نماد سایت ماه نیوز

خدمات آی تی چیست + معرفی بهترین شرکت ارائه دهنده خدمات it

خدمات آی تی چیست + معرفی بهترین شرکت ارائه دهنده خدمات it

خدمات آی تی چیست + معرفی بهترین شرکت ارائه دهنده خدمات it

خدمات کامپیوتری ارائه شده توسط یک شرکت فناوری اطلاعات خاص، خدمات فناوری اطلاعات نامیده می شود. سازمان ها از این خدمات فناوری اطلاعات برای رفع نیازهای فناوری اطلاعات خود بدون هزینه اضافی برای ساخت و مدیریت زیرساخت فناوری اطلاعات جداگانه استفاده می کنند.

دو نوع اصلی از خدمات فناوری اطلاعات وجود دارد:

خدمات مبتنی بر مشتری

بسته های خدماتی

خدمات مبتنی بر مشتری

خدمات فناوری اطلاعات بیشتر مشتری مدار هستند. مشتریان اغلب از خدمات IT بهره می برند بدون اینکه بدانند در زیر آن چه می گذرد. با این حال، با تغییرات تکنولوژیکی در محل کار، تعریف خدمات فناوری اطلاعات به طور چشمگیری تغییر کرده است.

فناوری اطلاعات بازاریابی است. عملیاتی مانند فروش و مراقبت از مشتری اساساً تغییر کرده است. از آنجایی که فناوری اطلاعات بر بسیاری از صنایع تاثیر زیادی دارد، هر صنعتی به انواع مختلفی از خدمات نیاز دارد. بنابراین، متخصصان فناوری اطلاعات در شرکت‌های فناوری اطلاعات، مهارت‌های مختلفی دارند که می‌توانند نوع خدمات فناوری اطلاعاتی را که ارائه می‌کنند به شرکت فناوری اطلاعات اختصاص دهند. هر شرکتی به زیرساخت فناوری اطلاعات متناسب با نیازهایش نیاز دارد. بنابراین خدمات یک شرکت فناوری اطلاعات برای هر شرکتی متفاوت است. چنین خدماتی را خدمات مبتنی بر مشتری می نامند.

بسته های خدماتی

برای این نوع خدمات؛ مدل فناوری اطلاعات باید مخاطبان هدف خود را تعریف کند و بسته خدماتی را بر اساس نیاز آنها ایجاد کند. این بسته های خدماتی خدمات یکسانی را به هر کسب و کاری با قیمت ثابت ارائه می دهند. این نوع خدمات ممکن است به اندازه خدمات مشتری موثر نباشد. این نوع خدمات تنها برای انجام وظایف جزئی به جای مدیریت کل زیرساخت فناوری اطلاعات شرکت استفاده می شود.

مدیریت خدمات فناوری اطلاعات چه می کند؟

مدیریت خدمات فناوری اطلاعات همچنین به عنوان ITSM شناخته می‌شود) هنر پیاده ‌سازی، مدیریت و ارائه خدمات فناوری اطلاعات برای برآوردن نیازهای یک سازمان است که از ترکیب مناسبی از افراد، فرآیندها و فناوری برای ارائه ارزش اطمینان حاصل می‌کند.

مزایای خدمات مدیریت فناوری اطلاعات

انتخاب یک شرکت خدمات فناوری اطلاعات یکی از مهمترین تصمیماتی است که در کسب و کار خود خواهید گرفت. این روزها، ارائه دهندگان خدمات مدیریت شده (MSP) بر اساس یک مدل کسب و کار ساده عمل می کنند: آنها خدمات مورد نیاز کسب و کار شما را ارائه می دهند.

MSP ها به کسب و کارها اجازه می دهند تا عملیات خود را مقیاس کنند و فقط برای آنچه نیاز دارند پرداخت کنند. در نتیجه، کسب‌وکارها با کاهش هزینه‌ها و کنار گذاشتن مدل‌های قبلی، عملیات کارآمدتری را انجام می‌دهند.

خدمات فناوری اطلاعات مدیریت شده چیست؟

خدمات فناوری اطلاعات مدیریت شده نوعی از خدمات برون سپاری است که راه حل های قابل اعتماد، مقرون به صرفه و به موقع برای نیازهای فناوری اطلاعات کسب و کار ارائه می دهد. هدف خدمات فناوری اطلاعات مدیریت شده ارائه یک رویکرد ساده و مقرون به صرفه برای عملکرد فناوری اطلاعات شما و حذف بیشتر این قابلیت از دست شماست. بهترین ارائه دهندگان خدمات مدیریت شده به ابزارهای پیشرفته مجهز هستند تا نیازهای روزانه IT مشتریان را برآورده کنند.

خدمات IT شامل چه مواردی می شود؟

خدمات فناوری اطلاعات شامل مشاوره، توسعه نرم افزار، یکپارچه سازی سیستم و استقرار و آموزش سخت افزار است. به طور کلی، بازار خدمات فناوری اطلاعات شامل چندین بخش مانند برون سپاری، خدمات مدیریت شده، خدمات امنیتی، مدیریت داده و رایانش ابری است.

هدف از خدمات فناوری اطلاعات

خدمات فناوری اطلاعات به کاربرد مهارت‌های فنی و تجاری اطلاق می‌شود که سازمان‌ها را قادر به ایجاد، مدیریت و بهینه‌سازی یا دسترسی به اطلاعات و فرآیندهای تجاری می‌کند.

بازار خدمات فناوری اطلاعات را می توان بر اساس نوع مهارت های مورد استفاده در خدمات (طراحی، ساخت، اجرا) تقسیم بندی کرد. انواع مختلفی از خدمات نیز وجود دارد: خدمات فرآیند کسب و کار، خدمات کاربردی و خدمات زیرساخت.

اگر این خدمات برون سپاری شوند، برون سپاری فرآیند کسب و کار (BPO)، برون سپاری اپلیکیشن (AO) و برون سپاری زیرساخت نامیده می شوند. رایان پشتیبان یکی از بزرگترین و پیشروترین شرکت های ارائه دهنده خدمات فناوری اطلاعات و فناوری اطلاعات در تهران و کرج می باشد که تمامی نیازهای شرکت ها و سازمان ها را تامین می کند.

شاخص متمایز رایان پشتیبان

یک تیم IT داخلی وجود دارد

اما اگر من از قبل یک تیم داخلی IT داشته باشم چه می شود؟

برخلاف تصور رایج، داشتن یک بخش IT داخلی در واقع درست مانند داشتن یک سرویس فناوری اطلاعات برون سپاری شده عمل می کند. چرا؟ زیرا با برنامه ریزی صحیح می توان دیگری را تکمیل کرد و بالعکس. بخش فناوری اطلاعات خود را به عنوان مرکز تماس برای زیرساخت‌های فناوری اطلاعات و برنامه‌ریزی استراتژیک در نظر بگیرید، در حالی که ارائه‌دهنده خدمات فناوری اطلاعات شما می‌تواند به عنوان پشتیبان فناوری اطلاعات شما در کارهای روزمره فناوری اطلاعات مانند داده عمل کند. از داده ها، مدیریت شبکه، فناوری امنیت اطلاعات.

مزایای یک ارائه دهنده خدمات فناوری اطلاعات مدیریت شده چیست؟

هزینه های قابل پیش بینی برای برنامه ریزی بهتر بودجه

در برخی موارد، استخدام یک کارمند تمام وقت فناوری اطلاعات بیشتر از استخدام یک ارائه دهنده خدمات فناوری اطلاعات مدیریت شده هزینه دارد. با ارائه‌دهنده خدمات فناوری اطلاعات مدیریت شده، تیمی از متخصصان فناوری اطلاعات به دست می‌آورید.

مدل MSP به مشتریان این امکان را می دهد که به راحتی منابع، به ویژه هزینه ها را به صورت ماهانه به جای بودجه بندی بیشتر برای بخش های داخلی IT اختصاص دهند. ارائه دهندگان خدمات فناوری اطلاعات مدیریت شده معمولاً کارمزدهای ماهانه با نرخ ثابت را ارائه می دهند و در صورت نیاز به هزینه بیشتر، گزینه های مقیاس پذیر را ارائه می دهند.

تکنسین های آموزش دیده، واجد شرایط و با تجربه

MSP فقط افراد آموزش دیده و واجد شرایطی را به کار می گیرد که در آخرین مهارت های IT به خوبی آشنا هستند. یکی از مهم ترین مواردی که باید در هنگام جستجوی یک ارائه دهنده خدمات فناوری اطلاعات مدیریت شده در نظر گرفت، صلاحیت کارکنان MSP است. این می تواند به شما بینشی در مورد اینکه چگونه یک MSP می تواند نیازهای کسب و کار شما را برآورده کند به شما بدهد. برآورده کردن، دادن

روی رشد کسب و کار خود تمرکز کنید

با برون سپاری نیازهای IT خود، به خود اجازه می دهید بر روی چیزهای مهم تری مانند رشد کسب و کار خود تمرکز کنید. کسب و کارهای کوچک و متوسط ​​به طور قابل درک سعی می کنند همه کارها را خودشان انجام دهند، زیرا بودجه محدود و منابع محدود است. با این حال، بهترین چیز در مورد خدمات فناوری اطلاعات مدیریت شده این است که شما مجبور نیستید هزینه زیادی برای خدمات آنها بپردازید. با کمک MSP، می توانید روی رشد کسب و کار خود کار کنید و به جای نگرانی در مورد نیازهای IT خود، بر شایستگی های اصلی خود تمرکز کنید.

آنچه را که نیاز دارید پیدا کنید

همانطور که در بالا ذکر شد، شرکت های خدمات IT مدیریت شده هزینه زیادی از شما دریافت نمی کنند زیرا آنها راه حل های مقیاس پذیر را برای مشاغل در هر اندازه ارائه می دهند. استخدام یک ارائه دهنده خدمات فناوری اطلاعات مدیریت شده به این معنی است که می توانید منابع خود را به طور مؤثر به اهداف مهم تری اختصاص دهید.

امنیت بالا

داشتن یک سیستم جامع برای حفاظت از دارایی ها، خدمات و منابع باید اولویت اصلی هر کسب و کاری باشد. ارائه دهندگان خدمات فناوری اطلاعات مدیریت شده بر مراکز داده بزرگ نظارت می کنند و امنیت زیادی را در محل قرار می دهند. با این حال، هکرها همچنان می توانند به کاربران آسیب برسانند. MSP ها زیرساخت فناوری اطلاعات شرکت شما را بررسی می کنند تا اطمینان حاصل شود که اقدامات امنیتی برای مقابله با تهدیدات سایبری وجود دارد.

خروج از نسخه موبایل