هنری و فرهنگی

طراحی پست های اینستاگرام

ساخت پست اینستاگرام

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

طراحی پست اینستاگرام متفاوت و منحصر به فرد

شاید همیشه نیاز به قالب پست اینستاگرام نداشته باشید. بعضی از پیج های اینستاگرام به پست هایی نیاز دارند که متفاوت از بقیه پست ها باشند. در این صورت طراحی پست اینستاگرام به صورت کاملاً مستقل انجام خواهد شد و هر پست از صفر طراحی می گردد.

ساخت کلیپ برای پست اینستاگرام

ساخت کلیپ و ویدیو برای پست اینستاگرام یک مبحث کاملاً متفاوت با طراحی عکس پیج اینستاگرام است. در صورتی که قصد دارید محتوای ویدیویی برای پیج خود قرار دهید لازم است نوع ویدیو که شامل تدوین ویدیو یا طراحی موشن گرافیک است را انتخاب نمایید.

از آنجاییکه سبک های متفاوتی جهت ایجاد ویدیو وجود دارد برای دریافت راهنمایی بیشتر با ما در ارتباط باشید تا بهترین سبک طراحی با توجه به نوع کسب و کار و موضوع پیجتان به شما پیشنهاد گردد.

تعرفه طراحی پست اینستاگرام (هزینه و قیمت طراحی پست اینستاگرام)

هزینه طراحی قالب پست اینستاگرام (یا طراحی هر پست مستقل) ۴۵ هزار تومان می باشد.

در صورتی که قصد دارید تمامی پست های پیج شما متفاوت باشند لازم است برای هر پست به میزان ۴۵ هزار تومان هزینه نمائید.

طراحی و ساخت پست اینستاگرام توسط seocell.ir

اما در صورتی که قصد دارید از یک قالب مشخص و طراحی شده برای تمامی پست ها استفاده نمایید، پست اول (طراحی قالب) با هزینه ۴۵ هزار تومان انجام خواهد شد و پستهای دوم به بعد به ازای هر پست ۱۵ هزار تومان هزینه خواهد داشت که این هزینه شامل تغییر تصویر و متن پست قبلی و ایجاد پست جدید با همان قالب می باشد.

به عنوان مثال چنانچه نیازمند ۲۰ پست اینستاگرامی با قالب یکسان باشید، هزینه طراحی ۳۳۰ هزار تومان خواهد بود و در صورتی که قصد دارید تمامی ۲۰ پست به صورت کاملا متفاوت طراحی گردند، هزینه طراحی ۹۰۰ هزار تومان خواهد بود.

چنانچه قصد ساخت پست اینستاگرام حرفه ای دارید کافیست به seocell.ir مراجعه کنید.

لینک سفارش طراحی پست اینستاگرام: https://seocell.ir/instagram-post-design/[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]