هنری و فرهنگی

دانلود سریال نوبت لیلی با لینک مستقیم ، حجم نیم بهاء

دانلود رایگان سریال نوبت لیلی از رسایت رخشاره به صورت یکجا

معرفی سریال نوبت لیلی

سریال ایرانی نوبت لیلی عنوان سریال شبکه نمایش خانگی به کارگردانی و تهیه کنندگی روح الله حجازی محصول سال 1400 کشور ایران است، که در فضایی عاشقانه‌ای جذاب در سبکی جدید دنبال میشود. فیلمنامه سریال نمایش خانگی نوبت لیلی به قلم مشترک مهدی شیرزاد، سروش چیت ساز و روح الله حجازی به رشته تحریر درآمده است. از ستارگان آن می‌توان به ترکیبی از هنرپیشه های سینمایی و تلویزیونی از جمله مریلا زارعی، امین شعرباف، لاله مرزبان و … اشاره کرد که در این سریال بازی کرده اند. برای تماشای آنلاین و دانلود سریال نوبت لیلی و مطالعه حواشی این سریال عاشقانه و تاریخی ایرانی در ادامه همراه ماه نیوز باشید.

سریال «نوبت لیلی» اثری از کارگردان معروف روح‌الله حجازی میباشد این سریال قرار است همراه سریال زخم کاری و سریال سریال عاشقانه می‌خواهم زنده بمانم از پلتفرم اختصاصی نماوا و در شبکه خانگی و سایت رخشاره منتشر شود نویسندگان این مجموعه مهدی شیرزاد، سروش چیت ساز و روح‌الله حجازی می‌باشند و تهیه‌کنندگی و کارگردانی این اثر بر عهده روح‌الله حجازی میباشد.

دانلود سریال نوبت لیلی

معرفی بازیگران سریال نوبت لیلی

از ستارگان آن می‌توان به ترکیبی از هنرپیشه های سینمایی و تلویزیونی از جمله مریلا زارعی، امین شعرباف، لاله مرزبان و … اشاره کرد که در این سریال بازی کرده اند و سایر بازیگران نوبت لیلی به محض اطلاع‌رسانی در سایت رخشاره به روزرسانی خواهد شد.

کارنامه هنری روح الله حجازی

روح‌الله حجازی یکی از کارگردانان مشهور ایرانی میباشد که تاکنون در کارنامه هنری خود کارگردانی آثاری همچون «در میان ابرها» «زندگی خصوصی آقا و خانم میم» «مرگ‌ماهی» «اتاق تاریک» و «روشن» را بر عهده داشته است و سریال «نوبت لیلی» اولین تجربه او در زمینه سریال میباشد

موضوع و داستان سریال نوبت لیلی

ژانر تازه ‌ترین اثر روح الله حجازی به گفته خودش از داستانی عاشقانه‌ای جذاب در سبکی جدید برخوردار است و در در سه برهه تاریخی روایت میشود؛ اما تاکنون اطلاعاتی درباره محوریت کلی داستان «سریال نوبت لیلی» رسانه ای نشده است.

دانلود معرفی و زمان پخش سریال (نوبت لیلی) + خلاصه داستان و معرفی بازیگران

برای دانلود سریال نوبت لیلی به سایت رخشاره https://rokhshareh.com/nobate-leili-series مراجعه کنید و تمامی اطلاعات را در این رسانه بیابید.