عمومیمعرفی کسب و کار

دفترچه سرایداری آموزش و پرورش

وزارت آموزش و پرورش در راستای تامین نیروی خدماتی ( سرایدار) مورد نیاز در مدارس سطح کشور، اقدام به استخدام از میان علاقمندان و واجدان شرایط می نماید.متقاضیان علاقمندی که واجد شرایط شرکت در آزمون هستند می توانند در زمان مقرر شده در فراخوان با مراجعه به سایت استخدام نیروی خدماتی آموزش و پرورش برای انجام مراحل ثبت نام خود اقدام نمایند. در ادامه این مطلب قصد داریم علاوه بر بررسی سوالات آزمون استخدامی سرایداری آموزش و پرورش، در رابطه با استخدام نیروی سرایدار آموزش و پرورش، سایت استخدام نیروی خدماتی آموزش و پرورش 1402، نحوه ورود و ثبت نام در این سامانه و … توضیح دهیم، تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

سایت استخدام نیروی خدماتی آموزش و پرورش

آموزش و پرورش کشور با توجه به کمبود نیروی خدماتی یا سرایدار در سطح مدارس کشور و در راستای نگهداری و حفاظت از اموال، اقدام به استخدام نیروی خدماتی برای فعالیت در مدارس سطح کشور می نماید. علاقمندان و متقاضیان فعالیت در این شغل برای شرکت در آزمون استخدامی نیروی خدماتی آموزش و پرورش می بایست در زمان مقرر با مراجعه به سایت استخدام نیروی خدماتی آموزش و پرورش برای انجام ثبت نام و طی مراحل اقدام نمایند.

ثبت نام آزمون استخدامی نیروی خدماتی آموزش و پرورش به صورت اینرنتی انجام می پذیرد . داوطلبان باید با مراجعه به سایت ثبت نام استخدام نیروی خدماتی آموزش و پرورش و بارگذاری مدارک ثبت نام خود را انجام نمایند. سایت استخدام نیروی خدماتی آموزش و پرورش در واقع همان سایت سازمان سنجش و آموزش کشور با نشانی اینترنتی sanjesh.org می باشد.

تمامی اطلاعیه ها و بازه های زمانی مربوط به مراحل مختلف آزمون، ثبت نام، دریافت کارت ورود به جلسه، اعلام نتایج آزمون استخدام سرایدار مدارس و … از طریق این سامانه منتشر می گردد و داوطلبان در زمان مقرر شده برای ثبت نام می توانند با مراجعه به این سامانه و دانلود دفترچه راهنما از کلیه شرایط و ضوابط آزمون و اطلاعیه ها و … مطلع گردند.

ورود به سایت استخدام نیروی خدماتی آموزش و پرورش

داوطلبان شرکت در استخدامی نیروی خدماتی آموزش و پرورش باید در مهلت ثبت نام آزمون استخدامی نیروی خدماتی، سرایدار با مراجعه به سایت استخدام نیروی خدماتی آموزش و پرورش برای انجام ثبت نام خود اقدام کنند.

پس از انجام ثبت نام داوطلبان می بایست در آزمون استخدامی شرکت نموده و پس از آن در صورت قبولی در دو مرحله آزمون کتبی و مصاحبه و کسب حد نصاب لازم می توانند به عنوان نیروی خدماتی در مدارس سطح کشور شروع به فعالیت نمایند.

برای ورود به سایت استخدام نیروی خدماتی آموزش و پرورش می بایست آدرس اینترنتی این سامانه یعنی sanjesh.org را در صفحه مرورگر خود وارد و جستجو نمایید، پس از جستجوی آدرس اینترنتی مذکور به طور مستقیم به سایت استخدام نیروی خدماتی آموزش و پرورش وارد خواهید شد و می توانید شروع به انجام مراحل ثبت نام نمایید.

نحوه ثبت نام در سایت استخدام نیروی خدماتی آموزش و پرورش

داوطلبان شرکت در آزمون استخدامی نیروی خدماتی آموزش و پرورش میبایست پیش از انجام ثبت نام، با مراجعه به sanjesh.org اقدام به دانلود دفترچه راهنما و مطالعه دقیق شرایط نمایند. پس از این درصورتی که واجد شرایط مندرج در دفترچه راهنما هستید می توانید برای ثبت نام استخدامی سرایدار آموزش و پرورش اقدام نمایید.

برای ثبت نام در سایت استخدام نیروی خدماتی آموزش و پرورش باید به این ترتیب عمل نمایید

  • ابتدا به سایت استخدام نیروی خدماتی آموزش و پرورش با نشانی وارد شوید.
  • پس از ورود به صفحه اصلی، گزینه “استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی” را کلیک کرد.
  • در بازه زمانی مربوط به ثبت نام نیروی خدماتی آموزش و پرورش لینک مربوط به این ثبت نام فعال خواهد شد، بر روی گزینه آزمون استخدام نیروی خدماتی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ کلیک کنید تا به مراحل مربوط به ثبت نام وارد شوید.
  • پس از ورود به مراحل ثبت نام باید برای واریز وجه و هزینه شرکت در آزمون اقدام نمایید. داوطلبان باید هزینه آزمون را با استفاده از کارت های بانکی عضو شبکه شتاب واریز نمایند و سریال ثبت نامی خود را دریافت کنند.
  • پس از واریز وجه در نظر گرفته شده می بایست فرم ثبت نام در آزمون را نیز با دقت تکمیل نموده و ثبت نام خود را نهایی نمایید.
  • پس از انجام ثبت نام و در صورت طی درست و صحیح همه مراحل، در پایان به شما کد رهگیری ارائه خواهد شد و می بایست این کد را برای استفاده در مراحل بعد نگهداری کنید.

زمان استخدام نیروی خدماتی آموزش و پرورش

متقاضیانی که واجد شرایط لازم برای شرکت در آزمون استخدامی نیرو خدماتی آموزش و پرورش هستند می توانند در مهلت ثبت نام آزمون استخدامی نیروی خدماتی با مراجعه به سایت استخدام نیروی خدماتی آموزش و پرورش برای انجام مراحل نام نویسی خود اقدام نمایند.

در خصوص زمان استخدام نیروی خدماتی آموزش و پرورش 1402، هنوز تاریخ دقیق و مشخصی برای این فرآیند مشخص نشده است و نمیتوان با قاطعیت بیان نمود که این آزمون در چه ماه و تاریخی برگزار خواهد شد، اما با توجه به اطلاعیه های منتشر شده، ممکن است آزمون استخدام نیروی خدماتی آموزش و پرورش 1402 در اواخر تابستان برگزار گردد.

در صورت مشخص شدن دقیق زمان ثبت نام و برگزاری آزمون استخدامی نیروی خدماتی آموزش و پرورش در سال 1402 حتما در این صفحه اطلاع رسانی لازم صورت خواهد پذیرفت.

همان گونه که در مقاله بالا نیز به طور مبسوط اشاره شد داوطلبان شرکت در استخدامی نیروی خدماتی می توانند با مراجعه به سایت استخدام نیروی خدماتی آموزش و پرورش در مهلت در نظر گرفته شده برای انجام ثبت نام خود اقدام کنند.

در این مقاله در رابطه با سایت استخدام نیروی خدماتی آموزش و پرورش ، نحوه ورود به این سامانه و انجام ثبت نام و … توضیحات کامل و لازم ارائه گردید. در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از طریق قسمت کامنت با ما در میان بگذارید ، کارشناسان این مجموعه پس از دریافت سوالات به شما پاسخ خواهند داد. همچنین می توانید نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را نیز از همین طریق با ما به اشتراک بگذارید، بدون شک دریافت نظرات سازنده شما در ادامه مسیر برای ما یاری رسان خواهد بود.