تندرستی و نشاط

برنامه‌های فدراسیون هندبال در گرو تصمیمات کنفدراسیون آسیا

دبیر فدراسیون هندبال اظهار داشت: ما منتظر پاسخ کنفدراسیون آسیا برای راه اندازی لیگ هستیم و اگر رقابت های آسیا در دسته های مختلف به تعویق بیفتد ، لیگ های آقایان و بانوان از ماه اکتبر آغاز می شود.

به گزارش ماه نیوز ، به دلیل شیوع تاج ، بیشتر مسابقات ورزشی لغو یا به تعویق افتاد. به دلیل این موضوع ، مسابقات قهرمانی هندبال جوانان آسیا یک بار به تعویق افتاد. طبق آخرین اعلامیه کنفدراسیون آسیا ، ایران میزبان مسابقات قهرمانی هندبال جوانان آسیا است که از ماه اکتبر در شیراز برگزار می شود. علاوه بر این ، طبق اطلاعیه قبلی کنفدراسیون آسیا ، مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا و جام باشگاههای آسیا در ماه نوامبر و مسابقات بانوان آسیا در ماه دسامبر برگزار می شود.

با این حال ، به دلیل عدم کنترل کرونا ویروس در بسیاری از کشورها ، کنفدراسیون آسیا اعلام کرده است که ممکن است این مسابقات دوباره به تعویق بیفتد و تصمیم نهایی خود را برای برگزاری یا به تعویق انداختن مسابقات در اوایل ماه آگوست اعلام می کند. دبیر فدراسیون هندبال می گوید: هنوز چیزی از سوی کنفدراسیون آسیا اعلام نشده است و تاریخ لیگ ایران بر اساس تصمیم آسیا است.

در مصاحبه با ماه نیوز ، حمیدرضا آزاتی در مورد تصمیم خود برای حفظ یا به تعویق انداختن مسابقات قهرمانی آسیا در رده های جوانان (که توسط ایران اداره می شود) ، نوجوانان ، بانوان و باشگاه های آسیایی گفت: «ما هنوز از کنفدراسیون آسیا مطلع نشده ایم. ما منتظر هستیم و غیرقابل انکار هستیم. آنها 2 روز پیش گفتند که آنها نظرات خود را برای ما ارسال می کنند ، اما هنوز چیزی ارسال نکرده اند.

وی اجرای برنامه های فدراسیون را براساس پاسخ فدراسیون آسیا عنوان کرد و گفت: “ما نیز در انتظار هستیم.” ما نمی دانیم این مسابقات در تاریخ مقرر برگزار می شود یا به تعویق می افتد. منتظریم ببینیم برای اردو چه باید بکنیم. شروع لیگ ما براساس تصمیم آنها است. اگر بازیهای آسیایی در ماه اکتبر و نوامبر به تعویق بیفتد و وضعیت ویروس کرونا عادی باشد ، لیگ های بانوان و آقایان را از اول ماه اکتبر شروع خواهیم کرد.

وی گفت: “من فکر می کنم بازی های آسیایی به احتمال زیاد به تعویق می افتد.” ما هنوز به صورت کتبی به ما اطلاع داده نشده است اما احساس من این است که مسابقات دیر شده است. قرار است کنفدراسیون آسیا در مورد زمان برگزاری مسابقات در رده های جوانان ، نوجوانان ، زنان ، ساحل و غیره تصمیم بگیرد و هر زمان که کنفدراسیون آسیا تصمیم خود را اعلام کند ، به رسانه ها اطلاع خواهیم داد. ما تابع کنفدراسیون آسیا و فدراسیون جهانی هستیم و هر تصمیمی را که می گیرند می گیریم.

آزاتی در پاسخ به این سؤال كه چرا اسامی کادر فنی تیم ملی هندبال بانوان كه تقریباً دو ماه انتخاب شده بودند ، اعلام می شود: “ما منتظر استعلام هستیم.” یک ماه نیست و ما فقط 10 روز است که نامهای پیشنهادی برای مراحل اداری را ارسال کرده ایم. کار اداری باید انجام شود. وقتی جلسه انتخاباتی در یک جلسه داخلی برگزار می شود ، به طور رسمی برگزار نمی شود و باید برای شروع کار اداری ، توسط کمیته فنی و هیئت مدیره مورد بحث و تصویب قرار گیرد.

انتهای پیام