تندرستی و نشاط

پایان مسابقات پیشکسوتان بدمینتون گلستان/ درخشش بازیکنان گرگان و گنبدکاووس

ماه نیوز/ گلستان رئیس هیئت بدمینتون استان گلستان از انتخاب رشته بدمینتون پیش از مسابقات این استان و معرفی شرکت کنندگان برتر در مسابقات کشوری خبر داد.

جواد قربان زاده در گفت وگو با ماه نیوز درباره مسابقات قهرمانی بدمینتون در پیشکوستن اهل سنت گفت: رنکینگ پشکوتان گلستان را نیز تایید کرده ایم.

وی همچنین با بیان اینکه در قسمت میزبانی تیم بدمینتون شهر گرگان و در قسمت استادان بدمینتون شهرستان گنبدها برداشته شد، افزود: سنی پنج ساله رها شد.

رئیس هیئت بدمینتون استان گلستان با تاکید بر اینکه به زبان اهل سنت آقایان محمد یازارلو از رامیان و شعیب فروغی از گرگان و در راه کشور انتخاب شدند، مجید پیروزی از “گنبدکاووس” و “حسن” حاجی آبادی» از علی آباد و درده اهل سنت «لیگایات» آقای.

قربان زاده 3 سال است که از برتری نسبت به اهل سنت متنفر است، آقایان محمدتقی کریمی و محمود کیخا هر دو از گنبد اعلام کرده اند و گفته اند: در کلاس اهل سنت بالاتر از همه آقایان سهراب حسینی نژاد و سعید فرجی، گمبدکاووس مقام های اول و دوم را کسب کردند. ، و این مسابقه توسط پیشکوساتان ها برنده شد.

پیش درآمد بدمینتون گلستان

او به ترتیب در سال 3 تا 6 سال از مافوق در بخش بنوان متنفر بود، خانم ها؛ «از گرگان، راده سنی 2 تا 3 سال، خانم ها» نرگس قاسم زاده» از گنبدکاووس و «سارا مقصودلو» از گرگان و در ردا. 3 تا 4 سال نیز، .

رئیس هیئت بدمینتون استان گلستان با همراهی روسا، نواب و اعضای هیئت شهرستان به ویژه هیئت های روسی گمبادگان و گرگان و همچنین شهردار رامیان قدردانی کرد و افزود: جا دارد نیز تشکر کنم. قهرمان ملی و رئیس شورای ولایتی.

انتهای پیام