سلامت و دانشمعرفی کسب و کار

چند ترفند ساده برای تشخیص کرم پودر تقلبی

یکی از محصولات آرایشی مورد نیاز خانم ها کرم است که انواع زیادی از آن در بازار وجود دارد. خانم ها برای استفاده باید برندهای مختلف محصولات آرایشی و بهداشتی با کیفیت را بشناسند. تشخیص فونداسیون های اصلی از تقلبی به مردم کمک می کند تا با خرید محصولات اصلی کیفیت لوازم آرایشی را که خریداری می کنند به حداکثر برسانند. محصولات نامنظم و تقلبی باعث آسیب دائمی به پوست می شوند. در این مطلب بستنی اصلی خارجی را به طور کامل از برندهای تقلبی تشخیص می دهیم.

تفاوت بین کرم پودر اصلی و تقلبی چیست؟

بسیاری از محصولات تقلبی با برندهای اصلی در بازار به فروش می رسند، بنابراین خانم ها با آگاهی از مشخصات محصولات آرایشی و بهداشتی می توانند بهترین محصولات را خریداری کنند. در این قسمت نحوه تشخیص روغن پودر طبیعی از تقلبی را توضیح خواهیم داد.

به بسته بندی محصول توجه کنید

یکی از تفاوت های اصلی کرم پودر اصلی با تقلبی در بسته بندی محصول است. بسیاری از برندهای معروف از مواد باکیفیت و درجه یک در بسته بندی محصولات خود استفاده می کنند. هنگامی که محصولات آرایشی و بهداشتی مانند کرم پودرها بسته بندی ناقص و معیوب دارند، بهتر است از خرید آنها خودداری کنید.

بررسی کنید که آیا محصول در حال چاپ است یا خیر

یکی دیگر از راه های تشخیص کرم پودر اصل و تقلبی، بررسی بسته بندی محصول است. پودر اصلی و مرغوب باز نشده و دارای آب بندی مرغوب می باشد. برای تصمیم گیری بهتر این نکات ساده را دنبال کنید.

فیلد پایه را وارد کنید

بسیاری از برندهای معروف پیام های شدید یا غیرقانونی را روی جعبه محصولات خود می نویسند. هنگام خرید اولین فونداسیون به دستورالعمل روی جعبه توجه کنید تا بتوانید بهترین فونداسیون را خریداری کنید.

مواد شیشه پودری

راه دیگر برای تشخیص پودر طبیعی از تقلبی، نگاه کردن به بطری محصول است. برندهای معروف محصولات خود را از شیشه مرغوب تولید و عرضه می کنند.

چگونه پودر اصلی را تشخیص دهیم؟

در این قسمت می خواهیم به شما نشان دهیم که چگونه اصالت یک کرم پودر را تشخیص دهید تا بتوانید با خیال راحت محصول خود را از فروشنده خریداری کنید. همچنین اگر به کلوچه های خانگی علاقه مند هستید، پیشنهاد می کنم مقاله تهیه دوغ در خانه را مطالعه کنید تا با این روش دوغ اصیل درست کنید.

راه های تشخیص کرم پودر مصنوعی از واقعی

البته برای تشخیص کرم اصلی از پودر ترفندی وجود دارد. اگر همه محصولات تقلبی بتوانند کرم مشابهی تولید کنند، پس دلیلی برای انجام آن وجود ندارد! روش های مختلفی برای تایید اصالت یک محصول وجود دارد که در ادامه می توانید آنها را بخوانید.

کرم پودر سن

اکثر محصولات تقلبی با مارک هایی مرتبط هستند که کیفیت بالا را با قیمت بالا ارائه می دهند. کسانی که می خواهند این برندها را بخرند انتخاب آسانی نیست. قیمت پایین برندهای با کیفیت می تواند برای هر خانمی جذاب باشد. این تله ای است که شکارچیان برای شما درست کرده اند. از طرفی ساخت کرم های تقلبی برای کلاهبرداران سود چندانی ندارد.

برای این کار برندهای با کیفیت خارجی را انتخاب کنید. قیمت کرم پودر یکی از مهم ترین عوامل و اولین موردی است که اصالت محصول را زیر سوال می برد. شما نمی توانید کمتر از ارزش دلار قیمت گذاری کنید و هیچ تاجر یا فروشنده ای نمی تواند سود شما را به دلیل زیبایی شما محدود کند. اگر کرم پودر را با قیمت متفاوتی دیدید، آماده شک و تردید باشید. تخفیف ها بدون دلیل نمی آیند.

البته بد نیست بدانید که این روزها بسیاری از افراد برای جلوگیری از سوء ظن، کرم های تقلبی را با قیمت های بالا عرضه می کنند. قیمت برخی از کرم ها یکسان یا کمی بالاتر است. اگر تفاوتی در قیمت وجود داشته باشد، کمتر مشکوک است. بنابراین ترفندهای دیگر برای یافتن اولین کرم برای شما موثرتر خواهد بود.

بسته بندی

بسته بندی خوب و خوب در راه آسیب نمی بیند. دست از دروغگویی بردارید. کرم هایی با بسته بندی آسیب دیده اغلب تقلبی هستند. در واقع، جعبه یکی از ساده ترین راه ها برای تشخیص تفاوت بین اصلی و تقلبی است. بسته بندی پودر تقلبی اغلب نوشته تمیز و شفافی ندارد و با بسته بندی اصلی متفاوت است.

این بسته ها اغلب مورد سوء استفاده قرار می گیرند. در غیر این صورت، درج اصلی را نمی توان به عنوان جعلی پذیرفت. مهم ترین نکته در مورد بسته بندی کرم پودر، مهر و موم بودن آن است. کرم اصلی توصیه می شود تا حد امکان خالص باشد.

اگر بسته بندی این کرم پودرها شیشه ای است، شیشه باید صاف و شفاف و از مواد مناسب ساخته شده باشد. اگرچه بطری های کرم فونداسیون تقلبی معمولاً عادی نیستند. اما تیوپ های کرم اورجینال به هیچ عنوان آسیب نمی بینند و مشکل خرابی لوله فقط در تیوپ های کرم پودر تقلبی دیده می شود.

بارکد و سایر ویژگی های موجود در جعبه

ابتدا به بارکدها و برچسب محصولات نگاه کنید. کالای اصلی باید دارای بارکد باشد. سپس این بارکد 20008822 را ارسال کنید. این شماره به شما می گوید که کرم اصل است یا تقلبی.

یکی از راه های تشخیص کرم پودر توجه به برچسب روی جعبه است. برچسب اصلی روی جعبه محصول اغلب پاره یا برجسته است و به سادگی چاپ نمی شود. اگر میخ بخرید، هرگز جدا نمی شوند.

همچنین به وضوح نوشته شده است. اگر تفاوت جزئی در کلمات روی جعبه مشاهده کردید، بدانید که با یک کرم تقلبی روبرو هستید. متن داخل جعبه فقط یک نماد نیست. هیچ غلط املایی و گرامری در مدارک وجود ندارد و جایی برای اشتباه وجود ندارد.

بو، ظاهر و سایر جنبه های ظاهری

یکی از ترفندهای تشخیص کرم پودر اصلی از تقلبی، توجه به خصوصیات ظاهری پودر است. کرم پودرهای واقعی معمولا بوی خوبی دارند، اما کرم پودرهای تقلبی اینطور نیستند.

کرم پودر طبیعی وقتی بد می شود بو می دهد. بافت کرم پودر واقعی منصفانه و یکنواخت است در حالی که بافت کرم پودر تقلبی بسیار صاف و کرمی است. با ظاهر پودری این کرم به راحتی می توان این مشکل را تشخیص داد.
اگر از بین رفته باشد و کیفی بخرید که آنطور که انتظار داشتید کار نمی کند، ممکن است به دنبال یک محصول تقلبی شده باشید. کرم پودرهای واقعی و همچنین سایر محصولات آرایشی و بهداشتی به عنوان مثال پنکیک به هیچ وجه از کیفیت آنها نمی کاهد.

نتیجه

به فروشگاه موراشین سر بزنید و کرم پودر خارجی اصل بخرید.