عمومی

مطمئن شوید که رپورتاژ آگهی به آسانی میتواند اهمیت پیام شما را توضیح دهد

[vc_row][vc_column][vc_column_text]بسیاری از سایتهای مختلف خدمات فروش رپورتاژ آگهی ارائه میدهند که این موضوع میتواند انتخاب را دشوار کند اما شما میتوانید به صورت مستقیم یا به کمک وب سایتهای تخصصی که در این زمینه فعالیت دارند به راحتی رپورتاژ آگهی خود را در وب سایتهای معتبر قرار دهید. اما وقتی تمام کاری که در حال انجام آن هستید، نوشتن در مورد قیمت یا ویژگیهای جدید محصول یا سرویس شماست، گزارش در مورد آن میتواند برای دیگران دشوار باشد. به جای استفاده از اصطلاحات دشوار و جدید یا کلماتی که صرفا به حوزه فعالیت شما مربوط میشوند، بهتر است کمی خلاقیت به خرج داده و سراغ دادههای تازه، یک ویدیو یا تصویر گرافیکی بروید. بخشبندی این ویدیو نیز به همان صورتی است که یک متن خبری باید باشد و مدیر اجرایی این شرکت، سوالاتی را که بسیاری از افراد ممکن است داشته باشند، توضیح میدهد. زمانی که شما دفتری جدید را افتتاح میکنید، توضیح و انتشار خبر در مورد آن میتواند کمی سخت باشد.

برای اینکه با خودتان صادق باشید، از یک دوست یا همکار بخواهید که پیام شما را مطالعه کند؛ مطمئن شوید که او به آسانی میتواند اهمیت پیام شما را توضیح دهد، بگوید کمپانی شما چه کاری انجام میدهد و چرا در متن به نقلوقولی از مدیران اشاره شده است. اگر در این زمینه موفق باشید، متن خبری شما میتواند برای مخاطبان، بسیار جذاب باشد. بعد از اینکه متن اصلی رپورتاژ را تهیه کردید، زمان آن میرسد تا به جزئیات پرداخته و از جملاتی استفاده کنید که خبرنگاران با استفاده از آنها بتوانند تصویری جذاب از چگونگی اثر گذاشتن اخبار روی مشتریان و صنایع مختلف را ترسیم کنند. آیتم در نظر گرفتهشده توسط اسکریبل لایو، تقریبا تمام اطلاعاتی را که خبرنگاران برای انعکاس اخبار مرتبط با این شرکت به آن نیاز داشتند را در قالب یک ویدیوی دو دقیقهای، در اختیار خبرنگاران قرار میدهد. طبیعتا، در این حالت باید محدودیتهایی هم برای جلوگیری از انتشار زودتر از موعد اخبار در نظر گرفته شود. مدیران به راحتی میتوانستند این توضیحات را نیز در کنار متن اصلی قرار دهند تا بیانیه آنها طولانیتر به نظر رسد، ولی این بخش با رنگی جداگانه نمایش داده شده تا علاوه بر جلوگیری از گم شدن داستان اصلی، کاربر، راحتتر بتواند متن را مطالعه کند.

این پیامها چارچوب کلی بیانیه شما را شکل خواهند داد؛ هیچوقت از تمام کارمندان شرکت، جملهای را در متن خود منتشر نکنید. همین اتفاق نیز به مدیر ارشد اجرایی شرکت، این اجازه را میدهد که از لحظه شروع، مستقیما در مورد خریداری یک شرکت دیگر صحبت کرده و ضمن ارائه اطلاعات مورد نیاز، به آنها بگوید که چرا این اتفاق برای آنها مهم بوده است. رپورتاژ آگهی که به طور خلاصه به آن در زبان فارسی رپورتاژ یا ریپورتاژ هم گفته می شود (و در واقع در زبان انگلیسی به ادورتوریال معروف است)، یک متن خبری یا مقاله است که بطور غیر مستقیم، به معرفی محصولات یا خدمات وب سایت شما می پردازد و در سایتی که از آن رپورتاژ آگهی خریداری می کنید قرار می گیرد. به جای اینکه بیانیه مطبوعاتی خود را به ایمیل هر خبرنگاری بفرستید که میتوانید پیدا کنید، روی افرادی متمرکز شوید که در ارائه اطلاعات مرتبط با حوزه فعالیت شما (و اگر امیدوارانه بگوییم، شرکت شما) تجربه دارند. در تصویری که بالاتر ضمیمه شده، شرکت در همان بخش آغازین بیانیه خود، تصاویری از دفتر جدید خود را در مقابل چشمان خواننده قرار داده و سپس در ادامه میگوید که چرا این دفتر جدید برای آنها مهم بوده است.

در واقع متن زیر راهنمای مطلوبی برای متقاضیان تبلیغات وب سایت و کسب و کار های اینترنتی می باشد، چرا که ما در این جا دو فرایند موثر را که خرید بک لینک و رپورتاژ تبلیغاتی نام دارند، مورد بررسی قرار داده ایم تا بر اساس اولویت هایی که دارید از مناسب ترین گزینه بهره مند شوید. سعی کنید ارتباط کار خود را با آنها پیدا کرده و در پیامتان نشان دهید که چرا چیزی که شما مینویسید با چیزی که آنها مینویسند، مرتبط است. اما اگر فردی را پیدا کردید که تضمین کرد با خرید لینک از او، رتبه ۱ از آیپی ایران را به شما تضمین می دهد، او را به من هم معرفی کنید تا تمام پروژه های سئو خودم را به او بسپارم. در واقع تا جایی که من متوجه شدم، بکوریتی یک سیستم فروش بک لینک است. ما هم چنین در تیم «سون بک لینک» رپورتاژ را به قیمتی بسیار نازل به شما ارائه نموده و شما در هر رپورتاژ می توانید تا سقف سه بک لینک به یک سایت جای دهید. رپرتاژ آگهی همچون دیگر مقالات تصویر زندگی در لیست مطالب و آرشیو سایت برای همیشه باقی میماند و از این رو شما همواره ریفرال از تصویر زندگی را خواهید داشت.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]