تندرستی و نشاط

معرفی آموزشگاه رنگ و مش برتر (آموزش تخصصی رنگ مو + ارائه مدرک)

آموزش رنگ مو حرفه ای

[vc_row][vc_column][vc_column_text]امروز قصد داریم به معرفی بهترین آموزشگاه رنگ و مش تهران بپردازیم. رنگ کردن مو قدمتی دیرینه دارد. انسان‌ها از زمان‌های بسیار دور علاقه بسیاری به رنگ کردن موهایشان داشته‌اند و با استفاده از گیاهانی مثل حنا موهایشان را رنگ می‌کردند. البته این علاقه تا امروز نیز ادامه یافته است. تحقیق کنید و از مارک‌های معتبری که حاوی مواد شیمیایی مضر نیستند، استفاده کنید حتی اگر برای این کار لازم باشد کمی بیش‌تر پول صرف کنید.
رنگ مو به دلیل داشتن پرسولفات باعث تشدید آسم می‌شود. استنشاق این مواد شیمیایی باعث سرفه، خس خس، التهاب ریه، ناراحتی گلو و همچنین حملات آسم می‌شود. رنگ موهای مختلف را باهم مخلوط نکنید، زیرا ممکن است مواد مضری ایجاد شود. این جوشها غالبا خودبه خود درست می شوند و در موردهایی احتمال دارد به مراجعه به پزشک احتیاج باشد.

از اینرو توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست . مدل شینیون صدفی شیک ترین مدل شینیون برای مجالس و مهمانی است که در مطالب سایت و صفحه آموزشگاه رنگ و مش (این لینک) درج شده است.

دیگرترکیبات موجود در لاک نیز تاثیرات جدی بر سلامتی دارد. بهتر است هنگام انتخاب، انواع لاک های با پایه آب خریداری شود زیرا مواد خطرناک ذکر شده را ندارد. آب هویج و چغندر اغلب برای اضافه کردن رنگ قرمز به موهای روشن و بلوند استفاده می‌شود. تنها کاری که باید بکنید این است که ۳ قسمت از آب چغندر را با ۱ قسمت آب هویج مخلوط کنید و ترکیب حاصل را روی موهای‌تان بمالید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]