عمومیمعرفی کسب و کار

قیمت انواع ویلچر پله رو چقدر است؟

در حالی که امروزه بیشتر ویلچر پله رو با باتری کار میکنند، همه مدلها برای شارژ باتری یا حتی اگر بدون باتری هم باشند به یک منبع تغذیه مانند برق شهری نیاز دارند. در حالی که این بچه ها از نفر دوم حرفشنوی دارند و اگر من بهعنوان مادر دائم توصیه و امر به کاری کنم، بیفایده است. این پدر جوان درددلهای زیادی از چالشهایش برای بزرگکردن تنها پسرش و رسیدگی به کارهایش دارد: «همان سال که همسرم ما را ترک کرد، از محل کار هم اخراج شدم و عذرم را خواستند، بیمه و حقوق ناچیزم هم از دست رفت. اما یکی از ویلچرهای برقی پله رو که هم برای تردد در شهر و هم بالا رفتن از پله دیده شده است مربوط میشود به ویلچر برقی پله رو محصولی از تویوتا این برند اغلب به ساخت خودروهای سواری شهرت دارد ولی یک نمونه ویلچر تولید کرده است که در کارایی خود را بی رغیب مینماید. تکیه گاه پای بالابر پله رو یک ویژگی ایمنی برای جلوگیری از برخورد پاهای کاربر به پلهها در هنگام استفاده از بالابر و یک ویژگی برای وجود یک تکیهگاه راحت برای پای کاربر هنگام نشستن روی صندلی است.

صندلی بالابر پله رو به سادگی یک صندلی برای نشستن کاربر هنگام استفاده از بالابر است. یکی دیگر از موارد استفاده از کنترل و ریموت از راه دور این است که بالابر را پس از استفاده برگردانید. همه این مدل­ها کلیدی دارند که به­وسیله آن حرکتشان کنترل می­شود. امکان تکثیر ریموت کنترل به تعدادی که خریدار نیاز داشته باشد. کنترل و ریموت از راه دور معمولاً روی دیوار نزدیک هر انتهای مسیر آسانسور پله نصب میشوند تا راهی را برای کاربر فراهم کنند تا صندلی را به سمت خود بکشاند یا در صورت عدم نیاز آن را بالا یا پایین بفرستد. بسته به مدل ممکن است در بالا و/یا پایین مسیر بچرخد و معمولاً در صورت عدم استفاده از مسیر خارج میشود. محصولات همیار مکانیک کوشا به دلیل کیفیت، عملکرد بهینه و خدمات بالا در بازارهای داخلی بسیار مورد تقاضا هستند. شما میتوانید به راحتی بالابرهای شرکت همیار مکانیک کوشا، یک برند تجهیزات پزشکی ایرانی را در سایت سدان مد با چند کلیک ساده خریداری کنید و درب منزل خود تحویل بگیرید. بسته به مدل، ریموت یا کنترلها میتوانند بیسیم یا باسیم باشند. کاربر به سادگی با یک کنترل و ریموت از راه دور، صندلی را به سمت خود می آورد.

ویلچر پله رو
ویلچر پله رو

برای باز و بسته شدن صفحه کفی، یک جک وجود دارد که توسط ریموت کنترل عمل می کند و فرد با ویلچر پس از باز شدن صفحه و هم سطح شدن آن با زمین، بر روی کفی قرار می گیرد و از طریق ریموت کنترل، حرکت خود را هدایت می کند. اتصال آسانسور های برقی پله رو نفربر به دیوار یا نرده های پلکان، به صورت موقتی از طریق اتصالات پیچ و مهره می باشد تا در صورتیکه فرد قصد جا بجایی از منزل به منزلی دیگر را داشته باشد، هزینه مجدد نپردازد. امروزه برای حمل ویلچر یا صندلی چرخدار معلولین از طریق پله، وسائل گوناگونی طراحی و ساخته شده است، به عنوان نمونه دستگاه “بالابرنده صندلی چرخدار” که با سرعت 6 متر در دقیقه (6m/m) که مناسب برای ساختمانهای یکی دو طبقه بوده و استفاده آن در طبقات بلندتر غیر ممکن بوده و یا برای فردی که هدایت آنرا به عهده دارد خسته کننده و سخت است. در بالابر برقی پله ای نفربر، انتقال فرد از طریق هدایت کننده خطی و یک کشنده کابلی صورت می گیرد. در نهایت از طریق ریموت کنترل، فرد به بالا یا پایین منتقل می گردد. مسیر بالابر پله رو از صندلی پشتیبانی میکند، مکانیزمی (معمولاً یک نوار چرخدنده) برای به حرکت درآوردن صندلی فراهم میکند و آن را از راه پله به بالا و پایین هدایت میکند، درست همانطور که ریل قطار، قطار را هدایت میکند.

چنانچه در زمینه فروش انواع ویلچر و کالاهای پزشکی مشغول به فعالیت هستید و یا این که صادرات ویلچر ایرانی به کشورهای همسایه زمینه کاری شما می باشد. امروزه با پیشرفت فناوری انواع مختلفی از بالابر ویلچر ساخته شده است، تا افرادی که از ویلچر استفاده می کنند محدودیتی در رفت و آمد نداشته باشند. برای استفاده از بالابر خانگی برقی پله رو، لازم است صفحه ای که برای ایستادن فرد در نظر گرفته شده است، باز شود، سپس فرد بر روی آن به صورت ایستاده یا نشسته قرار بگیرد، کمربند ایمنی دور کمر وی بسته شود. سپس آن را به آرامی به سمت زمین پایین آورده و تمرین را با پای دیگر خود تکرار کنید. اگر در شروع کار نمی توانید به تنهایی تعادل خود را حفظ کنید ، دست های خود را برای حفظ تعادل روی دیوار یا پشت یک صندلی قرار دهید. بالابر پله رو نفربر به گونه ای طراحی شده است که در تمام راه پله ها حتی در شرایطی که فضای کوچکی وجود دارد، بدون تخریب پله ها قابل نصب است. بالابر پله روی بدون باتری، انرژی زیادی مصرف میکنند و معمولاً به یک مدار اختصاصی نیاز دارند. ظاهری که می خواستم و امکاناتی که به آن ها احتیاج داشتم.