عمومیمعرفی کسب و کار

سایبان استخر موتور دار چه مزیت هایی دارد؟

سایبان استخر معمولا با ابعاد بزرگی ساخته می شود تا توانایی پوشش کامل یک استخر را داشته باشد. البته برای استخرهای کوچک نیز امکان ساخت سایبان با ابعاد کوچک تر وجود دارد. این نوع از سایبان ها به صورت ثابت و متحرک ساخته می شوند و بر اساس نیاز هر دو نمونه کاربرد وسیعی دارند.

آشنایی با سایبان استخر

سایبان استخر را می توان بدون شک یکی از کاربردی ترین نمونه از دانست. این نوع از سایبان ها در سال های اخیر با استقبال بسیار زیادی مواجه شده اند. استقبال از این سایه بان ها می تواند بر اساس شرایط اقلیمی دلایل مختلفی داشته باشد. بدین ترتیب هر فردی بر اساس موقعیت جغرافیایی که قرار دارد، ممکن است دلایل خاصی برای استفاده از داشته باشد. بدون شک این سایبان ها باید در ابعاد و اندازه ای مطابق با استخر مورد نظر ساخته شوند. بدین ترتیب معمولا به صورت کاملا سفارشی نیز می توان این نوع از سایبان ها را تهیه و تولید کرد. تولید سفارشی سایبان استخر باعث شده تا مشتری بتواند با توجه به نیازی که داشته، ابعاد سایه بان را انتخاب نماید. بدین ترتیب می تواند هم بر روی شکل ظاهری سایبان تاثیر گذار باشد و هم مشتری نیازی به پرداخت هزینه اضافی ندارد، زیرا دقیقا ابعاد چادر استخر مطبق با استخر انتخاب می شود.

قابلیتهای چادر استخر

استفاده از سایبان های متحرک باعث شده تا بتوان لذت بیشتری از ورزش های آبی در فصل های مختلف برد. با استفاده از سایه بان استخر می توان بدون محدودیت خاصی در فصول مختلف از شنا کردن و سایر ورزش هایی که به استخر مرتبط بوده، لذت برد. کیفیت و کارایی سایبان تاثیر بسیار زیادی بر روی میزان رضایت مصرف کننده دارد، بدین ترتیب شرکت های سازنده سایبان تمام تلاش خود را می کنند تا بتوانند سایبان هایی را تولید نمایند که از نظر کیفیت در سطح قابل قبولی باشند. استفاده از قطعات با کیفیت بالا و مواد اولیه مرغوب تا حدود زیادی بر روی کیفیت سایه بان استخر تاثیر می گذارد.

اهمیت استفاده از سایه بان استخر

قطعا تا به حال شاهد ریزش برگ درختان در فصل پاییز بوده اید، با وجود همه زیبایی هایی که این موضوع می تواند به دنبال داشته باشد، مزاحمت هایی نیز برای برخی از افراد به دنبال دارد. برای اینکه بتوان از ریزش برگ درختان به داخل آب استخر جلوگیری کرد، باید حتما یک سایبان بر روی استخر نصب شود تا به راحتی این کار را بتوان انجام داد. در صورتی که سایه بان بر روی استخر نصب نشود، آب استخر سریع کثیف و غیر قابل استفاده شده و باید زمان و هزینه زیادی برای خالی کردن و پر کردن مجدد استخر صرف کرد.

باران و برف با اینکه فواید بی شماری برای بشر دارند، قطعا در برخی موارد ممکن است مزاحمت هایی را نیز به دنبال داشته باشند. یکی از مواردی که ممکن بارش باران و برف مزاحمت ایجاد نماید، زمانی است که قصد استفاده از استخر را داشته باشیم. در صورت بارش مستقیم باران و برف به داخل استخر، نمی توان از آن استفاده کرد. بدین ترتیب با نصب یک سقف متحرک و استاندارد می توان در هنگام بارش برف یا باران، سقف را بست. بستن سقف مانع از ورود باران و برف به داخل استخر شده و بدین ترتیب می توان فعالیت های مرتبط با استخر را حتی در زمان بارش برف و باران نیز ادامه داد.

نور مستقیم آفتاب در فصل تابستان می تواند آسیب های جدی به پوست انسان وارد نماید.بدین ترتیب بهتر است در شهرهایی که تابش نور مستقیم مستقیم و سوزنده بوده که در اغلب شهرها در تابستان شاهد این موضوع هستیم، سایبان متحرک بر روی استخر نصب شود تا در چنین مواقعی بتوان سقف را بسته و از استخر استفاده کرد. در صورتی که سقف متحرک بر روی استخر نصب نشود، استفاده از آن بسیار محدود می شود و ممکن است مشکلاتی را به وجود آورد.

مزایای سایبان استخر

استفاده به صورت چهار فصل

یکی از مزایای اصلی سایبان استخر، امکان استفاده به صورت چهار فصل می باشد. قطعا استخرهایی که در فضای باز احداث می شوند، در برخی از شرایط آب و هوایی دچار محدودیت هایی می شوند. سایه بان استخر به رفع کامل این محدودیت ها کمک بسیار زیادی می کند. بدین ترتیب چنانچه از سایبان بر روی استخرهای سر باز استفاده می شود، تقریبا هیچ گونه محدودیتی شامل چنین استخرهایی نمی شود و مانند استخرهای سر پوشیده می توان در هر ساعت از شبانه روز و در هر فصلی از سال، شنا و سایر ورزش های آبی را انجام داده و از آنها لذت برد.

سرد شدن آب در هوای سرد

با توجه به اینکه در فصل های سرد سال ممکن است از آب گرم برای استخر و شنا کردن استفاده شود، اگر استخر سایبان نداشته باشد، آب استخر سریع سرد و غیر قابل استفاده می شود. بدین ترتیب در هر شرایط آب و هوایی سایه بان استخر می تواند کمک کننده باشد تا بتوان بیشترین بهره را از استخرهای موجود در فضای آزاد برد.

عوامل موثر بر هزینه ساخت سایبان استخر

نوع سایبان

یکی از عوامل موثر بر روی هزینه ساخت چادر استخر، نوع سایبان می باشد. اینکه سایبان از نوع متحرک انتخاب شود یا ثابت، یکی از مواردی است که می تواند در افزایش یا کاهش قیمت سایبان استخر تاثیر گذار باشد. معمولا هزینه ساخت سایبان متحرک بیشتر است زیرا این نوع از سایه بان ها نیزا به موتور و تجهیزات الکتریکی دارند تا از طریق آنها بتوان سایبان را باز و بسته کرد. بدین ترتیب در هنگام سفارش سایه بان استخر باید به متحرک بودن یا ثابت بودن سایبان توجه ویژه ای شود.

جنس متریال

برای هر نوع سایبان معمولا متریال خاصی مورد استفاده قرار می گیرد، به هیمن خاطر انواع سایبان با قیمت یکسان تولید نمی شوند. چنانچه برای یک سایه بان از آلومینیوم استفاده می شود، قطعا قیمت نهایی کار بیشتر از سایه بان هایی است که با استفاده از فولاد ساخته می شوند. بدین ترتیب توجه به نوع متریال می تواند کمک کند تا بتوان مناسب ترین نوع از سایه بان ها از نظر قیمت را برای استخر انتخاب کرد.

شرکت سازنده

برخی از شرکت های سازنده دارای تیم حرفه ای ونیروی کار زبده می باشند، قطعا نیروی کار حرفه ای دستمزد بیشتری نسبت به نیروی کار مبتدی دریافت می کند، در عوض کیفیت کار افزایش چشمگیری پیدا می کند. به همین خاطر افرادی که به دنبال خرید سایبان با کیفیت برای استخر می باشند، بهتر است شرکت های معتبر و با سابقه را انتخاب کنند. ما به التفاوتی که باید برای تجربه و تخصص و کیفیت بالای محصول پرداخت شود بسیار ناچیز است اما در صورتی که سایبانی با کیفیت کم تهیه شود، در آینده ممکن است نیاز به هزینه های بالایی برای تعمیر و نگهداری آن باشد.

What are the advantages of motorized pool canopy

سایبان استخر در چه مدل هایی قابل تولید است؟

شرکت های سازنده سایبان استخر سعی بر این دارند که تنوع را در محصولات خود ایجاد کنند تا از این طریق بتوانند حق انتخاب را به مشتری بدهند، زیرا این موضوع بر روی مشتریان تاثیر مثبتی دارد. معمولا افرادی که به دنبال خرید یک محصول هستند، دوست دارند مدل های مختلف را مشاهده کنند تا نمونه مد نظر خود را با مقایسه کردن با سایر مدل ها انتخاب نمایند. این موضوع در بحث خرید و فروش سایبان استخر نیز مانند هر حوزه دیگری مطرح می باشد. سایه بان استخر را در دو مدل کلی تولید می کنند.

سایبان استخر ثابت

یکی از قدیمی ترین نمونه از سایبان هایی که بر روی استخر استفاده شده اند، سایبان های ثابت میباشند. سایبان های ثابت با اینکه پوشش کامل بر روی استخر را ایجاد می کنند و با هزینه نسبتا مناسبی نیز قابل نصب هستند، اما معایبی نیز دارند. این نوع سایه بان ها پس از نصب به طور ثابت بر روی استخر می مانند و این موضوع سبب می شود تا نتوان در مواقعی که هوا بسیار مطبوع بوده نیز از هوای آزاد لذت برد و عملا این نوع استخر ممکن است با استخرهای سرپوشیده تفاوت چندان زیاد و چشمگیری نداشته باشد.

انواع سایبان استخر ثابت کدامند؟

با توجه به اهمیت بسیار زیادی که تنوع در هر محصولی دارد، شرکت های سازنده سایه بان برای پوشش استخر، انواع مختلفی از سایه بان را پیشنهاد می کنند. از جمله سایبان های ثابت مناسب میتوان به سایبان گلخانه ای اشاره کرد. وجود تعداد زیادی بازوی به هم پیوسته کمک می کند تا بتوان یک سایه بان با ابعاد دلخواه را تهیه کرد. برای پوشش این نوع سایبان ها معمولا از پنل های پلاستیکی که قیمت مناسب و کارایی بسیار خوبی دارند، استفاده می شود.

نوع دیگر سایبان ثابت استخر، سایبان های پارکینگی نام دارند. این نوع سایبان ها دارای شکل ظاهری بسیار مطلوب و ایده آلی بوده و بسیار شیک به نظر می رسند. ساخت سایبان پارکینگی برای استخر ها می تواند هم به صورت قوس دار و هم به صورت تخت انجام شود. معمولا با توجه به جذابیت بیشتر سایبان قوس دار، استقبال از نوع قوس دار بسیار بیشتر است. سایه بان بادبانی که مشابه سازه های چادری بوده از دیگر نمونه های پرکاربرد برای استخر به شمار می رود. طراحی منحصر به فرد و چشم نواز این سازه ها می تواند نظر بسیاری از مشتریان را به خود جلب کند. معمولا بست های فلزی برای محکم کردن این نوع سایبان تاثیر بسزایی دارند. این نوع سایبان ها در برابر باد و انواع فشارها مقاومت بسیار مطلوبی دارند.

سایبان استخر متحرک

این نوع از سایبان ها بسیار شیک و مدرن هستند و این قابلیت را دارند که بتوان به راحتی آنها را با استفاده از یک ریموت کنترل باز و بسته کرد. بدین ترتیب در مواقعی که نور شدید آفتاب وجود داشته یا شاهد برف و باران می باشیم، می توان سایبان را بست تا بتوان بدون هیچگونه مزاحمتی ورزش و تفریحات آبی را انجام داد. در صورتی که شرایط جوی مساعد باشد و به هیچ وجه مزاحمتی برای فعالیت های ورزشی یا حتی تفریحی نداشته باشد، می توان سایبان برقی یا متحرک را جمع کرده تا از این طریق بتوان از هوای آزاد بیشترین بهره را برد.

انواع سایبان متحرک استخر

سایبان متحرک استخر را نیز شرکت های سازنده در طرح و مدل های مختلف تولید می کنند. هر چقدر مدل های این سایبان ها بیشتر شوند، تعداد افرادی که از این سایبان ها استفاده می کنند نیز بیشتر می شود.کیفیت بالای سایبان های متحرک و راحتی استفاده از آنها توانسته نظر بسیاری از مشتریان را به خود جلب کند. به همین خاطر در سال های اخیر درخواست برای ساخت سایه بان متحرک بسیار بیشتر از انواع سایبان ثابت شده است. در این بخش قصد داریم دو مدل از کاربردی ترین نمونه از سایبان های مخصوص استخر که به صورت متحرک ساخته می شوند را معرفی کنیم.

سایبان های چتری

علت نامگذاری این سایبان ها شباهت بسیار زیاد باز و بسته شدن این سایه بان ها به چتر می باشد. زیبایی منحصر به فردی که این نوع سایبان ها دارند باعث شده تا استقبال بی نظیری از آنها انجام شود. کیفیت متریال و همچنین نگهداری مناسب سبب می شود تا بتوان سال های سال از این سایبان ها بدون هیچ گونه مشکلی استفاده کرد. اتوماتیک بودن این نوع سایه بان ها باعث شده تا افراد بسیار زیادی تمایل داشته باشند برای استخر های بزرگ و کوچک خود از این نوع سایه بان بهره مند شوند.

داشتن موتور قوی و با کیفیت باعث می شود تا با سرعت بسیار خوب و سر و صدای بسیار اندکی باز و بسته شوند. این موضوع باعث شده تا هیچ گونه محدودیت خاصی نداشته باشند. این نوع از سایبان استخر یک نمونه از پرکاربرد ترین مدل های سایبان استخر تونلی به شمار می رود. سایه بان استخر را در بعضی موارد نیز می نامند. این نوع از سایبان ها در ابعاد مختلفی قابل اجرا هستند. همین امر باعث شده تا اغلب افراد از این مدل سایه بان ها رضایت کامل داشته باشند.