استانی

سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه معارفه شد

گزارش ماه نیوز از کرمانشاه قباد محمدی سرپرست سرپرستی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در مراسمی که روز پنجشنبه چهارم اسفندماه برگزار شد به تشریح مهمترین برنامه های این دانشگاه پرداخت و افزود: استفاده.

وی با بیان اینکه برنامه های متنوع برای مناطق مختلف توسط دانشگاه های مختلف تهیه شده است، گفت: و بازسازی.

محمدی ادامه داد: در بحث واکسیناسیون علیه کرونا نیز تکمیل نوبت سوم تزریق به جامعه هدف را طبق ضوابط مد نظر داریم.

وی همچنین به برنامه های درمانی پیش بینی شده در این منطقه اشاره کرد و گفت: در این حوزه در سال های اخیر موفقیت های خوبی داشته ایم و اکنون نیز بر ارائه خدمات درمانی از روستاها به مراکز شهرها متمرکز شده ایم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: در حوزه آموزشی نیز برنامه هایی از قبل اجرا شده است و در آینده نیز تکمیل رشته های آموزشی برای جلوگیری از مهاجرت دانشجویانمان به شهرهای دیگر را شامل می شود.

وی با تاکید بر لزوم گسترش تجهیزات و ملزومات دارویی و دارویی در حمایت از غذا و دارو، گفت: در زمینه تحقیقات، دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در حال حاضر به سرعت در حال انجام است، دستورالعمل هایی داریم.

محمدی ضمن حفظ نظم مالی، ارتقای توسعه و کارآمدی نیروهای انسانی، تمرکز خود را بر دیگر برنامه ها اعلام کرد و گفت: با تمرکز بر این لایه، می خواهیم با اجرای برنامه های مختلف معنویت را تقویت کنیم.

وی گفت: در عرصه بین الملل بعد از تهران بیشترین دانشجوی خارجی را داریم و از کرمانشاه آستانی مرز با عراق به دو قسمت تقسیم شد و عرب ها مردم عراق هستند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی در ادامه سخنان خود به بحران دو سال گذشته اشاره کرد.

محمدی به آمار بالای بیماران مبتلا به بیماری عروق کرونا قلب در این مدت اشاره کرد و گفت: تعداد بیماران مبتلا به بیماری عروق کرونا قلب در بین مدافعان سلامت بیش از تعداد آنهاست که به این بیماری مبتلا هستند.

وی در ادامه بیان کرد: ایثار و از خودگذشتگی مدافعان سلامت کرمانشاه در بحران کرون به گونه ای است که هشت ماه است که کار آنها پرداخت نشده و در شرایط سختی به سر می برند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به مشکلات مستمر برخی از اعضای هیات علمی این دانشگاه نیز اشاره کرد و گفت: گروهی از اعضای هیات علمی این امکان را دارند که خارج از کلینیک باشند اما برخی از آنها نمی تواند و نباید تنها باشد.» دانشگاه به آنها خدمت می کند و در حال حاضر تعرفه های دولتی که برای درمان آنها پرداخت می شود بسیار پایین است و حتی به آنها حق محرومیت از دارو داده نمی شود.

محمدی از نمایندگان استان در مجلس نمایندگان خواست در بودجه سال 1401 موضوع محرومیت از درمان را حل کنند.

پیش از این محمودرضا مرادی به مدت چهار سال و نیم سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بود.

قباد محمدی سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بود.

48