مسئول سازمان بسیج فرهنگیان مازندران منصوب شد

به گزارش ماه نیوز مازندزان؛ طی عملیاتی که با حضور مدیرکل آموزش و پرورش سدیپور و جانشین فرمانده سپاه کربلای سرهنگ سرهنگ رضایی استان مازندران برگزار شد ، عملکردی برای تکریم و معارفه مسئول سازمان بسیج فرهنگین سپاه کربلا در استان مازندران برگزار شد
سرهنگ موسی حسینی نژاد پس از دریافت حکم مأموریت خود گفت: “بسیج شاهکار امام خمینی (س) بود که در دفاع مقدس نیز بسیار م effectiveثر و تأثیرگذار ظاهر شد.”
وی افزود: شعار بسیج “ما می توانیم این کار را انجام دهیم” است و با ایدئولوژی جهادی بسیج را از سایر سازمان ها متمایز کرده و به ویژگی اصلی آن تبدیل شده است.
مسئول سازمان بسیج فرهنگی سپاه کربلا استان مازندران گفت: امروز بسیج علاوه بر حقوق نظامی ، ابتکارات دشمن را در همه زمینه های تهدیدات سخت ، نیمه سخت و نرم ربوده است ، بنابراین بسیج می تواند تهدیدها را به فرصت های عالی
حسین نژاد همچنین اذعان داشت: حضور بسیج در همه طرح های محروم ، فعالیت های جهادی ، امداد و نجات در مواقع بحرانی و بلایای طبیعی به طور مداوم احساس می شود و به طور قابل توجهی قابل مشاهده است.
وی گفت: تمایل جامعه به نهادها و م institutionsسسات مهم دولتی ، از جمله آموزش ، كه یك سیستم محوری است ، كارآیی است. ما معتقدیم كه آموزش اساسی ترین و مركزی ترین سیستم حكومتی است كه از فرهنگ حمایت می كند. در ایران جدید است در آینده.
حسین محمدرضا ، جانشین فرمانده سپاه کربلا در استان مازندران نیز گفت که دفاع از مأموریت انقلاب اسلامی و دستیابی به اهداف والای رژیم منوط به استفاده از نیروهای جوان است.
وی افزود: تحرک معلمان و ادغام دانش آموزان دو مشاور مورد اعتماد آموزش و پرورش هستند و باید از پتانسیل این دو نهاد در آموزش استفاده شود.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: ما می دانیم که مهمترین دغدغه سیستم آموزشی اجرای سند تحول بنیادین است و ما در گردهم آمدن معلمان به عنوان دست یاری در اجرای این مهم نقش پررنگی خواهیم داشت.
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران همچنین گفت؛ پویایی فرهنگی سلاحی از آموزش در اجرای سند تحول بنیادین است.
علیرضا سدی پور بسیج و سپاه را منبع نفوذ و برکت در کشور خواند و گفت: ادغام و تحرک فرهنگی دانش آموزان با سیستم آموزشی دو چندان است و تلاش های ارزنده ای برای بهبود وضعیت فعلی آموزش انجام داده است.
در این مراسم ، سرهنگ موسی حسین سین نژاد به عنوان رئیس سازمان بسیج فرهجیان استان معرفی شد.
حسین نژاد فرماندهی بابلسر و سوادکوه را در کارنامه خود دارد.

48