عمومیمعرفی کسب و کار

حذف اکانت اینستاگرام برای همیشه

تفاوت حذف اکانت اینستاگرام با دی اکتیو اکانت اینستاگرام در چیست . در حقیقت هنگامی شما دیلیت اکانت اینستاگرام را انجام می‌دهید که دیگر نیازی به اکانت خود نداشته باشید . ارزش خرید فالوور فیک بسیار کمتر از فالوور‌های واقعی است و ممکن است به تعداد بسیار کمی مخاطب واقعی منجر شود . علاوه بر این مطالب گوناگونی چه به شکل تصویر و چه به صورت ویدیویی در آن قرار می‌گیرد که می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید .

باید گفت که این عمل بازگشت پذیر نیست و اکانت شما به طور کامل در طی آن از بین می‌رود اما غیرفعال کردن موقت اینستاگرام یا همان دی اکتیو اینستاگرام به گونه‌ای است که شما پس از انجام این کار قادر به بازگرداندن اکانت خود هستید. اینستاگرام یا به‌طور مخفف اینستا، یکی از محبوب‌ترین نرم‌افزارها در دنیای مجازی مخصوصا در این برهه از زمان است. این نرم افزار جذاب و جالب، بسیار اعتیارآور بوده و مخاطبان بسیاری در دنیا دارد. در اینستاگرام فضای فوق‌العاده‌ای برای تبلیغات وجود دارد.

یکی از قابلیت‌های جالب این نرم افزار جستجو بر اساس سوابق علاقه‌مندی‌های شماست. شما می‌توانید خیلی راحت بدون سرچ زیاد در صفحه‌های اینستاگرام و فقط با یک مرتبه جستجوی مطلب موردعلاقه‌تان، در دفعات بعدی به‌راحتی در قسمت اکسپلور، مطالب مشابه را مشاهده کنید. قبل از پاک کردن اکانت اینستاگرام به این موارد توجه کنید . اینستاگرام به دلیل اعتیادآور بودن و جذابیت بالایی که دارد، کاربران را در بعضی مواقع مجاب به حذف اکانت اینستاگرام می‌کند. البته در بعضی مواقع هم دیلیت اکانت می‌تواند دلیل شخصی داشته باشد.

حتما برای شما پیش‌آمده برای دانستن اینکه چگونه پیج اینستاگرام را حذف کنیم دست به دامن دوستانتان شوید. ما در این مطلب به شما این کار را آموزش خواهیم داد. اما بهتر است قبل از یادگیری چگونگی حذف اکانت اینستاگرام، نکاتی را به شما گوش‌زد کنیم. همیشه سیستم برای چک مجدد از کاربر سؤال می‌پرسد که آیا قصد پاک کردن را دارد یا این عمل سهوی است؟ بعد از تأیید آن با پیامی منوط بر پاک شدن اکانت مواجه می‌شوید. حال باید بگوییم که شاید بهتر است برای حذف اکانت از گزینه حذف موقت استفاده کنید و دلیل آن نیز به قابل برگشت بودن آن باز می‌گردد.

پس اگر فکر می‌کنید روزی ممکن است که از حذف اکانت خود پشیمان شوید، با استفاده از آموزش داده شده به حذف موقتی آن بپردازید. اگر نیز فکر می‌کنید که دیگر مایل به استفاده از این شبکه اجتماعی نیستید، می‌توانید از آموزش حذف اکانت به صورت کامل که در مقاله گفته شده استفاده کنید. در انتها لازم به ذکر است که در این نوشته شما پاسخ کامل سوال “چگونه پیج اینستا را حذف کنیم” به شما داده شد. بدون تردید اینستاگرام در میان کاربران ایرانی جایگاه ویژه‌ای دارد و افراد زیادی به استفاده از آن علاقه‌ یا حتی اعتیاد دارند. حضور در این شبکه ‌یاجتماعی گاهی اوقات می‌تواند کمی طاقت‌فرسا شود.

ممکن است درحالی‌که فقط قصد دارید چند دقیقه از زمانتان را صرف این برنامه کنید، دقیقه‌ها به ساعت‌ها تبدیل شوند. اگر بدانیم چگونه امنیت پیج اینستاگرام خود را بالا ببریم، دیگر نیازی نیست که به دلایل امنیتی تصمیم بگیریم اکانت اینستاگرام را حذف کنیم. اگر نمی‌خواهید حساب اینستاگرام خود را کاملاً حذف کنید، دی‌اکتیو‌کردن موقت اینستاگرام ممکن است به کاهش صرف زمان در این برنامه کمک کند یا به شما فرصت دهد تا تصمیم نهایی را برای حذف حسابتان را بگیرید. با دی‌اکتیو‌کردن حساب، پروفایلتان از دید سایر کاربران پنهان می‌شود و به‌گونه‌ای به‌نظر می‌رسد که گویا حساب شما وجود ندارد.

هیچ راهی وجود ندارد که به بقیه نشان دهد پروفایلتان را موقتاً غیرفعال یا دائماً آن را حذف کرده‌اید. همچنین، می‌توانید تا هر زمان که می‌خواهید، اینستاگرام خود را غیرفعال نگه دارید. اگر بعد از یک هفته یا سه ماه یا یک سال دوباره وارد حسابتان شوید، حساب شما به‌ همان ترتیبی خواهد بود که آن را ترک کرده‌اید. اگر هم می‌خواهید برای همیشه حساب خودتان را ببندید، مقاله‌ی آموزش گام‌به‌گام حذف اکانت اینستاگرام ازطریق کامپیوتر و گوشی را مطالعه کنید. دی‌اکتیو‌کردن اکانت اینستاگرام بسیار ساده است. در‌‌ادامه، مراحل غیرفعال‌کردن حساب کاربری اینستاگرام در گوشی اندروید را توضیح داده‌ایم.

دی اکتیو دائمی اینستاگرام با مرورگر

هنگامی‌که حساب خود را حذف می‌کنید، تمام اطلاعاتتان برای همیشه حذف می‌شوند. این اتفاق در لحظه‌ی حذف نمی‌افتد؛ این مراحل با تمام مراحلی که باید در نسخه‌ی وب اینستاگرام انجام دهید، یکسان است. با این کار حساب شما موقتاً غیرفعال خواهد شد. از‌این‌پس، می‌توانید با ورود مجدد به سیستم چه ازطریق مرورگر و چه ازطریق اپلیکیشن، دوباره حسابتان را فعال کنید. توجه کنید تنها یک‌ بار در هفته می‌توانید حسابتان را غیرفعال‌ کنید. این یعنی اگر یک‌ بار اکانت خود را غیرفعال و در طول هفته مجدداً لاگین کنید، تا هفت روز امکان غیرفعال‌کردن حساب را نخواهید داشت.

بلکه اینستاگرام حتی در این وضعیت به شما به‌مدت سی روز مهلت می‌دهد تا اگر از این اقدام پشیمان شدید، امکان بازیابی حساب خود را داشته باشید؛ چراکه اگر دوره‌ی مذکور سپری شود، به‌هیچ‌عنوان داده‌هایتان را نمی‌توانید بازیابی کنید. البته این مهلت برای جلوگیری از سوءاستفاده در‌صورت هک‌شدن حساب افراد نیز در نظر گرفته شده است. دلایل زیادی برای دیلیت اکانت ایسنتاگرام وجود دارد. خیلی‌‌ها آنقدر این اپلیکیشن وقت‌شان را تلف می‌کند که تصمیم می‌گیرند اکانت خود را ببندند، بعضی‌ها به خاطر شغل خود مجبورند از شبکه‌های اجتماعی دور باشند، بعضی‌ها هم کلاً تصمیم می‌گیرند که از فضای اینستاگرام خداحافظی کنند و مثلاً توئیتر را بیشتر می‌پسندند.

دیلیت اکانت دائمی اینستاگرام

قبل از هرکاری باید یاداوری کنیم که دیلیت اکانت اینستاگرام به صورت دائمی، حساب کاربری شما را برای همیشه از صفحه روزگار محو می‌کند. پس اگر می‌خواهید برای همیشه اکانتتان را پاک کنید، مراحل بعدی را طی کنید؛ ولی اگر می‌خواهید اکانت خود را موقتاً غیرفعال کنید، باید کمی پایین تر بروید و بخش دی اکتیو کردن اکانت اینستا را بخوانید. فرقی نمی‌کند، هر دلیلی که داشته باشید در این مقاله آموزش حذف اکانت اینستاگرام را باهم بررسی می‌کنیم.

پس از حذف دائم اکانت، تا زمانی‌که فرد جدیدی در اینستاگرام نام کاربری شما را استفاده نکرده باشد، می‌توانید دوباره با همان نام کاربری ثبت‌نام یا نام کاربری را به حساب دیگری اضافه کنید. همچنین، به‌خاطر بسپارید که اگر حساب شما به‌دلیل نقض دستورالعمل‌های اینستاگرام (Violating Community Guidelines) حذف شود، ممکن است نتوانید دوباره با همان نام کاربری ثبت نام کنید. دی اکتیو دائمی اینستاگرام در اندروید علاوه‌بر اپلیکیشن، از‌طریق مرورگر نیز امکان‌پذیر است. اگر نمی‌توانید رمزعبور یا نام کاربری خود را به‌یاد بیاورید، از روش‌های بازیابی رمز اینستاگرام کمک بگیرید و سپس مراحل زیر را انجام دهید:

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.