معرفی کسب و کار

درب ضد سرقت از کجا بخریم؟

ایتالیا اولین کشوری بود که به فکر امنیت جان و مال مردم بود که فکر می کرد امنیت را افزایش می دهد و مفهوم درب های ضد سرقت را پیاده می کند.

ایتالیا اولین کشوری است که شروع به تولید و فروش انواع درب های امنیتی با کیفیت بالا کرده و منبع درآمد جدیدی را در کشور خود ایجاد کرده است.

ترکیه پس از ایتالیا اقدام به ساخت، فروش و صادرات درب های ضد سرقت ترکیه کرد که از بهترین و مطمئن ترین درب های ضد سرقت می باشد.

پیش از این درب های ضد سرقت ترکیه در بازار ایران به دلیل پایین بودن قیمت دلار تقاضا و مشتریان زیادی داشت اما امروز با افزایش قیمت دلار قیمت این درب های ترکیه ای نیز افزایش یافته است. رشد کرده است و دیگر مثل قبل نیست.

اما هم اکنون در ایران شرکت ها و کارخانجات معتبر و شناخته شده ای وجود دارند که اقدام به ساخت و فروش درب های ضد سرقت کرده اند. این درب های ضد سرقت ایرانی مانند درب های ضد سرقت ترکیه دارای کیفیت عالی ولی قیمت مناسب می باشد. و منصفانه تر به همین دلایل این درگاه ها جایگزین درگاه های ضد سرقت ترکیه شده اند.

در همین حال، چین نیز کفش های بوتلگ بسیار بی کیفیت، اما قیمت بسیار پایین تولید کرده است.

درب ضد سرقت بهاری درب

درب ضد سرقت ارزان

به طور کلی دو نوع درب ضد سرقت ارزان قیمت وجود دارد. درب سارق ارزان قیمت با کیفیت بالا و درب سارق ارزان قیمت با کیفیت پایین.

در ایران شرکت های زیادی در زمینه تولید و فروش درب های ضد سرقت فعالیت می کنند، اما شرکت هایی نیز هستند که درب های ضد سرقت عالی و باکیفیت را تولید کرده و با قیمت مناسب به دست مصرف کنندگان می رسانند، اما از سوی دیگر ، شرکت هایی هستند که درب های ضد سرقت بی کیفیت را با قیمت های مناسب و مقرون به صرفه تولید و به فروش می رسانند، بنابراین مصرف کنندگان باید از مشخصات و اجزای سازنده بهترین و مرغوب ترین درب های ضد سرقت مطلع باشند. شرکت های معتبر تا بتوانند درب ضد سرقت با کیفیت بالا را با قیمت مناسب خریداری کنند.

بهترین مارک درب غلتکی ایمنی

اگر با بهترین برندهای درب ضد سرقت آشنا هستید، این اطلاعات به شما کمک می کند تا درب های ضد سرقت باکیفیت را خریداری کنید زیرا با آگاهی و درک خرید خواهید کرد.

بهترین برند درب ضد سرقت ایران

از برندهای معتبر درب سارق در ایران می توان به افرا، اتحاد و راشا و … اشاره کرد که 10 سال سابقه تولید درب سارق با تجهیزات اصلی و مواد با کیفیت و همچنین گارانتی دارند. خدمات پس از فروش نیز موجود است

بهترین مارک درب ضد سرقت ترکیه

بهترین درب ضد سرقت ترکی برند سور ترکیه که بدون شک یکی از بهترین و با کیفیت ترین درب های ضد سرقت دنیا می باشد که ساخت کشور ترکیه با متریال اصیل ترکیه می باشد.

این درب ها عایق صدا، مقاوم در برابر رطوبت و حرارت و همچنین مقاوم در برابر نیرو و ضربه بوده و علاوه بر آن در برابر حوادث غیر مترقبه مانند زلزله و … مقاومت بالایی دارند.

درب ضد سرقت فلزی با کیفیت بالا و قیمت مناسب

درب ضد سرقت فلزی

درب های ضد سرقت فلزی از اسکلت فلزی ساخته شده اند و به همین دلیل برای رنگ آمیزی آن ها از رنگ پودری الکترواستاتیک استفاده می شود.

درب ضد سرقت فلزی یکی از درب های ضد سرقت باکیفیت است که قیمت مناسبی دارد و امنیت بیشتری نسبت به درب های ضد سرقت چوبی یا کامپوزیت ایجاد می کند و یکی از بزرگ ترین ویژگی های آن محبوبیت این نوع درب است. می توانید همزمان از چندین نوع قفل در این درب ها استفاده کنید، در صورتی که این قابلیت برای درب های ضد سرقت غیر فلزی وجود ندارد.

تنها مشکل درب های محافظ فلزی زیبایی و ظاهر آن است، زیرا در صورت رنگ آمیزی و یا حتی استفاده از روکش چوبی برای این درب ها، فلز برخی از قسمت های درب نمایان می ماند، بنابراین توصیه می کنیم رنگی برای فلز انتخاب کنید. درب مورد نظر یکی را انتخاب کنید که مشکلی برای دکوراسیون منزل شما ایجاد نکند. البته این مشکل را نمی توان با ایمنی و راحتی این نوع درب ها مقایسه کرد.

اما درب های چوبی ضد سرقت از نظر ظاهری زیباتر هستند و این مشکل را می توان با استفاده از فرفورژه برای افزایش زیبایی درب های فلزی ضد سرقت برطرف کرد.

مشخصات درب ضد سرقت با کیفیت

شاید مهم ترین سوال در هنگام خرید درب ضد سرقت این باشد که چه نوع درب ضد سرقتی بخریم. یا درب های ضد سرقت مرغوب چه مشخصاتی دارند؟

انواع مختلفی از درب های محافظ در بازار وجود دارد و زمانی که به فروشگاه ها و شرکت های تولید کننده و فروش درب های امنیتی مراجعه می کنید، انواع مختلفی از آن ها را مشاهده می کنید و خریدار با این سوال مواجه می شود. که کدام درب ضد سرقت بهتر است و کدام بدتر، تمامی درب های موجود به نام ضد سرقت به فروش می رسند و برای راهنمایی مشتریان می توانیم نکاتی را برجسته کرده و به مشتریان توصیه کنیم که باید با توجه به بودجه خرید شما بهترین مشاوره را ارائه دهیم . .

یک درب ضد سرقت باکیفیت دارای داخلی مشبک با 3 لولای فلزی تعبیه شده در داخل فریم می باشد.

یک درب ضد سرقت باکیفیت باید وزن مناسبی داشته باشد یعنی 95 تا 110 کیلوگرم، همچنین دارای ابعاد و اندازه استاندارد یعنی 110*210 باشد.

درب ضد سرقت از مواد مرغوب ساخته شده و دارای مبلمان ترکی کاله و داف اصل است و همچنین باید عایق صدا و حرارت باشد.

درب های ضد سرقت با کیفیت دارای چشمی، زنگ خبری، قفل شب از داخل و دستگیره با طرح ملکه یا شاه می باشند.

علاوه بر این درب ضد سرقت منطبق دارای درزگیر برای جلوگیری از ورود گرد و غبار و دود می باشد.

شرکت درب اتحاد تولید کننده و عرضه کننده انواع درب های ضد سرقت با کیفیت بالا و قیمت مناسب می باشد. کلیه محصولات این شرکت دارای 2 سال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش می باشد.

نکات مهم برای خرید درب ضد سرقت با کیفیت

خرید درب ضد سرقت

فریم درب ضد سرقت با کیفیت از ورق فولادی با ضخامت 1.5 تا 2 میلی متر ساخته شده است.

چارچوب درب مورد نظر نباید دارای نقاط جوش باشد.

درب های ضد سرقت باکیفیت باید دارای یک لایه عایق حرارت و صدا مانند عایق پلی اورتان B.، پشم سنگ یا پلی استایرن باشند.

حتما باید 3 تا دکمه یا با محافظ یا مخفی باشه که با اهرم نشکن و همچنین دکمه ها باید خیلی خوب باشند.

قفل و دستگیره درب ضد سرقت مناسب باید از بهترین مارک ها باشد.

یک درب با امنیت بالا باید دارای دو قفل چفت و یک قفل پستچی باشد تا امنیت بیشتری ایجاد کند.

جدیدترین درب های ضد سرقت استاندارد دارای آلارم دیجیتال، دوربین و همچنین باز و بسته شدن رمزدار هستند.

پوشش های ضخیم و با کیفیت.

تجهیزات اصلی و با کیفیت.

یکی از مهم ترین نکات این است که درب باکیفیت دارای علامت خاصی است که هویت درب را نشان می دهد.

فاکتور مهم دیگر گارانتی درب و خدمات پس از فروش است.

علاوه بر این، قیمت درب نیز بسیار مهم است، زیرا هر مشتری به دنبال یک درب ضد سرقت با کیفیت و با قیمت مناسب است.

چگونه یک درب ضد سرقت با کیفیت برای خانه خود را تشخیص دهیم؟

اولین راه برای قضاوت در مورد کیفیت درب ضد سرقت از روی وزن درب است، اگر کمتر از 90 کیلوگرم باشد باید درب بی کیفیت باشد، بنابراین وزن درب ضد سرقت مرغوب بیش از 90 کیلوگرم است. است. ،

روش دیگر این است که می توانید ضخامت چهارچوب در را با وسیله ای به نام کولیس اندازه گیری کنید که همانطور که در بالا گفته شد باید بین 1.5 تا 2 میلی متر باشد.

راه دیگر این است که با بازکردن یکی از قفل ها می توانید ورق های داخل در را ببینید و تاییدیه بگیرید و یا از فروشنده گارانتی ورق بگیرید.

قفل درب ضد سرقت نیز بسیار مهم است که بهتر است از روکش اصل ترکی کاله یا داف استفاده کنید.

درب های ضد سرقت با 4 نوع پله در اختیار مشتریان قرار می گیرد:

رنگ بالا

پی وی سی در توکتوک

رویه MDF ملامینه

رویه فلزی

از هر دری می توان برای راهروی بسته در یک آپارتمان استفاده کرد. درب های فلزی برای مناطق شمالی مناسب هستند. درب های ضد سرقت با روکش رنگی برای خانه هایی که درب ورودی در معرض نور خورشید است ایده آل هستند.

متأسفانه امروزه برخی از تولیدکنندگان درب های ضد سرقت برای افزایش رقابت درب های ضد سرقت با ظاهری زیبا اما با کیفیت بسیار پایین تولید می کنند که واقعاً نمی توان به آن درب های سارق اشاره کرد.

بهترین درب ضد سرقت را از کجا با قیمت مناسب پیدا کنیم؟

برای خرید درب محافظ با کیفیت و با قیمت مناسب دو راه وجود دارد که هر کدام دارای مزایا و معایبی هستند.

خرید اینترنتی درب ضد سرقت از فروشگاه ها

برای خرید درب های محافظ باید از مدل های مختلف دیدن کنید تا درب های امنیتی متناسب با فضای داخلی و سلیقه خود را بیابید.اگر می خواهید بیرون بروید و درب های محافظ را خریداری کنید، از تمامی درب های امنیتی دیدن کنید. مغازه ها و نمایشگاه ها به دلیل مسافت زیاد و ترافیک غیر قابل تحمل در خیابان ها زمان بر است علاوه بر این باید هزینه زیادی برای سفر پرداخت کنید به همین دلیل بهترین راه حل برای کسانی است که می خواهند پس انداز کنند. زمان و پول

در به دزدی و مبادله

افرادی هم هستند که تا زمانی که محصول را از نزدیک نبینند و شک نکنند ممکن است خرید نکنند. به این افراد توصیه می کنیم به صرافی درب ضد سرقت مراجعه کنند تا درب مورد نظر خود را از نزدیک ببینند و با اطمینان خرید کنند.

البته در تهران و سایر شهرهای ایران مکانی به نام تعویض درب ضد سرقت به ندرت یافت می شود که باید در مراکز تولیدی درب ضد سرقت و یا نمایشگاه هایی که تعداد زیادی درب در آنها دیده می شود بازدید و خرید بیشتری داشته باشید.

خرید از فروشگاه های اینترنتی دزدگیر دارای قابلیتی است که می توانید مدل های زیادی از درب ها را ببینید و از نظر ظاهری، کیفیت و قیمت با هم مقایسه کنید. و این به شما اجازه می دهد تا بهترین انتخاب را با توجه به سلیقه خود داشته باشید. بودجه و نیازهای خود را داشته باشید. اما با خرید مستقیم درب ضد سرقت، مدتی از جستجو خسته می شوید و ممکن است درب مورد نظر خود را پیدا نکنید.

برای مراجعه به نمایندگی درب ضد سرقت مشهد اینجا کلیک کنید.