سلامت و دانشمعرفی کسب و کار

قارچ گانودرما برای سیستم ایمنی بدن

سیستم ایمنی بدن خود را با قارچ گانودرما تقویت کنید. آیا متوجه شده اید که سیستم ایمنی بدن شما به آرامی در حال تضعیف شدن است و از روزی می ترسید که گذر عمر و بالا رفتن سن باعث شود که آسیب ببیند و این امر شما را مجبور کند چند روزی در بستر بیماری بمانید؟

ما این سناریو را می دانیم، اما به ندرت تسلیم آن می شویم، زیرا خود را به یک “سلاح” طبیعی مجهز کرده ایم که تقریباً از ما در برابر همه ویروس ها و باکتری ها محافظت می کند.

ما در مورد چی صحبت می کنیم؟! احتمالا درست حدس زده اید. ، ابرقهرمان در میان همه قارچ ها!

گانودرما، قارچ دارویی است که سالهاست در طب سنتی استفاده می شود. در طول تاریخ، این قارچ، یک گیاه با خاصیت ضدویروسی و ضدباکتریایی فوق العاده محسوب می شود که سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند. این یک آنتی اکسیدان قدرتمند است، به این معنی که به بدن کمک می کند تا به راحتی با شرایط مختلف داخلی و خارجی سازگار شود.

گانودرما به عنوان یک قارچ همه کاره در نظر گرفته می شود زیرا علاوه بر مزایای سلامتی ذکر شده و تاثیر گذاری فوق العاده بر سیستم ایمنی بدن، به موارد زیر نیز کمک می کند:

  • سم زدایی از بدن، به ویژه کبد زیرا عملکرد آنها را بهبود می بخشد و باعث تجدید سلول می شود.
  • عمل هضم غذا را تقویت می کند و به حفظ تعادل طبیعی میکروارگانیسم ها در روده کمک می کند.
  • افزایش تعداد گلبول های سفید خون
  • کاهش سطح کلسترول مضر و فشار خون بالا

به همین دلیل، گانودرما یک غذای کامل کامل برای بیمارانی است که مشکلات مربوط به قلب دارند، زیرا اثرات مفیدی روی سیستم قلبی عروقی می گذارد، ماهیچه قلب را تقویت می کند و جریان خون را افزایش می دهد.

از دیگر این است که میزان بروز واکنش های آلرژیک را کاهش می دهد، زیرا مانع ترشح هیستامین می شود که در بسیاری از غذاها وجود دارد. همچنین علائم مربوط به آسم، مشکلات تنفسی را نیز بهبود می دهد و سرفه را تسکین می بخشد. این قارچ طبی معجزه آسا حتی به درمان برونشیت مزمن و هپاتیت نیز کمک می کند. قیمت محصولات شرکت دکتر بیز چقدر است؟

همچنین یک غذای فوق العاده عالی برای کسانی است که کارهای پراسترس و ذهنی انجام می دهند.

دلایل مختلفی برای این مورد وجود دارد، زیرا قارچ گانودرما:

  • یک اثر آرامبخش بر روی سیستم عصبی مرکزی اعمال می کند.
  • استرس را کاهش می دهد.
  • به مبارزه با عصبی شدن کمک می کند.
  • خواب را بهبود می بخشد (به بی خوابی کمک می کند).
  • یک مسکن طبیعی است، بنابراین این امر آن را به یک محافظ عالی در برابر سردرد تبدیل می کند.

وقتی نوبت به تقویت سیستم ایمنی بدن می رسد، چه ماده ای بهتر از “قارچ گانودرما” می تواند وجود داشته باشد. قیمت قهوه ی گانودرما چقدر است؟

ویتامین های موثر برای تقویت سیستم ایمنی بدن شما

اگر به دنبال تقویت سیستم ایمنی بدن خود هستید، استفاده از مراقبت های هدفمند در کنار مقدار کافی ویتامین C و B ضروری است.

ویتامین C به عنوان یک سیستم ایمنی ضروری به بدن شما کمک می کند تا بتواند مقابله کند و از پاسخ های ایمنی بدن پشتیبانی می کند. ویتامین های B تنظیم کننده سیستم ایمنی بدن شما هستند و به تعدیل تعداد آنتی بادی های تولید شده در هنگام حمله کمک می کنند.

قارچ گانودرما حاوی ویتامینو C

نکته شگفت انگیز درباره قارچ گانودرما، توانایی آن در انجام هر دو مورد است.

در طب سنتی چینی، این قارچ گیاهی به عنوان یک تعدیل کننده سیستم ایمنی شناخته می شود، که به بازگشت سیستم ایمنی بدن به حالت تعادل کمک می کند.

این عمل به پلی ساکاریدها، فعال کننده های تعدیل کننده سیستم ایمنی بدن گفته می شود که برای تحریک یا سرکوب پاسخ ایمنی در صورت لزوم کار می کنند، و این باعث می شود عصاره گانودرما یک انتخاب عالی برای مراقبت طولانی مدت از سیستم ایمنی بدن باشد. برای خرید قهوه فوری سوپریم کلیک کنید.

غذاهایی برای تقویت سیستم ایمنی بدن شما

مانند هر عمل دفاعی مناسب، سیستم ایمنی بدن شما با خط دفاعی اول، دوم و سوم ساخته شده است و رژیم غذایی پر از میوه و سبزیجات تازه به تغذیه هر سه کمک می کند.

بدن نمی تواند ویتامین C را ذخیره کند، بنابراین مصرف یک دوز روزانه از غذاهای غنی از ویتامین C مانند مرکبات، توت سیاه و کلم بروکلی برای تقویت سلامت سیستم ایمنی بدن بسیار مهم است.

دنیای عجیب و شگفت آور قارچ ها، این است که قارچ ها به ویژه قارچ گانودرما یک گروه غذایی عالی برای تقویت سیستم ایمنی بدن هستند و قارچ گانودرما، منبع خوبی از ویتامین های گروه B است.

چگونه سیستم ایمنی بدن خود را به سرعت تقویت کنیم؟

روی نقش اساسی در حمایت از سیستم ایمنی بدن دارد.

روی برای ترمیم زخم و پاسخهای ایمنی مناسب بسیار مهم است. متاسفانه، اکثر مردم به اندازه کافی در رژیم غذایی خود مصرف نمی کنند. یا موادی را مصرف می کنند که در جذب روی تداخل ایجاد می کند، مانند فیتات های موجود در غلات، مغزها و حبوبات. (خیساندن این گروه های غذایی آنها به شروع روند به کاهش اسید فیتیک و افزایش جذب مواد معدنی کمک می کند).

سطح پایین روی می تواند منجر به کاهش مقاومت در برابر عفونت شود. خوردن مقادیر متوسط ​​صدف، گوشت گاو، گوشت بره، دانه ها (اگرچه این مقدارها حاوی مقادیر کمتری هستند) و آبگوشت جذب این ماده معدنی حیاتی را برای تقویت سریع سیستم ایمنی بدن افزایش می دهد.

چگونه سیستم ایمنی بدن خود را به طور طبیعی تقویت کنیم؟

در کتاب اصلی طب چینی، قارچ گانودرما به دلیل مزایای سلامتی آن، یک ماده غذایی طبیعی برای بالا بردن سیستم ایمنی بدن است.

این قارچ های دارویی برای بیش از ۲۰۰۰ سال جز اصلی داروهای سنتی چینی بوده اند. از این قارچ دارویی که در چین و ژاپن بسیار مورد توجه قرار می گرفت، به طور سنتی برای افزایش طول عمر و بهبود شادابی استفاده می شود. دقیقاً مانند آنتی اکسیدان ها.

آنتی اکسیدان ها به محافظت از سلول ها در برابر آسیب رادیکال های آزاد، کاهش استرس اکسیداتیو، تقویت کبد و حمایت از عملکرد ایمنی سالم کمک می کنند.

میوه ها و سبزیجات تازه حاوی آنتی اکسیدان هستند و مرکبات منبع غنی از آنتی اکسیدان های قدرتمند است که به تقویت سیستم ایمنی کمک می کند.

قارچ گانودرما نیز با دارا بودن منبع غنی از آنتی اکسیدان می تواند به طور موثرتری و در زمان سریع تری نسبت به دیگر انواع مواد غذایی، به افزایش سیستم ایمنی بدن  کمک کند.

چگونه سیستم ایمنی خود را در صورت بیماری تقویت کنیم؟

برای سرماخوردگی در فصل سرما و چه برای آلرژی های بهاری، بهترین کار، استراحت کردن خواهد بود.

وارد آوردن فشار اضافی به بدن باعث افزایش هورمون استرس کورتیزول می شود که دارای اثر سرکوب سیستم ایمنی است. استراحت با کمک یک مکمل برتر مثل قارچ گانودرما می تواند به بدن شما کمک کند تا سریعتر درمان شوید.

رعایت این نکات تقویت کننده ایمنی، باعث می شود در کمترین زمان احساس سلامتی داشته باشید. افزودن قارچ گانودرما به رژیم غذایی به افزایش سطح ایمنی بدن شما کمک می کند و تاثیرات فوق العاده ای را بر تقویت سیستم ایمنی بدن و جلوگیری از مبتلا شدن به بسیاری از بیماری ها خواهد داشت.

منابع: