استانیمعرفی کسب و کار

رستوران های بجنورد | لذت غذاخوردن در پاریس ایران

راهنمای شکم‌گردی در بجنورد

شهر زیبای بجنورد از شهرهای بزرگ خراسان است که در شمال شرق ایران قرار گرفته. این شهر خوش آب و هوا، به جز جاذبه‌های گردشگری حیرت‌انگیزش، رستوران‌های متنوعی هم دارد. برای همین بهتر است قبل از سفر به بجنورد، رستوران‌های شهر بجنورد را بشناسید تا بدون اتلاف وقت، به رستوران باب سلیقه و بودجه‌تان بروید و باقی زمان را به تماشای دیدنی‌های شگفت‌انگیز بجنورد بپردازید. با به گردی همراه باشید تا با بهترین رستوران های بجنورد آشنا شوید.

سفره خانه سنتی امیرخانلو و پسران

رستوران امیرخانلو و پسران از بهترین رستوران‌ های بجنورد است و در وعده‌های ناهار و شام، انواع غذاهای ایرانی را با کیفیتی عالی و قیمتی مقرون به صرفه سرو می‌کند. برای رفتن به این رستوران، اصلا نگران جای پارک نباشید، چرا که پارکینگ خیابانی رایگان نیز دارد. در رستوران امیرخانلو و پسران بجنورد، تخت سنتی و میز و صندلی برای نشستن فراهم است.

مجموعه تفریحی بش قارداش، آینه خانه مفخم و امامزاده سید عباس از جاذبه‌ های گردشگری نزدیک به این رستوران هستند.

ساعت سرویس‌دهی شام سفره‌خانه سنتی امیرخانلو و پسران: 19 تا 23

ساعت سرویس‌دهی ناهار سفره‌خانه سنتی امیرخانلو و پسران: 12 تا 16

آدرس: خراسان شمالی، بجنورد، میدان امام رضا، سفره خانه سنتی امیرخانلو و پسران.

اکبر جوجه

طرفداران اکبر جوجه حتما می‌پرسند اکبرجوجه بجنورد کجاست؟ اکبر جوجه بجنورد، در واقع، شعبه‌ی دوم رستوران خوبِ امیرخانلو و پسران است که در آن، فقط اکبرجوجه سرو می‌شود. قیمت اکبرجوجه بجنورد بسیار مقرون به‌صرفه است و حق سرویس نیز از مشتریان دریافت نمی‌کند. رستوران اکبرجوجه امیرخانلو و پسران 300 نفر ظرفیت دارد و پارکینگ خیابانی رایگان هم در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

اشخاص کم‌توان و ناتوانی که از صندلی چرخ‌دار استفاده می‌کنند نیز می‌توانند به راحتی وارد رستوران شوند. آینه‌ خانه مفخم، امامزاده سید عباس و مقبره کشته شدگان واقعه لهاک خان، از جاهای دیدنی بجنورد، در نزدیکی این رستوران قرار دارند.

ساعت سرویس‌دهی اکبرجوجه بجنورد: 11 صبح تا 11 شب

آدرس: خراسان شمالی، بجنورد، ابتدای بلوار امام رضا، جنب شهربازی، اکبر جوجه

رستوران هتل داریوش

رستوران هتل داریوش بجنورد، واقع در طبقه همکف هتل داریوش، از رستوران های خوب بجنورد است و با ظرفیت 150 نفر در وعده‌های صبحانه، ناهار و غذا سرو می‌کند. در این رستوران، انواع نوشیدنی، سالاد، دسر و غذاهای ایرانی و فرنگی با کیفتی بسیار خوب سرو می‌گردد. امکان برگزاری مراسم‌های خصوصی و ارگانی نیز در این رستوران وجود دارد

ساعت سرویس‌دهی شام رستوران هتل داریوش: 20 الی 23

ساعت سرویس‌دهی ناهار رستوران هتل داریوش: 13 الی 16

ساعت سرویس‌دهی صبحانه رستوران هتل داریوش: 7:30 الی 9:30

آدرس: خراسان شمالی، بجنورد، کیلومتر 3 جاده بجنورد به مشهد، روستای کلاغ آشتیان، هتل داریوش بجنورد

رستوران طوس

رستوران قدیمی طوس از رستوران های معروف بجنورد است که انواع کباب و غذای ایرانی را با کیفیتی بسیار خوب و قیمیتی مناسب سرو می‌کند. کافی‌ست نگاهی به طراحی داخلی این رستوران بیندازید تا به قدیمی بودن رستوران پی ببرید. برای خوردن ناهار و شام می‌توانید روی غذاهای رستوران طوس بجنورد حساب باز کنید. جوجه‌ کباب‌های اینجا خیلی خوشمزه و لذیذ است و انتخاب خوبی برای شما خواهد بود.

ساعت سرویس دهی شام رستوران طوس: 18 تا 23:59

ساعت سرویس دهی ناهار رستوران طوس: 11 تا 15

آدرس: خراسان شمالی، بجنورد، امام خمینی غربی، میدان فردوسی، رستوران طوس

رستوران فست فود اسپاخو

اگر طرفدار فست فود و غذاهای ایتالیایی هستید، حتماً سری به رستوران فست فود اسپاخو بزنید. اسپاخو از بهترین فست‌ فودهای بجنورد است که در وعده‌های شام و ناهار، انواع پیش‌غذا، سالاد، فست فود، غذاهای ایتالیایی و استیک را با طعم و کیفیتی بسیار عالی سرو می‌کند. همانطور که پیداست، قیمت غذاهای رستوران اسپاخو بجنورد بالاست، ولی پرس‌های آن بزرگ است و حجم غذایش زیاد است.

همبرگر اسپاخو

در این فست فود، قبل از سروِ غذای اصلی، شیرینی‌ خامه‌ای کوچک سرو می‌شود و دمنوش‌های آن نیز رایگان است. اگر هم با ماشین شخصی‌ به این رستوران می‌روید، اصلا نگران جای پارک نباشید، پارکینگ خیابانی رایگان در اختیارتان قرار دارد. محیط اسپاخو بسیار گرم صمیمی است و پرسنل آن نیز بسیار مودب هستند.

ساعت سرویس دهی شام رستوران فست فود اسپاخو:  7:30 بعدازظهر الی 12:30 نیمه شب

ساعت سرویس دهی ناهار رستوران فست فود اسپاخو: 11:30 صبح الی 3 بعد از ظهر

آدرس: خراسان شمالی، بجنورد، خیابان امام خمینی شرقی، بین چهارراه باسکول و میدان کارگر، روبه‌روی کوچه بهار، رستوران فست فود اسپاخو

فست فود پامادور

فست فود پامادور از فست فودهای خوب بجنورد است و قیمت‌ غذاهای آن، علی‌رقمِ کیفیت بسیار خوب‌شان، بسیار مقرون به صرفه است. این رستوران دو طبقه محیطی بسیار شیک و تمیز دارد و در وعده‌های ناهار و شام غذا سرو می‌کند. پامادور پارکینگ خیابانی رایگان هم دارد. حسینیه جاجرمی نیز فاصله زیادی تا این رستوران ندارد.

آدرس: خراسان شمالی، بجنورد، میدان فردوسی، خیابان امیریه، خیابان خاور محله، فست فود پامادور

رستوران VIP دیار

اگر دل‌تان می‌خواهد غذاهای دریایی تازه و خوشمزه بخورید، به رستوران دیار بجنورد بروید. البته در این رستوران، علاوه بر غذاهای دریایی، انواع غذاهای ایرانی و فرنگی با کیفیتی بسیار خوب سرو می‌شود. رستوران دیار بزرگترین کترینگ خراسان شمالی است و امکان برگزاری جشن تولد و مراسم‌های کوچک در آن وجود دارد. رستوران دیار وابسته به فرآورده‌های آماده و نیمه آماده‌ی دیار است. در رستوران دیار ناهار و شام سرو می‌شود و قیمت غذاهای آن بسیار مقرون به صرفه است.

آدرس: خراسان شمالی، بجنورد، خیابان طالقانی غربی، نبش چهارراه کمال‌الملک (زایشگاه)، روبروی شیرینی شان بابا، رستوران دیار

کافه کتاب

طرفداران قهوه همیشه دوست دارند در هر شرایطی خوش‌عطر و طعم‌ترین قهوه را بنوشند. اگر در بجنورد هوس قهوه کردید، کافه کتاب بجنورد را به شما پیشنهاد می‌کنیم. کافه کتاب بزرگترین کافه‌ی چند منظوره در شهر بجنورد است.

در این کافه، انواع دمنوش، نوشیدنی سرد، بستنی، میلک شیک، قهوه، سالاد، فست فود و پاستا سرو می‌شود. در کافه کتاب، صبحانه، ناهار، شام و میان وعده با کیفیتی بسیار خوب و قیمت‌های مقرون به صرفه سرو می‌شود. کافه کتاب در کنار سینما قرار دارد و در صورت تمایل، می‌توانید فیلم هم ببینید. این کافه پارکینگ خیابانی رایگان نیز دارد.

ساعت کار کافه: 9 الی 14 و 17 تا 23

آدرس:  خراسان شمالی، بجنورد، خیابان آزادی، خیابان حسینی‌معصوم، مجتمع اداری اوج، کافه کتاب

خانه استیک نوین

اگر در سفر به خراسان شمالی، هوس استیک کردید، سری به خانه استیک نوین بزنید. در این رستوران، انواع استیک سرو با کیفیتی بسیار خوب می‌شود. حسینیه جارجرمی و آینه خانه مفخم، از دیدنی‌ های بجنورد، هم فاصله چندانی تا این رستوران ندارد و بعد از صرف غذا، می‌توانید از آن‌ها نیز بازدید کنید.

آدرس: خراسان شمالی، بجنورد، خیابان امام خمینی غربی، خانه استیک نوین