قهوه درمان نعوظ

برخی مواد غذایی به تقویت نعوظ کمک می‌کنند. ما در این مقاله سعی داریم شما را با 7 غذای مؤثر در تقویت نعوظ آشنا کنیم تا بتوانید عملکرد جنسی خود را بهبود دهید. پس با ما همراه باشید.

نقش تغذیه برای درمان ناتوانی‌های جنسی

جدا از تاثیراتی که درمان‌های دارویی در درمان مشکلات نعوظ دارد، برخی از میوه‌ها و مواد غذایی هم به تقویت نعوظ کمک می‌کنند. برخی خوراکی‌های خاص باعث افزایش قدرت نعوظ در مردان می‌شوند که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم؛ اما در ابتدا باید بگوییم ازآن‌جایی‌که این اختلال جنسی اغلب مرتبط با مشکلات جریان خون است، حفظ سلامت رگ‌های خونی برای پیشگیری و درمان مفید است. بنابراین شما می‌توانید با پیروی از یک رژیم غذایی سالم و داشتن یک برنامه ورزشی منظم، تا حد زیادی مشکل نعوظ را درمان کنید. قهوه گانودرما چه خواصی دارد؟

به‌طورکلی توصیه می‌شود که تغییرات زیر را در رژیم غذایی خود اعمال کنید:

  • روی آوردن به مصرف غلات و سبزیجات
  • تمرکز روی میوه‌ها
  • محدود کردن مصرف گوشت قرمز و لبنیات پرچرب و قندهای فرآوری‌شده
  • کاهش مصرف الکل

7 خوراکی برای تقویت نعوظ کمک می‌کنند

در ادامه با برخی از غذاهایی که باعث افزایش نعوظ میشوند رامعرفی می‌کنیم.

مواد غذایی حاوی لیکوپن

لیکوپن یک کاروتنویید و یک ماده مغذی گیاهی است که برای گردش خون و تقویت عملکرد جنسی مفید است. لیکوپن در میوه‌های قرمز مانند گوجه‌فرنگی و گریپ‌فروت یافت می‌شود. لیکوپن و همچنین ویتامین ث موجود در گوجه‌فرنگی و گریپ‌فروت به تولید اسپرم کمک می‌‌کند.

همچنین آنتی اکسیدان هایی مانند لیکوپن می‌توانند به پیشگیری از سرطان پروستات کمک کنند. برای خرید قهوه سوپریم دکتر بیز کلیک کنید.

هندوانه

این میوه‌ی شیرین و باطراوت، دارای ترکیبی است که می‌تواند اثراتی شبیه به داروهای درمان نعوظ بر روی رگ‌های خونی شما داشته باشد. هندوانه حتی ممکن است انگیزه جنسی شما را دوباره زنده کند. بیشتر هندوانه آب است؛ اما هندوانه حاوی ترکیبی به نام لیکوپن نیز هست. لیکوپن آنتی‌اکسیدانی است که برای سلامت قلب، پروستات و پوست شما مفید است. برای خرید قهوه گانودرما موکا دکتر بیز کلیک کنید.

آجیل و خشکبار برای تقویت نعوظ در مردان

آجیل و خشکبار و به‌طور خاص گردو، حاوی مقدار زیادی آرژنین هستند. آرژنین یک اسیدآمینه است که بدن از آن برای ساخت اکسید نیتریک استفاده می‌کند. اکسید نیتریک برای عملکرد نعوظ لازم است. البته آجیل و خشکبار سرشار از مواد مفید دیگری نیز هستند که همگی برای سلامت عمومی بدن لازم‌اند:

ماهی برای تقویت نعوظ مردان

ماهی‌های مختلف از جمله سالمون، منابع عالی اسیدهای چرب امگا 3 هستند که به سلامت قلبی-عروقی کمک شایانی می‌کنند و تولید اکسید نیتریک را در بدن شما بهبود می‌دهند. علاوه بر این، فشار خون را تنظیم می‌کنند و خطر حمله قلبی را در اثر لخته شدن خون کاهش می دهند.

قهوه

مردانی که روزانه دو یا سه فنجان قهوه می‌نوشند، احتمالاً کمتر از بقیه با اختلال نعوظ مواجه می‌شوند؛ به این دلیل که کافئین موجود در قهوه به تقویت جریان خون کمک می‌کند. بسیاری از چای‌ها، نوشابه ها و نوشیدنی‌های ورزشی دارای کافئین هستند.

شکلات تلخ

شکلات تلخ می‌تواند در درمان مشکلات نعوظ ناشی از گردش خون ضعیف بسیار مفید باشد و منجر به تقویت نعوظ در مردان شود. فلاونوییدهای موجود در شکلات تلخ باعث بهبود گردش خون می‌شوند.

فلاونوییدها، آنتی‌اکسیدان‌هایی هستند که از سلول‌ها در برابر سموم محافظت می‌کنند و به ترمیم آسیب‌های سلولی کمک می‌کنند. به‌طورکلی به نظر می‌رسد که شکلات تلخ با کاهش فشار خون و کلسترول که عوامل خطر ایجاد اختلال نعوظ هستند، به درمان این اختلال کمک کند.

سیر و تقویت نعوظ

استفاده از سیر در رژیم غذایی می تواند به سالم ماندن و باز شدن سرخرگ‌های شما کمک کند؛ درنتیجه خون‌رسانی به آلت تناسلی شما بهبود می‌یابد.

نقش مکمل‌ها در تقویت نعوظ مردان

به‌نظر می‌رسد کمبود شدید زینک با کاهش هورمون تستوسترون در مردان مرتبط است. محققان معتقدند که دریافت مکمل زینک سطح هورمون تستوسترون را افزایش می‌‎دهد و به درمان اختلال نعوظ کمک می‌کند. همچنین پژوهش‌ها نشان داده‌اند که علاوه بر زینک، مصرف بیوتین و فولیک اسید نیز منجر به بهبود نعوظ می‌شوند.

کلام آخر دکتر ساینا

مصرف برخی غذاها به تقویت نعوظ در مردان کمک کرده و می‌تواند به حل مشکلات خفیف و گذرا کمک کند؛ اما چنانچه مشکل اختلال نعوظ ادامه‌دار است، ممکن است ناشی از وجود بیماری یا مشکل جدی‌تری باشد و لازم است حتماً با پزشک صحبت کنید.

برای صحبت با پزشک نیاز به مراجعه حضوری نیست! در سامانه‌ی دکتر ساینا می‌توانید در هر زمان و هر کجا از بهترین پزشکان متنی، صوتی یا ویدیویی دریافت کنید.