عمومیمعرفی کسب و کار

نحوه آموزش زبان انگلیسی به جوانان با 4 روش آموزشی سرگرم کننده

پس از دریافت گواهینامه TEFL، می توانید هر چیزی را فتح کنید، درست است؟ نه تنها آموزش به کودکان یک چالش خاص است، بلکه آنها معمولاً در سفر یادگیری انگلیسی خود مبتدی کامل هستند

گاهی اوقات ممکن است سخت باشد که یادگیرندگان جوان شما برای کل کلاس متمرکز بمانند. با این حال، می توانید از این انرژی و کنجکاوی به نفع خود استفاده کنید. در اینجا نحوه آموزش انگلیسی به کودکان با استفاده از بازی ها و فعالیت های جذاب آورده شده است! اسم قابل شمارش و غیر قابل شمارش

در حالی که بیست بار نوشتن جداول صرف افعال یک استراتژی مؤثر برای یادگیری بزرگسالان است، برای اینکه دانش آموزان کلاس اولی را مجبور کنید به اندازه کافی آرام بنشینند و همین کار را انجام دهند، سخت خواهید بود. به همین ترتیب، تشویق کلاس انگلیسی کسب و کار شما که متشکل از متخصصان و دانشجویان دانشگاه است به نشستن در یک دایره و کف زدن همراه با آهنگی در مورد رنگ ها، باعث ایجاد ابروهای زیادی می شود. موفق باشید که یک تاجر 50 ساله را با کمال میل بازی کند.

مراقبت از ذهن اسفنجی بچه ها برای جذب شگفتی های زبان انگلیسی به صبر و خلاقیت زیادی نیاز دارد. اگر هم در کودکی و هم در بزرگسالی در کلاس‌های زبان شرکت کرده باشید، می‌دانید که چقدر درس‌هایتان ممکن است متفاوت بوده باشد. دانستن نحوه آموزش زبان انگلیسی به زبان آموزان جوان کاملاً یک بازی توپ دیگر است.

.1درس ها را به آهنگ تبدیل کنید:

هر زبان آموز انگلیسی، چه بومی و چه غیر بومی، حداقل با یک جینگ کلاسیک آشناست. بله، ABC ها همان چیزی هستند که ما برای یادآوری حرفی که بعد از Q آمده است به آن مراجعه می کنیم. اگرچه قسمت میانی (چیزی در مورد eliemenopee؟) به قدرت مغزی بیشتری نیاز دارد، آهنگ به انگلیسی زبانان یک نقطه مرجع راحت برای تمام نیازهای الفبایی آنها ارائه می دهد

این ترکیب به این معنی است که شما باید به نحوه ارائه اطلاعات و جذب دانش آموزان توجه ویژه ای داشته باشید. مشارکت و سرگرمی کلیدی برای ایجاد یک پایه قوی برای تحصیلات آینده آنها است.

سر، شانه ها، زانوها و انگشتان پا. اشاره کردن به این موارد در یک مرد چوبی خندان بسیار آسان تر از نوشتن در فهرست واژگان است. دستگاه های بصری نیز یک ضربه مضاعف ایجاد می کنند. دانش‌آموزان می‌توانند از رنگ‌آمیزی یا حتی اضافه کردن به تصاویر لذت ببرند، در حالی که لغات جدیدی را که یاد می‌گیرند به نظر می‌رسند.

تبدیل لغات، گرامر و دیالوگ ها به آهنگ های جذاب، روشی شگفت انگیز برای آموزش زبان انگلیسی به زبان آموزان جوان است. اگر در حال مرور مطالب رایج هستید، سعی کنید به YouTube مراجعه کنید تا ببینید آیا از قبل آهنگ مناسبی وجود دارد یا خیر. در غیر این صورت، می توانید بتهوون درونی خود را برای ساختن یک شاهکار موسیقی با استفاده از آهنگ یک آهنگ آسان دیگر، مانند Twinkle Twinkle Little Star تقویت کنید

.2نمودارهای بصری برای نشان دادن واژگان جدید ایجاد کنید:

یک یادداشت مفید برای تمام سطوح زبان آموزان انگلیسی “-i قبل از -e، به جز بعد از c” است. هنگامی که بتوانید دانش آموزان خود را وادار کنید تا آن عبارت را به صورت دستوری بخوانند، انتظار داشته باشید که اشتباهات املایی مزاحم i/e حذف شوند! (اگر همه چیز شکست خورد، به منابع ضروری ESL مراجعه کنید تا بینش بیشتری در مورد نحوه آموزش انگلیسی به کودکان بدست آورید.

برجسته کردن، خط کشی و دایره کردن، همگی ترفندهای بصری رایجی هستند که بزرگسالان برای یادآوری تکه هایی از اطلاعات استفاده می کنند. ایجاد نمودارهای بصری همان ایده اصلی است، به طوری که بچه‌های کوچک بتوانند شروع به تجسم ظاهر انگلیسی کنند. به عنوان یک امتیاز، دانش آموزان می توانند به راحتی وسایل کمک آموزشی با رنگ ها و تصاویر متمایز را در میان پوشه های کاغذهای نامرتب خود پیدا کنند.

.3 دستگاه های یادگاری را تشویق کنید تا قواعد دستور زبان را حفظ کنند:

لطفا ببخشید عمه  Sally عزیزم، یا PEMDAS، یک دستگاه یادگاری محبوب برای یادآوری ترتیب عملیات در ریاضیات است. وقتی نوبت به آموزش زبان انگلیسی به کودکان می رسد، ابزارهای کمکی حافظه به خاطر سپردن کلمات سخت املایی یا نکات گرامری پیچیده را آسان تر می کنند. خواه این به معنای ایجاد یک دستگاه یادگاری در زبان مادری دانش‌آموزان باشد یا تجزیه آن به کلمات انگلیسی ساده‌تر، هدف یکسان است: حافظه بهتر!

.4 دیالوگ های خودجوش یا ثابت را در طول درس ببافید:

آخر هفته چه کردی؟ با شروع کلاس با یک سوال مورد انتظار، می توانید دانش آموزان خود را در مورد آنچه که می گویند خیلی قبل از شروع کلاس فکر کنند. گفتگوی طبیعی همچنین دانش آموزان را با واژگان روزمره مرتبط با زندگی و علایق خود آشنا می کند. سریال تقویت زبان

اگر به جای یک دانش آموز مجرد، با یک کلاس کار می کنید، می توانید برخی از مکالمات جانبی با دانش آموزان را نیز بپاشید، زیرا آنها سخت تلاش می کنند تا بین من و من تفاوت قائل شوند. بپرسید چه چیزی برای ناهار است، آخرین بازی فوتبال چگونه گذشت، یا هر چیزی که آنها را برای اشتراک‌گذاری هیجان‌زده می‌کند!