عمومیمعرفی کسب و کار

شماره تلفن مهمانسرای امام علی ارتش مشهد

مشهد یکی از شهر‌های زیارتی و سیاحتی ایران است که هرساله گردشگران زیادی را از داخل و خارج از کشور به خود جذب می‌کند. برای اینکه بتوانید در طول سفر خود رفاه خود و خانواده‌تان را فراهم کنید لازم است یک هتل مناسب و با کیفیت را انتخاب کنید تا امکانات آن بتواند شما را در سفر راحت کند. اگر به دنبال یک هتل خوب و مناسب هستید ما به شما هتل آپارتمان امام علی مشهد را پیشنهاد می‌کنیم. البته باید توجه داشته باشید که این هتل در حال حاضر افتتاح نگردیده است.

مهمانسرای ثامن الائمه (ع) امام خمینی، مشهد - نقشه نشان

معرفی هتل امام علی مشهد

برای اینکه خدمات گردشگری در شهر زیبای مشهد به حد کمال برسد، سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در این شهر اقدام به ساخت یک پروژه عمرانی کرده است. این پروژه مربوط به ساخت هتل امام علی مشهد بوده و در حال حاضر کارگران مشغول افزودن امکانات بیشتر به این اقامتگاه هستند. این هتل به دلیل فاصله کمی که با حرم مطهر امام رضا دارد، یکی از محسوب می‌شود که متراژ آن ۲۴۰۰ متر مربع است.

تعداد اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل امام علی، مجموعا ۱۳۴ عدد است و تعداد تخت‌های موجود در اتاق‌ها تقریبا به ۲۷۵ تخت نیز می‌رسد. این اقامت‌گاه بزرگ در ۹ طبقه ساخته شده که بسیار مجلل و با شکوه است. اطلاعاتی که در زیر درج شده مربوط به اطلاعات هتل امام علی مشهد است:

گاهی یک کار دشوار محسوب می‌شود که شما در انجام این عمل باید وقت زیادی را صرف کنید. امروزه با پیشرفت فناوری می‌توانید را به صورت آنلاین و غیر حضوری انجام دهید تا در وقت خود صرفه‌جویی کنید. ولی آیا می‌توان به هر سایت رزرو‌کننده‌ای اعتماد کرد؟ جواب این سوال خیر است و شما باید از یک سایت قابل اطمینان و مجرب برای رزرو هتل در مشهد کمک بگیرید.

سایت الماس تریپ یک گزینه مناسب برای رزرو کردن هتل‌های مختلف است که در کم‌ترین زمان ممکن کار رزرو را برای شما انجام می‌دهد؛ همچنین تخفیفات ویژه‌ای در این سایت برای شما در نظر گرفته شده و شما می‌توانید با کم‌ترین قیمت هتل مد نظر خود‌تان را رزرو کنید. توجه داشته باشید که هتل امام علی مشهد هنوز افتتاح نشده و به محض افتتاح شدن، در لیست هتل‌های قابل رزرو سایت الماس تریپ قرار می‌گیرد.

هتل مجلل و شیک امام علی مشهد که هم‌اکنون کارگران مشغول به ساخت آن هستند یکی از هتل‌های بروز و امروزی به شمار می‌رود که امکانات آن در حال افزایش است. رزرو هتل امام علی مشهد پس از افتتاح آن از طریق سایت الماس تریپ قابل انجام است. شما می‌توانید برای ر نیز به این سایت مراجعه کنید. رزرو هتل‌های مختلف در شهر‌های ایران با نرخ مناسب توسط سایت۱. رزرو تنها در صورت پرداخت هزینه کامل به تعداد شب های مورد درخواست موفقیت آمیز خواهد بود.
۲- نرخ اعلام شده طبق تاییدیه رسمی اتحادیه هتل داران خواهد بود
۳- رزرو گننده باید تاریخ رزرو را به صورت دقیق و کامل همراه با تعداد اقامت درخواستی درج کند
۴- افراد زیر ۷ سال از پرداخت هزینه نفراضافه معاف و قیمت نفر اضافه برای افراد بالای ۷ سال به طور کامل محاسبه خواهد شد
۵- امکان پذیرفتن کارت های اعتباری بین المللی در هتل میسر نمی باشد
۶- ملاک قیمت ها در سیستم بر اساس نرخ نمایش داده شده در سایت در لحظه ثبت رزرو خواهد بود
۷- چنانچه بعد از انجام رزرو، نرخ اتاق ها و خدمات درخواستی در هتل تغییر نماید رزروکننده موظف است ما به التفاوت هزینه اتاق و خدمات جانبی اعلام شده را پرداخت نماید.

* ساعت تخلیه اتاق ساعت ۱۲ ظهر و تحویل اتاق به میهمان از ساعت ۱۴ به بعد می باشد. (ساعت ورود به هتل ملاک زمان خروج نمی باشد)
* میهمانان و همراهان ملزوم به داشتن یکی از مدارک شناسایی می باشند. (شناسنامه، کارت ملی، پاسپورت)
* جهت پذیرش زوج های ایرانی وجود شناسنامه عکس دار یکی از زوجین الزامی است و پذیرش نفردوم باکارت ملی بلامانع می باشد.
*  کلیه میهمانان ملزم به رعایت شئونات اسلامی و قوانین داخلی زائرسرا می باشند.
*  میهمان موظف است در پایان مدت اقامت رزرو شده خود نسبت به تخلیه ی اتاق در ساعت خروج زائر سرا اقدام نماید.
* در صورتیکه میهمان قبل از ساعت ۱۴ مراجعه نماید ، زائر سرا وظیفه ای در قبال ارایه ی اتاق نخواهد داشت.
* زائر سرا در خصوص جهت، طبقه، رنگ و طرح اتاق هیچگونه مسئولیتی ندارد و شماره ی اتاق هنگام ورود میهمان به زائر سرا توسط پذیرش تعیین می شود.
* در صورت تمایل به تمدید، با توجه به موجود بودن اتاق خالی و عدم وجود رزرو، با هماهنگی و توافق بارزرواسیون هتل این امر ممکن خواهد بود.

رسرای کانون بازنشستگان ارتش با کیفیت مطلوب ومحیطی کاملا بهداشتی در اختیار مسافران عزیز میباشد این زائر سرا در محدودی حرم در خیابان ثامن الائمه با فاصله ی حدود ۱۰ دقیقه تا بارگاه جلیل القدر امام هشتم علیه السلام را طی مینماییدکه سعی نموده تلاش خود را در جهت بهینه سازی بهتر و کیفیت مطلوبتر کنند .

شما عزیزان میتوانید برای رزرو این زائر سرا از طریق شماره های موجود درمشهد سرا اقدام نمایید اگر در هنگام رزرو زائر سرا کانون بازنشستگان ارتش با مشکل مواجه شدید با تیم پشتیبان تماس گرفته تا شما را راهنمایی نمایند.

تغییر تاریخ اقامت، تغییر نام رزرو کننده و لغو رزرو از لحظه تایید رزرو تا ساعت ۱۸ روز قبل از ورود، مشمول خسارت، معادل ۱۵% از هزینه اقامت اولین شب به تعداد اتاق های رزرو شده و از ساعت ۱۸ به بعد معادل هزینه اقامت اولین شب به تعداد اتاق های رزرو شده خواهد بود.

در صورتی که رزرو انجام شده به دلایل زیر توسط زائرسرا لغو گردد، کلیه وجه دریافتی از میهمان بدون اخذ هرگونه هزینه ای به وی مسترد خواهد شد : دلایل امنیتی دولتی. عدم سرویس دهی هتل به علت موارد فورس ماژور مانند قطع برق، آتش سوزی و … قرار داشتن در لیست سیاه.

زائرسرا تنها در تاریخ ورود رزرو، اتاق را جهت میهمان خالی نگه می دارد و در صورت عدم مراجعه میهمان تا ساعت ۱۲ روز بعد، رزرو کنسل گردیده و هزینه آن معادل یک شب کامل به تعداد اتاق های رزرو شده کسر میگردد. چنانچه بعد از انجام رزرو، نرخ اتاق ها و خدمات درخواستی در هتل تغییر نماید رزروکننده موظف است ما به التفاوت هزینه اتاق و خدمات جانبی اعلام شده را پرداخت نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر با بخش پذیرش زائرسرا تماس بگیرید.