نماد سایت ماه نیوز

پیگیری ساخت فضای آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی سرخس

امیر امیری راشکار در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا، با تشریح فعالیت ها و فعالیت های دانشگاه آزاد اسلامی واحد سرخ، گفت: جلسات متعدد و تعامل دو سویه با پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد و. بین علم و فناوری در عمل، توسعه و غنی سازی بازدیدهای علمی دانشجویان مهندسی برق پس از امضای تفاهم نامه طرح پویش استانی و توسعه و غنی سازی از جمله فعالیت های اخیر این مرکز آموزشی است.


بیشتر بخوانید:

به سمت سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی سرخس منصوب شد

ملت ایران با فرهنگ مقاومت انقلاب را به جهان صادر کرد


وی فعالیت های پژوهشی، دانش محوری، حرکت به سمت ایجاد فعالیت های اقتصادی و کمک به افزایش درآمدهای غیرشهروندی، ارتباط و تعامل بیشتر با مسئولان مشابه و تعامل با سمینارها، توسعه فعالیت های مذهبی و فرهنگی و احیای تشکل های دانشجویی را بررسی و پیش بینی کرد. برنامه ریزی و راه اندازی بسیج اساتید، تلاش برای دریافت مجوز نشر را از دیگر اقدامات جدید دانشگاه آزاد اسلامی مرکز سرخس برشمرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سرخس گفت: نظارت بر هیأت علمی آموزشی، جذب کلاس نخبگان، اساتید مجرب با مدارج عالی علمی و پژوهشی از متقاضیان آموزش، انتصاب روسای گروه های تخصصی جهت راهنمایی دانشجویان در پیگیری مشکلات تحصیلی و دانشجویی رشته برق با نگاهی به توسعه، تلاش برای اخذ مجوز خرید زمین و ایجاد فضای آموزشی جدید از دیگر فعالیت های این دانشگاه است.

انتهای پیام/4078/4062/

خروج از نسخه موبایل