی در بینی گوشتی پهن تر از بینی دیگر است. غضروف بینی در بینی گوشتی معمولاً گسترده استبه

در اینجا شایع ترین ویژگی های بینی گوشتی وجود دارد به گفته دکتر میشل لی ما به این موارد اشاره می کنیم:

  • پوست ضخیم
  • غضروف کوچک و ضعیف
  • پوشش بافتی سنگین
  • تیغه بزرگ و گرد

جراحی بینی گوشتی چگونه است؟

جراحی بینی گوشت احتمالاً یکی از پیچیده ترین و خاص ترین جراحی های بینی استبه مقدار زیادی پوست ضخیم روی بینی گوشتی وجود دارد. این پوست باید در حین عمل جراحی بینی نازک باشد. کاهش ضخامت پوست بینی باید به صورت بسیار حرفه ای و ظریف انجام شود. هرگونه برداشت غیرحرفه ای از بافت های پوست منجر به آبریزش بینی می شود.

یکی دیگر از بخشهای مهم جراحی بینی عضلانی ، تقویت غضروف بینی است. وزن بینی گوشتی بسیار بیشتر از سایر انواع بینی است. بنابراین بدیهی است که فرد به دلیل این وزن دچار مشکل شده است افتادن بالای بینی بعد از عمل بودن؛ این به این دلیل است که ساختار بینی قدرت چندانی برای مقاومت در برابر گرانش و افتادگی بینی ندارد.

پس راه حل چیست؟

برای حفظ بینی با شکل و فرم دلخواه ، باید ناحیه غضروفی بینی را تقویت کنید. برای انجام این کار ، معمولاً از غضروف گوش یا دنده پیوند زده می شود. گاهی برای این عمل غضروف مصنوعی برای بینی گوشتی از پایه زیر پوست بینی برای محکم و محکم شدن آن استفاده می شود. پس از این مرحله می توان باله های بینی را مونتاژ کرد و استخوان بینی را آماده کرد تا شکل و فرم دلخواه را تشکیل دهد.

آیا عمل بینی گوشتی باز است یا بسته؟

به گفته میشل لی ، پزشک کلینیک بورلی هیلز ، شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که آیا جراحی بینی باز برای بینی گوشتی مناسب است یا جراحی بینی بسته؟ در حقیقت ، قبل از افشا کردن ، باید تفاوت بین جراحی بینی گوشت باز و بسته را بدانید.

جراحی بینی بسته: در جراحی بینی بسته ، حداقل میزان برش در ناحیه زیر باله بینی این اتفاق می افتد و پزشک کمترین میزان نفوذ به استخوان بینی و نواحی فوقانی را دارد.

آسیب این جراحی بسیار کمتر از جراحی بینی باز است و پزشک می تواند با حداقل تورم در بینی فرد تغییرات لازم را انجام دهد. محدودیت های زیاد در این روش جراحی اجازه جراحی بینی پیچیده را نمی دهد. چون خسس بسیار محدود است.

جراحی بینی باز: در جراحی بینی باز ، پزشک متخصص جراحی را با ایجاد برش های لازم در گوشه های تیغه های برش و در قسمت پایین بینی آغاز می کند. بهترین دسترسی به تمام بخشهای مورد نیاز در جراحی زیبایی بینی، در این روش موجود است و جراح می تواند هرگونه تغییری در استخوان بینی ، پوست و غضروف ایجاد کند.

بر اساس توضیحات ارائه شده ، می توان گفت جراحی بینی گوشتی که نیاز به اصلاحات زیادی دارد ، با جراحی بسته به هیچ وجه امکان پذیر نیست. اما با جراحی بینی باز می توانید به راحتی تمام تغییرات لازم را در پوست بینی ، تیغه بینی و باله ها ایجاد کنید.به

دوره نقاهت جراحی بینی گوشتی چقدر است؟

آگاهی از دوره نقاهت جراحی بینی به افراد کمک می کند تا بعد از جراحی به خوبی آماده شوند. سرگرم کننده. به گفته فانک گچ ، در باره O این روز برای کاهش تورم حاد ناشی از جراحی بینی مورد نیاز استبه

بعد از 8 روز ، معمولاً فرد برای برداشتن بخیه ها و برداشتن آتل یا گچ روی بینی به متخصص مراجعه می کند. در این مرحله مراقبت های بعد از عمل جدی تر از قبل شروع می شود. می توانید بعد از 8 روز با استفاده از چسب بینی به سر کار برگردید و فعالیت های سبک را از سر بگیرید.

تقریباً از هفته سوم O به ۳۰٪ تورم داخل و اطراف بینی کاهش می یابد و تا هفته ششم ، ظاهر بینی 50 تا 60 درصد بدون تورم و کبودی خواهد بود. به خاطر داشته باشید که هرگونه ضربه ، فشار و عدم مراقبت بعد از جراحی بینی نیز می تواند برای شما مشکل ایجاد کند. بنابراین سعی کنید در این مورد بسیار محتاط باشید.

آیا شما کاندید جراحی بینی هستید؟

به گفته دکتر میلر ، جراح زیبایی در منهتن ، نیویورک ، قبل از تصمیم گیری در مورد هرگونه جراحی ، باید در نظر بگیرید که آیا نامزد مناسبی برای انجام این عمل است. تبلیغات در زمینه جراحی زیبایی معمولا با تشویق افراد به استفاده از خدمات جراحی زیبایی همراه است.

در این تبلیغات ، همه چیز به بهترین شکل نمایش داده می شود و هیچ پارامتر منفی در این تبلیغات در دنیای واقعی قرار نمی گیرد. به همین دلیل ، بسیاری از افراد بعد از دیدن تبلیغات تصمیم می گیرند جراحی زیبایی انجام دهند. اما بهتر است قبل از عمل حقایق جراحی را بدانید و سپس روی آن کار کنید. در ادامه ، نامزدهای جراحی زیبایی گوشتی بینی را مورد بررسی قرار می دهیم:

  • افرادی که از ظاهر بینی گوشتی خود چندان راضی نیستند
  • کسانی که با واقعیت بینی گوشتی آشنا هستند و محدودیت های جراحی را می دانند
  • کسانی که در محیط های سخت و پرخطر مانند سالن های بوکس و ورزش هایی از این دست حضور ندارند
  • افرادی که می توانند مراقبت های بعد از عمل را دنبال کنند

دکتر امیرحسین محمدی مفرد (www.drmofradclinic.com) بهترین جراح بینی در تهران است. با توجه به تجربه و سابقه این پزشک جراحی بینی ، وی به یکی از مشهورترین جراحان کرگدن در تهران تبدیل شده است. می توانید به منبع این مقاله مراجعه کنید. در لینک زیر.

منبع: سایت دکتر امیر. امیرحسین محمدی مفرد

* گزارش تبلیغات

خروج از نسخه موبایل