اقتصادیمعرفی کسب و کار

چگونه نرم افزار هلو را نصب کنیم؟

نرم افزار هلو یکی از نرم افزارهای حسابداری پرکاربرد است که امروزه ، همراه امن و مناسبی برای صاحبان بسیاری از مشاغل در امر مدیریت مالی است . بعلاوه شما با یادگیری این نرم افزار و گذراندن دوره های آموزش نرم افزار هلو می توانید به سرعت جذب بازار کار شوید و درآمد بالایی کسب کنید.

در این صفحه قصد داریم آموزش نصب نرم افزار صفر تا صد نرم افزار هلو را در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید این نرم افزار پرکاربرد را به راحتی نصب کرده و از آن استفاده کنید. ابتدا اقدام به خرید نرم افزار هلو از شاپ هلو نمائید.

نحوه نصب نرم افزار هلو

نصب نرم افزار حسابداری هلو یکی از ساده ترین کارهایی است که می توانید انجام دهید زیرا این نرم افزار به زبان فارسی است و در هر قسمتی که با مشکل مواجه شدید می توانید از راهنمای فارسی آن کمک بگیرید و مشکل را برطرف کنید.

در این قسمت تصمیم گرفتیم آموزش نصب نرم افزار هلو در ویندوز 7 و 8 را در اختیار شما قرار دهیم و اگر در قسمتی از آموزش نصب نرم افزار هلو سوالی دارید می توانید در قسمت نظرات مطرح کنید تا اساتید ما در اسرع وقت به سوالات شما پاسخ دهند.

برای آموزش نصب هلو به ساده ترین روش کافیست مراحلی را که در ادامه این صفحه با ما توضیح داده ایم دنبال کنید.

اولین قدم در آموزش نصب نرم افزار هلو

در این مرحله ابتدا باید سی دی این برنامه را در سیستم خود قرار دهید. پس از خواندن اطلاعلت روی سی دی ، این برنامه به طور خودکار مراحل راهنمای نصب و پنجره autorun را به شما نمایش می دهد.

برای شروع نصب نرم افزار هلو روی دکمه start یا همان شروع کلیک کنید.

مرحله دوم آموزش نصب نرم افزار هلو

پس از انتخاب گزینه راه اندازی، فرمی در پنجره ظاهر می شود که همه چیزهایی را که باید قبل از نصب برنامه بررسی کنید، به شما اطلاع می دهد. در این مرحله نیازی به انجام کار خاصی نیست، کافیست روی گزینه install یا همان نصب در پایین صفحه کلیک کنید تا نصب نرم افزار حسابداری هلو به صورت اتوماتیک شروع به کار کند.

مرحله سوم آموزش نصب نرم افزار هلو

پس از کلیک بر روی دکمه نصب، مواردی که در مرحله قبل در لیست نشان داده شده بودند برجسته می شوند و اگر آن آیتم به درستی روی سیستم شما نصب شده باشد (مثل چاپگر) یک علامت تیک در کنار آن وجود خواهد داشت.

با عبور از این مرحله ، یک فرم به شما نشان داده می شود. در این فرم باید نوع قفل سخت افزاری سیستم خود را مشخص کرده و با کلیک بر روی دکمه تایید وارد مرحله بعدی نصب نرم افزار حسابداری هلو شوید.

مرحله چهارم از آموزش نصب نرم افزار هلو

در این مرحله هر یک از موارد نشان داده شده در لیست از مرحله 2 که به درستی انجام نشده باشد با علامت ضربدر در کنار آن مشخص می شود. اگر می خواهید مشکل ایجاد شده در هر تب را برطرف کنید، باید روی گزینه ای که دارای ضربدر است کلیک کرده و آن را بررسی کنید تا مشکل برطرف شود.

مرحله پنجم آموزش نصب نرم افزار هلو

اگر تمام مواردی که در مرحله قبل برای نصب به شما نشان داده شده رفع شد، یک فرم نمایش داده می شود.

در این فرم باید موارد ذکر شده را مطالعه کرده و در صورتی که با موارد ذکر شده مشکلی ندارید گزینه ” موافقم و استفاده از نسخه معتبر” را انتخاب کنید.

با انتخاب این گزینه دکمه next فعال می شود و باید دکمه next را بزنید تا به مرحله بعدی نصب نرم افزار هلو بروید.

گام ششم آموزش نصب نرم افزار هلو

در این مرحله پنجره ای ظاهر می شود که از شما می پرسد نرم افزار اکانت هلو را کجا نصب کنید و باید مشخص کنید که این نرم افزار در چه بخشی باید نصب شود. دقت داشته باشید که محل نصب نرم افزار را درایو غیر از درایو ویندوز در نظر بگیرید.

گام هفتم آموزش نصب نرم افزار هلو

در این مرحله می توانید یک میانبر برنامه را برای قرار دادن در Quick lunch یا اجرای سریع مشخص کنید. در این صورت می توانید ساده تر و سریعتر به برنامه نصب شده بر روی سیستم دسترسی داشته باشید.

گام هشتم آموزش نصب نرم افزار هلو

اگر مراحل نصب به درستی انجام شده باشد در این مرحله به شما پیغام داده می شود که عملیات نصب تمام شده است و باید سیستم را ریستارت کنید یا به عبارتی سیستم را یکبار خاموش و روشن کنید تا بتوانید بدون مشکل برنامه را اجرا نمایید. با انتخاب این گزینه عملیات نصب به پایان می رسد.

چگونه نرم افزار هلو را روی گوشی نصب کنیم

بسیاری از حسابداران مایل به نصب نرم افزار هلو بر روی گوشی خود هستند و می خواهند در هر زمان و با کمترین هزینه از امکانات نرم افزار هلو استفاده کنند.

شرکت هلو نرم افزار حسابداری شخصی هلو را برای اندروید منتشر کرده است که به حسابداران امکان مدیریت چک های پرداختنی، ثبت درآمد و هزینه ها، گزارش هزینه ها و درآمدها و تاریخ پرداخت چک را می دهد.

از دیگر امکانات نرم افزار هلو در گوشی می توان به موارد زیر اشاره کرد. امکان درج اعتبار به عنوان گیرنده و پرداخت کننده، تعریف کلیه اقساط وام در یک سیستم، امکان تنظیم یادآوری اقساط دوره ای، امکان دریافت خروجی اکسل برای وام و اقساط.

نصب این نرم افزار بر روی گوشی شما مانند سایر برنامه ها بوده و تنظیمات خاصی ندارد و به راحتی می توانید از امکانات این نرم افزار بر روی گوشی اندرویدی خود استفاده کنید.

نصب نرم افزار هلو در ویندوز 10

نصب نرم افزار هلو در ویندوز 10 هیچ تفاوتی با دستورالعمل نصب نرم افزار هلو ویندوز 7 و 8 که در قسمت بالا قرار داده ایم ندارد و شما باید دقیقاً همان مراحل را طی کنید.

فراموش نکنید در صورتی که هنگام نصب نرم افزار هلو بر روی ویندوز 10 با مشکلی مواجه شدید می توانید در قسمت نظرات مشکل را مطرح کنید تا مشاوران ما در اسرع وقت پاسخگوی شما باشند و مشکل را برطرف کنند. این توضیحات برای نرم افزار هلو فروشگاهی شاپ هلو هم صدق میکند.

سخن آخر

نرم افزار حسابداری هلو یکی از نرم افزارهای شناخته شده در امور حسابداری است که برای تمامی مشاغل و کسب و کارها اختصاصی شده است. از جمله نرم افزار هلو فروشگاهی ، تولیدی و شرکتی. به همین دلیل تصمیم گرفتیم در این صفحه آموزش نرم افزار هلو و نصب آن را توضیح دهیم.

در این صفحه سعی کردیم تا آسان ترین دستورالعمل برای نصب این نرم افزار پر کاربرد را با شما به اشتراک بگذاریم. شما می توانید با خرید نرم افزار هلو و نصب آن ، گامی بزرگ در جهت تسهیل امور مدیریت مالی خود بردارید. در صورت وجود هر گونه سوال یا مشکل در امر خرید و نصب نرم افزار هلو می توانید با مشاورین ما در تماس باشید.