عمومیمعرفی کسب و کار

ساخت تابلو استیل طلایی مغازه با کیفیتی بی نظیر

تابلو پلکسی دوبل، ظاهر ساده ای دارد اما زیبایی و جلب توجه آن بسیار بیشتر از تابلو ساده است، زیرا از رنگهای مختلف پلکسی گلاس در ساخت آن استفاده می شود. انتخاب رنگهای پلکسی گلاس و نحوه ساخت تابلوی پلکسی دوبل، توسط مشتری و طبق سلیقه او انجام می شود. برداشت اول مشتری همیشه اهمیت دارد. کلمه چلنیوم در حقیقت ادغام دو کلمه لاتین channel aluminium هستندکه channel در لغت معنی کانال و یا اینکه یک جسم u شکل را دارد و بدین جهت که حروف فارسی ، لاتین و اشکال بعد از چسبیده شدن نوار لبه به کناره ها به شکل u درآمده اند این عنوان را از آن خود کرده اند که جنس آلومینیومی در لبه های حروف چلنیوم منجر گشته کلمه channel با کلمه aluminium ادغام شود و کلمه ی نوینی تحت عنوان channelium خلق گردد. برای ساخت حروف تابلوی چلنیوم، از دو یا چند رنگ متفاوت پلکسی گلاس، ورق های PVC، منبع تغذیه، لامپهای SMD و لبه ساده استفاده می شود.

تمام مراحل ساخت چلنیوم در محیط کارگاه تابلوسازی صورت می پذیرد و تنها برای نصب حروف به محل تابلو منتقل می گردد. این تابلوسازی از با سابقه ترین ها در سطح شهر تهران می باشد و شما می توانید تابلو چلنیوم، تابلو استیل، تابلو سردر مغازه ، تابلو کامپوزیت و تابلو ترموود را با بهترین کیفیت از ما بخواهید. در تعریف خود کامپوزیت در تابلوهای کامپوزیت بایستی بگوییم که به مادهای میگویند که متشکل شده از دو فاز ماتریس و تقویت کننده میباشد و نیز فاز دوم نهایتا به اندازه ۵ درصد بکار گرفته شده باشد. طبق این مطالعات ، حدود 75 درصد از پاسخ دهندگان به دلیل تابلو سر در مغازه ای که نصب شده است، جهت مراجعه به آن ترغیب شده اند. در ساختار این مدل از تابلو چلنیوم از پلکسی گلاس شیشه ای و دانه های کریستال استفاده می شود البته لازم به ذکر است که از دانه های کریستال می توان در ساخت تمام تابلوهای تبلیغاتی که با استفاده از حروف برجسته ساخته می شود بهره جست . در ساخت این تابلو ها، از پلکسی گلاس شیشه ای و دانه های کریستال ، استفاده می شود برای سفارش ساخت و نصب تابلو در تهران، می توانید با برقراری تماس با همکاران ما، سفارشات خود را ثبت نموده و در کمترین زمان با بهترین کیفیت، آماده ساخت وارسال سفارشات شما خواهیم بود.

تابلو کریستال که می تواند یک فضای زیبا ایجاد کند، به طور گسترده ای به عنوان تابلو سردر، لوگو، لایت باکس،و غیره استفاده می شود. شرکت تهران نور افشان با بهره گیری از توان بالای طراحان گرافیست بهترین طرح ها و ایده های تابلوسازی را خلق و به شما مشتریان عزیز ارائه می دهند تا پس از تایید توسط شما در مرحله بعد مهندسان و مجریان توانمند ما آن را به بهترین شکل ممکن و به نحو احسن اجرا نمایند. همچنین تابلوسازی اندیشه آفتاب ، مجهزترین تابلوسازی در تهران می باشد که علاوه بر تابلو چلنیوم ، محصولاتی همچون تابلو استیل در طرحهای متنوع ، تابلو نئون پلاستیک ، تابلو لبه سوئدی با نمای کامپوزیت و نمای ترمو وود را نیز ارائه مینماید . از دیگر تابلوهای پرطرفدار و جذاب حروف برجسته، تابلوهای چنلیوم میباشد که همانند تابلو استیل طلایی و تابلوهای با نمای کامپوزیت دارای مزایا و کاربرد بسیار بالاست.

این نوع تابلو ها در مشاغل کالاهای لوکس و صادراتی کاربرد دارند. ورق برجسته استیل با روکش طلایی به علت درخشش و زیبایی بالا برای کاربردهای های لوکس و مدرن در تابلو ها استفاده می شوند. حروف استیل رنگی طلایی دارای ضخامت زیادی می باشد و جذابیت زیبایی را به نمایش خواهد گذاشت. پس از ساخت و اجرای محدود ساخت تابلو استیل در رنگ های طلایی یا نقره ای، مشخص شد این سبک تابلوها به سلیقه ایرانی ها خوش آمده؛ به همین دلیل امروزه این سبک تابلوها از طرف صاحبان کسب و کار ایرانی بسیار پرطرفدار می باشد. برایه نورپردازی تابلو تبلیغاتی و تابلو مغازه از SMD ، پروژکتور و یا وال واشر استفاده می شوند. تابلو حروف برجسته استیل که تابلوسازها آن را با نام بک لایت هم عنوان می کنند از رویه ورق استیل ساخته و پرداخته میشود. این کارخانه با هدف بهبود کیفیت و کاهش زمان تولید و نیز با حذف تمامی واسطه ها و در نتیجه کاهش هزینه های حمل و نقل، سعی در ارائه بهترین خدمات را به مشتریان خود دارد.

منبع: تابلوسازی نشان شهر