عمومیمعرفی کسب و کار

آموزش رنگ مو در خانه بدون دکلره

رنگ کردن مو بدون دکلره

با دو روش ساده امکان‌پذیر است؛ با استفاده از رنگ سه‌صفر و اکسیدان که در ادامه با آن‌ها آشنا خواهید شد.

روشن کردن مو با رنگ سه صفر

استفاده از  بهترین رنگ موی ایرانی   یکی از روش‌های است. روشی که در مقایسه با دکلره، آسیب بسیار کمتری به موهای شما وارد می‌کند. رنگ سه‌صفر در واقع یک واریاسیون است که با بی‌رنگ‌کردن پیگمنت‌های رنگی مو آن را برای رسیدن به رنگ موی روشن‌تر آماده می‌کند.

روشن‌کننده‌ای که می‌تواند موهای شما را در نهایت به پایه 5 برساند و برای پذیرش رنگی روشن و محبوب، آماده کند. ، قطعا نتیجه‌ای مشابه دکلره نخواهد داشت اما از این جهت که آسیب کمتری به مو وارد می‌کند، می‌تواند انتخاب عاقلانه‌ای باشد.

برای با رنگ سه‌صفر وسایل زیر را آماده کنید و و طبق دستور پیش بروید.

وسایل مورد نیاز

برای داشتن موهایی خوش‌رنگ و خوش‌حالت که پذیرای رنگ محبوب شما باشد، مراحل را به ترتیب زیر را انجام دهید.

آموزش رنگ مو بدون دکلره

روشن کردن مو با اکسیدان

روش دیگر است. روشی که نسبت به دکلره آسیب کمتری به مو وارد می‌کند اما قطعا نتیجه‌ کار کمی متفاوت خواهد بود. برای و با اکسیدان، قبل از هرچیز بهتر است انواع اکسیدان‌های موجود در بازار را بشناید.

انواع اکسیدان:

برای با کمک اکسیدان، انتخاب نوع اکسیدان بسیار مهم است.

روش رنگ كردن مو بدون دكلره

 

تا اینجا یاد گرفتیم که برای داشتن موهایی سالم، خوش‌حالت و روشن می‌توانیم روش‌های را جایگزین آسیب‌های دکلره کنیم. روش‌هایی که هم مقرون‌به‌صرفه‌تر هستند و هم آسیب کمتری به مو وارد می‌کنند.

حال با کمک همان روش‌ها می‌خواهیم به ترکیب رنگ‌های روشنی برسیم که می‌توانند شادابی و جوانی را به چهره ما بازگردانند. همراه با ترکیبات آن، مطالبی‌ست که به شما کمک خواهد کرد مانند یک آرایشگر حرفه‌ای در خانه، موهایتان را به رنگی زیبا و روشن درآورید و را با خیالی آسوده تجربه کنید.

چند ترکیب رنگ مو بدون دکلره

 

ترکیب رنگ موی نسکافه ای بدون دکلره

 ترکیب رنگ موی زیتونی و روشن کردن مو بدون دکلره

 ترکیب رنگ عسلی و روشن کردن مو بدون دکلره

  ترکیب رنگ دودی طلایی بدون دکلره

 

داشتن با استفاده از مواد شیمیایی دیگر هم ممکن است. کافی‌ست به سراغ طبیعت برویم و قدرت آن را در تامین هر آن‌چه برای سلامتی، شادی و زیبایی به آن نیاز داریم، باور کنیم؛ حتی در !

کاری که هزاران سال پیش برای اولین بار زنان یونانی برای و هایلایت موهایشان استفاده کردند. باورتان نمی‌شود، مشابه آن‌چه امروز، شما به‌عنوان انسانی مدرن برای زیبایی موهایتان در آرایشگاه‌ها انجام می‌دهید، روزگاری در دل دشت‌ها با سالم‌ترین هدایای طبیعت انجام گرفته ‌است.

به گمان مان شما قدرت زنانه و میل به زیبایی را دست کم گرفته‌اید! اما باور کنید که قبل از ساخت تمام این ترکیبات شیمیایی، روزگاری انسان‌ها روی همین کره خاکی با نمک و لیمو موهایشان را روشن و زیبا می‌کرده‌اند.

روشن کردن مو بدون دکلره به کمک طبیعت

در ادامه با چند ماده طبیعی  برای آشنا شوید.

لیمو ترش و روشن کردن مو بدون دکلره

به گفته Aura friedman رنگ‌شناس مشهور، آب لیمو می‌تواند موها را روشن کند. حتی خاصیت اسیدی آن به اندازه‌ای‌ست که می‌تواند مانند دکلره باعث سوختگی مو شود. آب لیمو را درون یک بطری بریزید و روی موهایی که از قبل با روغن نارگیل چرب کرده‌اید، اسپری کنید.

چند ساعتی اجازه دهید تا خاصیت اسیدی لیمو اثر کند و پیگمنت‌های رنگی موهایتان را از بین ببرد؛ سپس با آب ولرم بشویید. این کار را هفته‌ای 1 بار انجام دهید و با دیدن هایلایت طبیعی و جذاب روی موهایتان شگفت‌زده شوید.

روشن کردن مو بدون دکلره با دارچین

یک راه حل جذاب و خوش‌عطر برای ، استفاده از ماسک عسل و دارچین است. وقتی عسل و دارچین را با هم ترکیب می‎کنید، مقدار کمی پراکسید‌هیدروژن در عسل توسط دارچین فعال می‌شود. وقتی این ماسک به قدر کافی روی موهای شما بماند، می‌تواند  تا 2 درجه آن را روشن کند.

عسل و دارچین را باهم ترکیب کنید، اجازه دهید به مدت نیم‌ساعت استراحت کند و پراکسید هیدروژن فعال شود. سپس به موها بمالید  و با یک مشما کامل آن را بپوشانید. اجازه دهید این ماسک حداقل 4 ساعت روی موهای شما بماند، حتی می‌توانید تا صبح با این ماسک بخوابید و صبح که بیدار می‌شوید موهایی براق و دو درجه روشن‌تر از قبل داشته باشید.

سرکه سیب و روشن کردن مو بدون دکلره

سرکه نه‌تنها به روشن‌شدن ملایم رنگ مو کمک می‌کند، بلکه باعث ازبین‌رفتن چربی و تجمع آلودگی‌ها روی مو و پوست سر می‌شود؛ به‌علاوه این‌که سرکه سیب به رفع گره و وز موهای شما کمک می‌کند. برای ، 1 پیمانه سرکه سیب را با 6 پیمانه آب جوشانده‌شده ترکیب کنید و موهایتان را با آن بشویید. برای روشن‌شدن موها این کار را بارها تکرار کنید.

در آخر اینکه

جذاب‌تر از موهای روشن، لبخند زیبای شماست. لبخندی که نشان از آرامش و رضایت شما دارد. با هر روشی که خواستید، طبیعی یا شیمیایی، پر‌خطر یا بی‌خطر، می‌توانید موهایتان را روشن کنید؛ اما یادتان نرود که با هر رنگ و سایز و چهره‌ای، اول بیاموزید که لحظه‌ها را زندگی کنید

منبع : تانیرو