عمومیمعرفی کسب و کار

فیشیال چیست؟

سطح پوست با سلول های مرده یا لایه شاخی پوشیده شده است. این سلول ها در سطحی ترین قسمت پوست قرار دارند. وظیفه سلول های مرده محافظت از پوست است و باید گفت که این سلول ها اساسا محافظ بدن در برابر عوامل خطرناک خارجی هستند. به طور معمول، یک بار در ماه، بدن کراتینوسیت ها را به طور کامل حذف می کند و سلول های جدید را جایگزین می کند. بنابراین این سلول های مرده روی پوست جمع می شوند و از درخشندگی و شادابی پوست می کاهند. از بین بردن این سلول ها به شما کمک می کند پوست شفاف تری داشته باشید.

درمان صورت یک روش درمانی رایج و محبوب برای پوستی سالم و درخشان است. این روش درمانی در چند مرحله به مدت 1 ساعت انجام می شود. به عبارت دیگر، از لحظه ورود به کلینیک زیبایی و مو تا لحظه خروج از آن، تنها 1 ساعت طول می کشد تا پوست روشن و جوان تری داشته باشید.

فیشال یکی از جدیدترین روش های جوانسازی پوست است که با ابزارهای مختلف ترکیب شده است. صورت کاملا غیر تهاجمی است و به همین دلیل امروزه بسیاری از افراد این روش درمانی و زیبایی را بر سایر روش های تهاجمی ترجیح می دهند.

نکته مهم در مورد این روش درمانی این است که تنها در یک جلسه ۱ ساعته می تواند چندین مشکل پوستی مانند جوش های سرسیاه یا کومدون را برطرف کند. به همین دلیل است که به عنوان یک درمان عالی و اثبات شده برای مراقبت از پوست در سراسر جهان استفاده می شود.

فواید برای پوست صورت

در یک جلسه به چندین درمان و اهداف مراقبت از پوست دست خواهید یافت.

پاکسازی پوست از آلودگی های محیطی و رادیکال های آزاد

ماساژ صورت باعث ایجاد احساس آرامش و کاهش استرس می شود.

جوانسازی، کاهش چین و چروک، طراوت و درخشندگی پوست

ترمیم آسیب های پوستی و بهبود گردش خون

دانه های سر سیاه، سر سفید و منافذ باز را از بین ببرید

لیفتینگ و سفت کردن پوست

درمان گودی، تیرگی و پف چشم

پوست صاف و یکدست است

مراقبت از صورت به سم زدایی پوست کمک می کند

درمان صورت و پوست

توجه به این نکته ضروری است که قبل از شروع این مراحل، تکنسین زیبایی شما سوالاتی در مورد نوع پوست، رژیم غذایی و سبک زندگی شما می پرسد که بر وضعیت پوست شما تأثیر می گذارد. این سوالات می تواند بر جزئیات کلی روال مراقبت از صورت شما تأثیر بگذارد. مراحل صورت را به ترتیب زیر در نظر می گیریم.

پاکسازی پوست: در این مرحله از شوینده های مخصوص مناسب برای هر نوع پوست استفاده می شود. این پاکسازی پوست بسیار ساده با یک پد پنبه ای یا اسفنج مخصوص و شستشوی صورت انجام می شود همچنین در این زمان مشکلات پوستی هر فرد مانند آکنه زیر پوستی، سیاهی پوست نیز برطرف می شود. کومدون ها، آفتاب سوختگی یا پیری پوست برای مراحل بعدی بررسی می شوند.

بخار پز: این مرحله برای پاکسازی عمیق و لایه برداری سطحی پوست انجام می شود. در بخار، منافذ پوست باز شده و برای عمل های بعدی صورت آماده می شود و همچنین کومدون های سیاه و جوش های زیر پوستی برای تخلیه آماده می شوند. بخار در عین حال باعث آرامش فرد و پوست صورت او می شود.

لایه برداری: حالا نوبت به پوستی می رسد که با دستگاه های مخصوص پوست و مواد مخصوص برای این کار تهیه می شود. آنچه در این مرحله از پوست برداشته می شود سلول های مرده پوست روی سطح صورت است که حذف آن ها باعث صاف و نرم شدن پوست می شود.

استخراج: در این مرحله پوست عمیقا پاکسازی می شود. به این ترتیب کومدون ها و جوش های سیاه زیر پوست کاملا آماده تخلیه شده و هرگونه آلودگی به لایه های زیرین پوست نفوذ می کند.

ماساژ صورت: حالا پوست تمیز شده باید دوباره شل شود. ماساژ با کرم ها و روغن های مخصوص برای افزایش خون رسانی به صورت انجام می شود. همچنین این روش ماساژ باعث کاهش چین و چروک های ناشی از افزایش سن می شود.

ماسک صورت: انتخاب و استفاده از ماسک در این مرحله بر اساس پوست هر فرد و هر گونه مشکلی است که ممکن است داشته باشد.

در نهایت متخصص صورت به پوست فرد تونر، مرطوب کننده و ضدآفتاب می زند.

انواع روش های پاکسازی پوست در کلینیک

لایه برداری شیمیایی

لایه بردارهای شیمیایی مورد استفاده در بیمارستان ها قدرت پاک کنندگی بسیار بالایی دارند. این ترکیب می تواند انواع آکنه و لک ها را از بین ببرد. لایه برداری بسته به نوع و عمق آن از یک تا چهارده روز طول می کشد. این بار پس از ضربه به پوست، پوست جدیدی جایگزین می شود و عمق این پاکسازی بستگی به نوع داروی شیمیایی و زمان استفاده از آن روی پوست دارد.

لایه برداری مکانیکی

در این روش پوست با استفاده از ابزار الکترومکانیکی برداشته می شود. این روش برای از بین بردن جای زخم های پوستی بسیار مناسب است.

لیزر پیلینگ

این روش به دو روش لیزر دی اکسید کربن و لیزر اربیوم یاگ انجام می شود. در این روش از ساختار تبخیر آب و کشتن حرارتی استفاده می شود.

توصیه های بعد از مراقبت از پوست صورت

1- پس از انجام صورت، پوست خود را دستکاری نکنید و جوش های صورت خود را پاک نکنید. چون صورتت درد میکنه

2- بعد از آرایش صورت از آرایش و محصولات مراقبت از پوست خودداری کنید و به پوست خود استراحت دهید.

3- سعی کنید یکی دو روز ورزش نکنید تا پوستتان عرق نکند. زیرا ممکن است برای پوست های حساس مضر باشد.

4- به مدت سه روز از پاک کننده استفاده نکنید. زیرا برداشتن بیش از حد پوست می تواند باعث آسیب شود.

5- تا چند روز پس از درمان صورت خود را در معرض اشعه آفتاب قرار ندهید و سعی کنید از کرم های ضد آفتاب استفاده کنید.

6- تا یک هفته بعد از انجام صورت خود را نبندید و از اپیلاسیون خودداری کنید. همچنین برای مدتی نباید سراغ لیزر رفت.

7- هنگام شستشو مراقب باشید و آن را به آرامی انجام دهید; زیرا پوست شما بسیار حساس است.

8- پوست خود را بعد از انجام ماساژ ماساژ ندهید.

تعداد درمان های پوستی

از فردی به فرد دیگر متغیر است. در حالت ایده آل، این باید هر چند ماه یکبار انجام شود. یک ماه زمان لازم برای بازسازی پوست است. سعی کنید هر سه ماه یکبار انجام دهید، یعنی چهار بار در سال و با تغییر فصل. اگر می خواهید جوش های سرسیاه، جوش و آکنه را درمان کنید، باید این کار را اغلب انجام دهید.

عوارض صورت

هیچ گونه عارضه صورت تا به امروز گزارش نشده است.

این روش کاملاً غیر تهاجمی و بدون درد است.

قرمزی پشت صورت طبیعی است و به سرعت از بین می رود.