تندرستی و نشاطمعرفی کسب و کار

گن پهلو

استفاده از انواع گن اصل کلمبیا در میان زنان و مردان بسیار مرسوم است. افراد برای فرم دهی به اندام‌ها و هنگام ورزش برای چربی سوزی بیشتر از انواع گن‌ها استفاده می‌کنند. گن‌ها برای قسمت‌های مختلف بدن، بازوها، ران، شکم و باسن طراحی شده‌اند و در رنگ‌های سفید، مشکی و کرم تولید می‌شوند. اما گن ساعت شنی فروش ویژه ای نسبت به سایر گن ها دارد.

گن لاغری چیست؟

گن لاغری از چندلایه پارچه تشکیل شده است که به هنگام پوشش چندین سایز تغییر ایجاد می‌کند. گن‌ها به هنگام استفاده سبب لیفت شکم، پهلو و باسن می‌شوند و بدن را یکپارچه‌تر می‌کنند. گن‌ها از پلی‌استر، الیاف لاتکس، نایلون و پارچه‌های کشی و ساده تهیه می‌شوند و معمولاً بدون درز هستند. گن‌ها به‌صورت شلوارک بلند، یک‌تکه، کرست، شورت زنانه، ساپورت، بادی و … تهیه و طراحی می‌شوند

گن لاغری کل بدن

گن لاغری کل بدن مانند یک لباس جذب کل بدن را می‌پوشاند و فرم بدن را کشیده‌تر می‌کند. خانم‌ها برای زیر لباس‌های مجلسی، ماکسی و مهمانی از این نوع گن‌ها استفاده می‌کنند.

گن لاغری ساعت شنی و گن لاغری شکم و پهلو

گن لاغری ساعت شنی از انواع گن‌های پرمصرف و پرفروش است. این نوع گن شکم و بالا تنه را به طور کامل می‌پوشاند و فرم یک‌تکه به بدن می‌دهد. این گن‌ها دارای چسب، دکمه یا قزن از قسمت پشتی برای باز و بسته کردن هستند. برخی از این گن‌ها دارای فنر هستند تا از تاخوردگی گن جلوگیری کنند. قیمت گن اسلیپ از قیمت این مدل گن مقداری پایین تر است.

انواع گن لاغری:

گن لاغری زنانه و مردانه انواع مختلفی دارند و به صورت کرست، شلوارک، شورت، ساپورت، یک تکه و غیره طراحی می شوند. برخی از آن ها تنها برای زیبایی اندام ها کاربرد دارند. برخی دیگر نیز به صورت حرفه ای برای ورزشکاران طراحی شده اند و روند گردش خون را در بدن ورزشکاران بهبود می بخشند. همچنین این مدل گن ها از عضلات ورزشکاران به هنگام انجام حرکات ورزشی سنگین حمایت می کنند.

برخی دیگر از انواع گن لاغری نیز کاربرد پزشکی دارند و بعد از انجام عمل های جراحی مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین گن لاغری زنانه برای برگرداندن فرم بدن به قبل از دوران بارداری مورد استفاده قرار می گیرد. زیرا بارداری منجر به جابجا شدن ارگان های داخلی بدن، بزرگ شدن و افتادگی ناحیه زیر شکم می شود. در نتیجه استفاده از گن های لاغری زیر نظر پزشک می تواند به مرور زمان تاندون ها و رباط هایی که دچار کشش شده اند را به حالت طبیعی باز گرداند.

از انواع گن زنانه و مردانه می توان به گن ساعت شنی، گن بازو، شورتی، گن لاغری شکم و پهلو، ران، نیم تنه، بالا تنه، صورت و غبغب و یک تکه (از سینه تا پشت) اشاره کرد. گن ساعت شنی از پر فروش ترین و پر مصرف ترین گن های لاغری در میان خانم ها است. گن های ساعت شنی برای فرم دهی به ناحیه کمر، شکم و پهلو طراحی شده اند. این محصول با ایجاد گرما و فشار در موضع مورد نظر منجر به فرم دهی بدن می شود.

گن انواع مختلفی دارند که برای جاهای مختلف بدن مثل شکم و پهلو، نیم تنه، بالاتنه، ران و … استفاده میشود. در کل محبوب ترین گن مربوط به گن لاغری شکم و پهلو می باشد که به دو مدل فنردار و غیر فنردار تقسیم میشوند. گن های فنردار دارای استحکام بیشتر و همچنین موقع پوشیدن بر روی بدن جمع نمی شوند، بدین منظور محبوب تر از نوع غیرفنردار هستند.

گن لاغری چه تاثیری دارد؟

استفاده از گن لاغری در سال های اخیر در میان خانم ها و آقایان بسیار رواج یافته است. گن لاغری می تواند دمای بدن را بالا ببرد و میزان تعریق در موضع مورد نظر را افزایش دهد. به همین دلیل مهم ترین تأثیر استفاده از گن های لاغری کاهش حجم آب بدن در موضع مورد نظر است. این اتفاق منجر به کاهش وزن موقت می شود.

اما این نکته را به خاطر داشته باشید که تنها چربی سوزی می تواند منجر به کاهش وزن دائمی شود. در نتیجه کاهش وزن به کمک گن های لاغری پایدار نیست. حتی در برخی از موارد استفاده طولانی مدت از گن می تواند منجر به تضعیف عضلات ناحیه مذکور و در نهایت متوقف شدن روند کاهش وزن شود. بنابراین استفاده از گن با هدف لاغری باید زیر نظر پزشک باشد. استفاده از گن لاغری نقش مؤثری در رفع سلولیت دارد. سلولیت ها همان فرورفتگی های بافت چربی در سطح بدن هستند که معمولاً در ناحیه پهلو، باسن و پشت پاها دیده می شوند. این محصولات با فرم دهی به بدن و زیبا و شکیل نشان دادن لباس در تن منجر به افزایش اعتماد به نفس فرد می شوند.

بر اساس تحقیقات انجام شده استفاده از این محصولات تنها تعریق و کاهش آب بدن در ناحیه مورد نظر را به همراه دارد. همچنین با فشردن ناحیه شکم می تواند به کنترل اشتها نیز کمک کند. بنابراین هر چند این محصولات به طور مستقیم نقشی در چربی سوزی ندارند، اما می توانند به جمع شدن چربی ها در ناحیه کمر، شکم و پهلو ها، باریک شدن کمر و فرم دهی موقت بدن کمک کنند. بنابراین اگر استفاده از این محصولات با رعایت رژیم غذایی و انجام ورزش همراه شود می تواند در فرم دهی بدن و لاغری مؤثر واقع شود.

نکات مهم هنگام خرید گن لاغری:

در خرید گن لاغری باید به شدت به سایز آن توجه شود. استفاده از گن هایی با سایز کوچک می تواند به بافت و عروق بدن آسیب های جدی وارد کند. همچنین ممکن است منجر به ایجاد چین و چروک های زیر پوستی شود. بسته شدن عروق لنفاوی و ورم کردن بدن نیز از دیگر مشکلاتی هستند که ممکن است به دنبال استفاده از گن های لاغری با سایز های بسیار کوچک ایجاد گردند.

علاوه بر این امکان کبودی های زیر جلدی نیز وجود دارد. استفاده از گن گشاد و سایز بزرگ نیز بی فایده است. بنابراین باید از گن هایی با سایز مناسب و فشار ملایم استفاده شود. گن باید متناسب با سایز و وزن بدن شما باشد. کوچک بودن گن باعث صدمه و آسیب به بدن می شود و اگر گن بزرگ باشد تاثیری در کوچک کردن بدن شما ندارد. در هنگام خرید گن لاغری به رنگ آن توجه کنید. این محصول در رنگ های سفید، کرم و مشکی تولید می شود. گن های تیره از زیر لباس های روشن مشخص و قابل تشخیص هستند. اما رنگ کرم به رنگ بدن نزدیک تر است و در زیر لباس های مختلف دیده نمی شود. بنابراین می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

جنس گن نیز از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار است. زیرا این محصول به طور مستقیم با پوست شما در تماس است. بهتر است از جنس های با کیفیت و استاندارد استفاده شود زیرا به هنگام تعریق می تواند ایجاد حساسیت، خارش، التهاب و قرمزی کند. جنس گن باید مرغوب باشد به طوری که بتوانید ساعات طولانی و بصورت مکرر از آن استفاده کنید. جنس خوب باعث دوام بیشتر و موقع شستن آسیب نمی بیند. بدلیل فشار آوردن گن لاغری در زمان استفاده باید جنس مقاوم و محکمی داشته باشد تا پاره یا محل دوخت از هم باز نشود.

همچنین با توجه به نیاز خود باید نوع گن را نیز تعیین کنید. گن زنانه در انواع کمری و سوتین دار طراحی می شود. گن های کمری تنها ناحیه کمر و پهلوها را جمع می کنند. اما گن های سوتین دار می توانند سینه ها را نیز تحت فشار قرار دهند. قیمت گن های لاغری با توجه به جنس، نوع، مدل و برند تولید کننده متفاوت است. توجه داشته باشید که گن قابل شستشو باشد چون با پوست شما مستقیما در ارتباط است و بعد از استفاده و تعرق باید آن را بشورید.

بهترین گن لاغری شکم و پهلو چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

گن­ها با توجه به نیاز کاربران، با تنوع بالایی در بازار عرضه می­شود. اما با وجود تنوع بالای این محصولات در بازار، چگونه می‌توان بهترین گن لاغری شکم و پهلو را انتخاب کرد؟ برای انتخاب بهترین گن لاغری، ویژگی‌های زیر را باید مد نظر قرار داد:

  1. جنس و کیفیت ساخت: یک گن خوب باید از جنس با کیفیت و مرغوبی ساخته شده باشد. استفاده از جنس‌های نرم، انعطاف‌پذیر و ضد حساسیت می‌تواند راحتی و رضایتمندی کاربران را افزایش دهد. همچنین گن­های لاغری هنگام استفاده نباید لوله شود یا به راحتی باز شود تا حس خوبی به کاربر دهد.
  2. قابلیت تنظیم سایز: گن خوب باید دارای قابلیت تنظیم سایز باشد تا به اندازه مناسب برای هر فرد قابل استفاده باشد. دارا بودن قابلیت تنظیم به جلوگیری از احساس ناراحتی و فشار زائد بر روی بدن کمک می‌کند.
  3. تناسب با بدن: گن شکم باید به‌طور دقیق با اندام کاربر منطبق بوده و به شکل آن پاسخ دهد. اندازه‌گیری درست اندام و انتخاب گن‌های دقیق به بهبود کارایی گن لاغری کمک می‌کند.
  4. پوشش مناسب: بهترین گن شکم باید منطبق با نیازهای استفاده‌کننده باشد و مناطق مورد نظر را به‌خوبی پوشش دهد. انتخاب گن‌هایی با پوشش دقیق و مناسب به رضایت کاربران منجر می‌شود.
  5. تهویه و تنفس پذیری: یک گن خوب باید قابلیت تهویه داشته باشد تا از عرق و حساسیت‌های پوستی جلوگیری کند.
  6. قابلیت شستشو: بهترین گن لاغری شکم و پهلو باید قابل شستشو باشد تا به راحتی تمیز شود.
  7. نمایان نبودن: بهتر است طراحی گن به صورتی باشد که در زیر لباس نمایان نشود و مخفیانه قابل استفاده باشد.