استانی

۹۸ درصد از خودروهای پلاک منطقه آزاد انزلی تعویض پلاک شدند

به گزارش ماه نیوز انجلی نیوز: مهندس وحید طالب پور در بازدید مشترک از مرکز شماره گذاری خودروهای منطقه ای با رئیس موسسه راهگشا در استان گیلان و مدیر فنی پلیس مقیم منطقه ، پلاک های 98٪ از وی اعلام کرد که سال گذشته خودروهای خود را در منطقه آزاد انجالی تشکیل داده است.

براساس این گزارش ، معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد انزلی افزود: “ایجاد کلیه ارائه دهندگان خدمات خودرو در مرکز طبق دستورالعمل تغییر شماره و تغییر پلاک های صادر شده توسط پلیس و متعاقباً با هماهنگی با پلیس راهور و رهگشا. “با اعلام تعداد وسایل نقلیه در منطقه و تماس صاحبان وسایل نقلیه با پلاک در منطقه ، حدود 14000 وسیله نقلیه در منطقه آزاد انجلی با پلاک جایگزین شدند.

مهندس تله بوره افزود: با توجه به اینکه خودروهای دارای پلاک برای ارائه خدمات جدید در منطقه نیاز به پلاک جدید پلیس دارند ، به مالکانی که هنوز پلاک خود را تغییر نداده اند توصیه می شود شماره مرکز ثبت نام خودرو را در منطقه تغییر دهند. پلاک ، بدیهی است که مانع از تردد اتومبیل های دارای پلاک قدیمی در صورت عدم انجام این کار ، انتقال ، تمدید مجوز ، به دست آوردن پلاک موقت و خدمات برای دسته هایی از این قبیل امکان پذیر نیست.

وی گفت: ساعت کاری مرکز شماره گذاری منطقه ای خودرو قرار است از ساعت 7:30 تا 14:30 ساعت تعویض و تعویض پلاک کند ، اما دریافت سایر خدمات از جمله تمدید گواهینامه خودرو تا ساعت 16:00 به غیر از تعطیلات رسمی امکان پذیر است.

انجالی همچنین در مورد وزیر دارایی سازمان منطقه آزاد و سرمایه گذاری ، توزیع کارت سوخت برای پلاک های تغییر یافته گفت: هماهنگی با شورای عالی مناطق آزاد و دبیرخانه شرکت پخش فرآورده های نفتی. ، روند توزیع کارت سوخت از سال گذشته آغاز شده و بیشتر کارتهای سوخت به صاحبان وسایل نقلیه مربوطه تحویل داده شده است. در هر صورت ، مالکانی که هنوز کارت سوخت را دریافت نکرده اند. +10 با تماس با پلیس آنها مجبور به تعویض پلاک خواهند شد ، آنها از آخرین وضعیت ذخیره کارت سوخت خود مطلع می شوند و برخی از کارت های سوخت اتومبیل های دارای پلاک در حال حاضر منتظر دریافت توسط صاحبان در پست هستند هزینه ها ، بنابراین ، مالکانی که برای تعویض پلاک یا دریافت سایر خدمات به سایت اتومبیل در آن منطقه مراجعه می کنند ، می توانند از آخرین وضعیت کارت سوخت خود در اینجا مطلع شوند. زمان بازدید

همچنین می توانید با تماس با شماره تلفن 013-34439037 این عمل را دنبال کنید.

وی با اشاره به امکان جابجایی وسایل نقلیه بین مناطق آزاد خاطرنشان کرد: براساس تفاهم نامه ای که بین دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و پلیس وجود دارد ، جابجایی وسایل نقلیه بین مناطق آزاد با پلاک امکان پذیر است و نیاز به تأیید دارد. این سازمان مبدا است و در این حالت متقاضیانی که می خواهند از منطقه آزاد دیگری به منطقه آزاد ادای احترام وارد شده و به آن شماره دهند ، ابتدا لازم است به مناطق آزاد مبدا مراجعه کرده و از هزینه و سلامتی آن آگاه شوند. . شرایط اتومبیل و انتقال ؛ برای پیاده شدن از ماشین از سازمان منطقه آزاد مجوز بگیرید ، سپس مدارک را به مرکز شماره گذاری خودروهای منطقه آزاد انجلی تحویل داده و عوارض مربوطه را برای انتقال و حمل و نقل خودرو پرداخت کنید.

98 درصد پلاک های منطقه آزاد انجلی تعویض شد

48