نماد سایت ماه نیوز

آیا قهوه باعث پا درد میشود

گروه سلامت: بعضی از دوستداران قهوه تصور می‌کنند که این علاقه خاص شان واقعا چیز خوبی نیست. به نظر بعضی از آنها حتی مصرف قهوه هیچ ضرورتی ندارد اما نمی‌توانند تمایل خودشان به نوشیدن قهوه را کنترل کنند. اما این احساس گناه و ناراحتی از کجا می‌آید؟یکی از دلایلی که چنین تصورات یا احساساتی را به‌وجود می‌آورد، این است که این افراد فکر می‌کنند نوشیدن قهوه باعث التهاب می‌شود یا اینکه می‌تواند علائم مشکلات التهابی مانند درد مفاصل و مشکلات گوارشی را تشدید کند. اما آیا واقعا قهوه باعث التهاب می‌شود؟

مصرف جینسینگ برای بهبود وضعیت روحی و افزایش حافظه بسیار موثر است و این فراورده می‌تواند در کاهش وزن و لاغری نیز بسیار موثر باشد. استفاده از قهوه گانودرما و پودر قهوه فوری سوپریم دکتر بیز برای لاغری10  علاوه بر لاغری و کاهش وزن می تواند مواردی مانند کبد چرب،چربی خون کلسترول خون و قند خون را به خوبی کنترل کند.

نحوه و طریقه مصرف قهوه فوری سوپریم برای لاغری

با توجه به خواص بیشمار قهوه فوری سوپریم گانودرما برای لاغری چنانچه از این محصول به صورت اصولی و نامنظم استفاده کنید مشخصا نتایج چشمگیری از مصرف آن نخواهید گرفت. بنابر این اولین نکته در خصوص نحوه مصرف قهوه فوری سوپریم برای لاغری این است که این محصول را به صورت منظم و روزانه استفاده کنید و اجازه ندهید تا چند روز بین آن وقفه بیفتد.
همچنین چنانچه در طول دوره های کاهش وزن هستید و به میزان مورد نظر خود کاهش وزن را تجربه نکرده اید در میانه راه نباید مصرف این قهوه را قطع کنید. مصرف قهوه سوپریم تا جایی که به لاغری و کاهش وزن و سایز موردنیاز خود برسید باید ادامه پیدا کند.
مورد بعدی در خصوص طریقه مصرف این قهوه برای لاغری مصرف آن در ساعات منظم روز می باشد. به این گونه که نیاز است تا شما صبح ها به صورت ناشتا یک ساعته از این قهوه را به مدت ده روز میل کنید و پس از گذشت ۱۰ روز می توانید روزانه دو ساعته از آن را میل کنید و وعده اول صبح و وعده بعدی را می‌توانید به غروب موکول کنید.
با توجه به این که فرآورده هایی مثل قهوه و جینسینگ چنانچه در ساعات پایانی روز مصرف شوند می تواند موجبات بی خوابی را فراهم کنند اگر نتوانستید در ساعت و گروه قهوه فوری سوپریم را مصرف کنید به هیچ وجه آن را در ساعات پایانی روز مصرف نکنید زیرا ممکن است سبب بیخوابی و بیقراری شوند.

خرید قهوه فوری سوپریم دکتر بیز

خرید قهوه فوری سوپریم دکتر بیز فواید بسیاری دارد و زمانی که با گیاه کمیابی نظیر جینسینگ مخلوط شود فواید آن صد چندان می گردد. دکتر بیز قهوه ی فوری سوپریم همراه با پودر قارچ گانودرما و جینسینگ دارای خواص درمانی بسیار می باشد. بنابراین نوشیدن قهوه سوپریم دکتر بیز را به شما عزیزان توصیه میکنیم. با این وجود به برخی از مزایای استفاده از این نوشیدنی اشاره خواهیم کرد.

۱.کاهش اشتها در کسانی که در رژیم غذایی هستند.
۲.کاهش اضطراب و استرس
۳.وجود جنسینگ برای بیماران ام اس و تشنج مفید است.
۴.چربی سوزی و انرژی بخشی بالایی دارد.
۵.برای درمان بیماری‎های روده، سیستم گوارش مفید خواهد بود.
۶.سیستم ایمنی بدن را بهبود خواهد بخشید و در برابر بیماری مقاوم خواهید شد.
۷.درمان بیماری های پوستی چون، درمان آکنه، لکه های پوستی و جوش
۸.مناسب برای کسانی که از بیماری‎های خود ایمنی رنج می‎برند.
۹.افزایش قوای جسمی و بالا بردن سطح کارایی بدن در کارهای روزانه
۱۰.مناسب برای بیمارانی که از مشکلات ریه رنج می‎برند.

خواص قهوه فوری سوپریم حاوی عصاره قارچ گانودرما و جینسینگ به دلیل وجود جینسینگ و گانودرما بسیار بالاست. از خواص این دو ماده در کنار خواص قهوه دکتر بیز لذت خواهید برد. روش استفاده از قهوه گانودرما بسیار راحت است و برای داشتن یک فنجان قهوه گانودرما سوپریم داغ با طعم خامه‏‎ای لازم است: یک ساشه قهوه فوری سوپریم دکتر بیز استفاده کنید و در یک فنجان آب جوش استفاده کنید و لذت آن را در آغاز روز خود داشته باشید.

خواص قهوه فوری سوپریم همراه با پودر قارچ گانودرما و جینسینگ

خواص قهوه فوری سوپریم دکتر بیز همراه با پودر قارچ گانودرما و جینسینگ چندین برابر نوع ساده آن است. قهوه ی فوری سوپریم برای لاغری و بسیاری از بیماری های دیگر اثرگذار است. خواص این محصول تقریبا مشابه قهوه ماسالا گانودرما میباشد.قهوه دکتر بیز سوپریم با یک تخفیف بسیار عالی در فروشگاه کالا اکسیر موجود میباشد. استرس یکی از مواردی است که امروزه بسیاری از افراد از آن رنج می برند و آثار مخربی هم دارد. برای کاهش استرس و جلوگیری از آثار مخرب استرس، نوشیدن یک فنجان از پودر قهوه سوپریم میتواند بسیار موثر واقع شود.

اگر آلرژی کلافه تان کرده است و نوشیدن قهوه های معمولی نیز برایتان منع دارد، مصرف قهوه دکتر بیز برای لاغری نیز توصیه میشود. شما میتوانید این قهوه سوپریم گانودرما دکتر بیز پرفایده را به صورت روزانه میل کنید و از خواص قهوه فوری سوپریم دکتر بیز بهره ببرید. قیمت این محصول دکتر بیز در فروشگاه کالا اکسیر نسبت به سایر فروشگاه ها مقرون به صرفه تر است.به شکلی که با قاطعیت میتوان گفت فروشگاه اینترنتی کالا اکسیر کمترین قیمت بازار را با حفظ بهترین کیفیت داراست.

قارچ گانودرما چیست؟

قارچ گانودرما یک گیاهان بسیار مقوی و کمیاب است که از گذشته تا به الان در بین مردم  دارای جایگاه خاصی است. شهرت و محبوبیت این قارچ به چین باستان و مصرف آن توسط پادشاهان برمی‌گردد.

خواص بسیار زیاد و تاثیر سریع قارچ گانودرما در بیماری‌ها، منجر به افزایش تقاضا از سوی مردم شده است. این قارچ نوع‌های زیادی دارد که بهترین آنها، قارچ گانودرما مدل لوسیدوم است.

با پرورش، فرآوری و ترکیب قارچ گانودرما با مواد مختلف همچون کافه سوپریم، قهوه موکا، هات چاکلت و.. ارزش و خواص این قارچ را چند برابر می‌شود. برای آگاهی بیشتر از محصولات ترکیبی با قارچ گانودرما، در ادامه با ما همراه باشید.

خواص کافه سوپریم با قارچ گانودرما

امروزه بسیاری از مردم برای تجربه آرامش و احساس رضایت به درمان‌های مختلف و گاها خطرناک پناه می‌برند. استفاده از داروهای خواب آور و مواد آرامش بخش نه تنها راه حل مناسبی نیست، بلکه عوارض بسیار زیاد و متعددی را نیز به همراه دارد.

کافه سوپریم موجود در فروشگاه آقای بیز، ترکیبی از قهوه عربیکا، قارچ گانودرما مدل لوسیدوم و گیاه جینسینگ است که خواص بسیار زیادی را برای مصرف کننده دارد. از جمله خواص قهوه سوپریم با قارچ گانودرما می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

ارتباط بین قهوه و التهاب 
خوش‌بختانه باید بگوییم که براساس تحقیقات علمی انجام‌شده، نوشیدن قهوه توسط بیشتر افراد باعث التهاب نمی‌شود، حتی اگر روزانه بیش از 2 فنجان قهوه کافئین‌دار مصرف کنید. درواقع، اثرگذاری قهوه بر التهاب، حالت معکوس دارد. یعنی قهوه می‌تواند اثرات ضدالتهابی در بدن داشته باشد. به همین دلیل هم تحقیقات مختلفی نشان داده‌اند که مصرف منظم قهوه با کاهش خطر ابتلا به بیماری‌ها و مشکلات التهابی مانند آلزایمر، پارکینسون، دیابت نوع 2، نقرس، بیماری‌های قلبی و بعضی از سرطان‌ها ارتباط دارد.

فواید ضدالتهابی قهوه به وجود بیش از 1 هزار ترکیب زیست‌فعال در آن برمی‌گردد. دم کردن قهوه به انتشار ترکیبات ویژه‌ای در نوشیدنی قهوه منتهی می‌شود که پلی‌فنول‌ها نام دارند و از خواص آنتی‌اکسیدانی و ضدالتهابی برخوردارند. پلی‌فنول‌های موجود در قهوه مانند اسید کلروژنیک، دیترپن‌ها و تریگونلین‌، صدمات ناشی از رادیکال‌های آزاد را متوقف می‌کنند و درنتیجه مانع از شکل‌گیری التهاب می‌شوند. بعضی از این ترکیبات قهوه حتی از راه سرکوب فعالیت بعضی ژن‌ها و آنزیم‌های مرتبط با آنها، مانع از به‌وجود آمدن ترکیبات التهاب‌زا در بدن می‌شوند.
مطالعات مختلفی تا به امروز نشان داده‌اند که مصرف منظم قهوه می‌تواند یک تا چند مورد از نشانگرهای التهابی را کاهش دهد. چند مطالعه بزرگ هم نکاتی را درباره رابطه بین مصرف قهوه و افزایش محدود یک نشانگر التهابی نشان داده‌اند، اما بعدها در مطالعات وسیع‌تر مشخص شد که قهوه به‌طور کلی باعث افزایش نشانگرهای التهابی نمی‌شود. به نظر دانشمندان، عواملی مانند سیگار کشیدن و شاخص توده بدن (BMI) هستند که می‌توانند این نتایج را تغییر بدهند.

وقتی که اولین ساشه از قهوه گانودرما و جینسینگ دکتر بیز اصل را در یک لیوان آب جوش حل کنید و آن را میل می کنید متوجه تاثیر بسیار چشمگیری که در افزایش انرژی جسمی و فکریتان شده است، خواهید شد. دیگر ترکیب مورد این استفاده در این محصول گیاه جینسینگ است که می‌تواند در درمان افسردگی و بهبود حافظه و عملکرد مغزی بسیار موثر باشد.

اما شکر، خامه و قهوه بدون کافئین چطور؟ 
بسیاری از افراد عادت دارند که قهوه را همراه با قند، شکر یا شیرین‌کننده‌های مصنوعی مصرف کنند، درحالی که همه این ترکیبات باعث شکل‌گیری التهاب در بدن می‌شوند. توجه داشته باشید که وقتی محققان از نقش مثبت قهوه در کاهش التهاب صحبت می‌کنند، منظورشان همیشه قهوه تلخ کافئین‌داری است که هیچ نوع افزودنی و شیرین‌کننده‌ای نداشته باشد. افزودن قند، شکر، شیرین‌کننده‌های مصنوعی، انواع خامه و… به قهوه درنهایت ترکیبات شیمیایی و چربی‌های اشباعی را وارد قهوه می‌کند که التهاب‌زا هستند، مخصوصا اگر به‌طور منظم و در مقادیر زیاد مصرف شوند.

در مورد قهوه بدون کافئین هم محققان می‌گویند که اثرات ضدالتهابی این قهوه‌ها نسبت به قهوه کافئین‌دار نسبتا کمتر است. اما محققان و دانشمندان با اجماع کلی می‌گویند که کافئین نقش اساسی و عمده‌ای در اثرات ضدالتهابی قهوه بر عهده ندارد بلکه این پلی‌فنول‌ها هستند که اثرات ضدالتهابی را در قهوه‌های کافئین‌دار و بدون کافئین به‌وجود می‌آورند.

قهوه فوری سوپریم دکتر بیز همواره و در تمام سالهای عرضه ی این محصول یک قیمت مشخص و مصوب بوده که از طرف شرکت بیز اعلام می‌شود

قهوه فوری سوپریم دکتر بیز همراه با پودر قارچ گانودرما و جینسینگ

در حال حاضر مغذی ترین نوع قهوه های گانودرما، قهوه فوری سوپریم همراه با پودر قارچ گانودرما و جینسینگ است. همان گونه که از نام این نوشیدنی پیداست، مصرف آن می تواند باعث افزایش انرژی و همچنین افزایش سوخت و ساز در بدن شود که کمترین نتیجه ی آن سرحال تر شدن در صبح زود یا اواسط روز خواهد بود.

همراه شدن جینسینگ در کافه سوپریم با قارچ گانودرما باعث افزایش اثر بخشی خواص گانودرما و ویژگیهای مضاعف بیشتر در این محصول شده است.
روش مصرف قهوه فوری سوپریم، به سادگی ریختن پودر یک ساشه ی آن در یک فنجان آب جوش می باشد.

خروج از نسخه موبایل