اقتصادی

بیانیه ساترا در واکنش به اظهارات اخیر وزیر ارتباطات

ساترا بیانیه ای صادر کرد که در آن نخست وزیر به “ناآگاهی اپراتورهای تلفن همراه” در مورد نقض معاملات وسایل نقلیه در رسانه های صوتی و تصویری انبوه پاسخ داد.

به گزارش ماه نیوز ، روابط عمومی آیین نامه صوتی و تصویری سازمان در فضای مجازی (Sat Tra) اعلام کرد ،

.. با استقبال از ورود دیرهنگام وزیر ارتباطات به موضوع تخلفات رانندگی اپراتورها ، جلسه بر اساس شکایات متعدد کاربران این رسانه صوتی و تصویری مبنی بر محاسبه غیرقانونی هزینه های ترافیک بین المللی در رسانه های محلی در این جلسه احقاق حقوق کاربران این رسانه یکی از مسئولیت های ذاتی آن به عنوان تنظیم کننده رسانه های صوتی و تصویری جهانی است. طبیعتاً ، همانطور که بارها در نامه ها و بیانیه های قبلی جلسه گفته شد ، دامنه قانونی این سازمان به رسانه های صوتی و تصویری همه جا محدود می شود و اصل این تخلف توسط اپراتورها بوده است. و سازمان تنظیم مقررات رادیویی.
. به دنبال نامه معاون تنظیم بازار و توسعه تجارت به سازمان تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی وزارت ارتباطات و جلسه در تاریخ 11 فوریه 2010 با حضور مرکز ملی فضای مجازی ، شورای وزیران ، به تفصیل مورد بحث قرار گرفت ، اما ما هنوز منتظر ورود قاطع آن نهاد محترم هستیم و شاهد ادامه این امر هستیم. تخلفات اپراتورهای تلفن همراه و برداشت غیرقانونی از جیب کاربران رسانه های صوتی و تصویری جهانی.
3. برای مستند کردن تخلفات برای پیگیری بیشتر ، جلسه سیستمی را برای دریافت شکایات از کاربران رسانه ای صوتی و تصویری گسترده در مورد محاسبه غیرقانونی ترافیک آنها راه اندازی کرد که تاکنون گزارش هایی از تخلفات گسترده و کسب موارد غیرقانونی قابل توجهی دریافت کرده است. هزینه ها توسط اپراتورهای تلفن همراه.
4 با توجه به اینکه پیگیری جلسه نشان می دهد که این روش کسب درآمد از اپراتورهای تلفن همراه حداقل به مدت دو سال وجود داشته است ، همانطور که قبلا ذکر شد ، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات انتظار دارد به محض پیگیری این تخلف امکان پذیر است و تمام مبلغ را کسر می کند. از حساب. “کاربران از آنها هستند.”

انتهای پیام