نماد سایت ماه نیوز

معرفی +5 مدل دستکش دوچرخه سواری اصل در بازار ایران

دستکش‌های حرفه‌ای دوچرخه‌سواری برای هر دوچرخه‌سوار حرفه‌ای ضروری است. به‌عنوان فردی که گهگاه برای تفریح ​​یا مسافت‌های کوتاه رکاب می‌زند، ممکن است نیازی به دستکش دوچرخه سواری احساس نکنیم، اما به‌عنوان یک دوچرخه‌سوار حرفه‌ای، دستکش دوچرخه سواری اصل یکی از تجهیزات ضروری برای شما در این ورزش مهیج و خطرناک به‌حساب می‌آید.

در واقع باید گفت که دستکش دوچرخه سواری برای همه افراد بسیار مفید است، زیرا در تابستان در برابر اشعه خورشید و در زمستان از سرما و بی‌حس شدن دست‌ها محافظت می‌کند. علاوه بر این، در صورت افتادن شخص از روی دوچرخه به زمین، از صدمات جدی دست جلوگیری می‌کند. همچنین استفاده از دستکش خطر ساییدگی پوست در حین رانندگی را کاهش می‌دهد. دستکش‌های دوچرخه‌سواری از پلی‌استر ساخته شده‌اند و اندازه آن‌ها با چسب روی مچ قابل‌تنظیم است. به نظر می‌رسد خرید دستکش دوچرخه سواری اصل آسان باشد؛ اما هنوز نکاتی وجود دارد که در هنگام خرید باید به آن‌ها توجه کنید.

این محصولات مناسب برای دوچرخه‌سواری روزانه شهری، دوچرخه سواری جاده و غیره هستند و در 4 سایز کوچک، متوسط، بزرگ و ایکس لارج به فروش می‌رسند. در ادامه مطلب همراه ما باشید تا 5 مدل از انواع دستکش دوچرخه سواری اصل را به شما معرفی کنیم و نکاتی را که برای خرید دستکش دوچرخه سواری نیاز دارید بررسی کنیم.

معرفی 5 برند برتر دستکش دوچرخه سواری اصل

دستکش‌های دوچرخه سواری ارزان‌قیمت در بازارهای ایران و جهان بسیار متنوع است، اما نکته اینجاست که نباید به دنبال اجناس ارزان و بی‌کیفیت باشید. بلکه باید اولویت شما کیفیت باشد و اجناس مرغوب و برندهای شناخته شده را خریداری کنید تا استاندارد باشد و هیچ آسیبی به آن وارد نشود. در این قسمت قصد داریم تعدادی از انواع دستکش دوچرخه سواری اصل را به شما معرفی کنیم.

1 – دستکش دوچرخه سواری LIO

دستکش دوچرخه مدل لیو چیک، نامی آشنا است که همه دوچرخه‌سواران آن را دیده و شنیده‌اند. دلیل این امر، کیفیت و کارایی خاص و فراگیر آن است و اغلب دوچرخه سواران به دلیل کیفیت بالا از این دستکش‌ها استفاده می‌کنند. برای کاهش خستگی دست در حین دوچرخه‌سواری می‌توانیم از ویژگی‌های دستکش دوچرخه سواری لیو استفاده کنیم، زیرا از موادی استفاده می‌کنند که کاملاً متناسب با دست بوده و از خستگی نیز جلوگیری می‌کند. این نوع دستکش‌ها در انواع، رنگ‌ها و سایزهای مختلف موجود است که خرید دستکش دوچرخه سواری چیکا را برای خانم‌ها و آقایان آسان می‌کند.

دستکش دوچرخه سواری لیو با ویژگی‌های خاصی که در بالا به آن اشاره کردیم به شما کمک می‌کند در حین دوچرخه‌سواری به‌راحتی با موبایل خود کار کنید. کارکردن با صفحه نمایش لمسی موبایل چیزی است که اکثر دوچرخه‌سواران به آن نیاز دارند. امیدواریم پس از خرید این دستکش نهایت استفاده را ببرید و از اوقات خوش و سفرهای خوش لذت ببرید. از مشخصات این دستکش می‌توان موارد زیر را نام برد.

2 – دستکش دوچرخه سواری (GIANT)

دستکش دوچرخه سواری جاینت به‌خصوص دستکش دوچرخه سواری استرک، الیاف و پارچه‌های خاص و مرغوبی دارد که دمای دست شما را متعادل نگه می‌دارد. همچنین این دستکش دارای قابلیت جذب رطوبت بالا و خشک‌شدن سریع است که یک ویژگی طلایی برای مسافران دوچرخه سوار می‌باشد. از جمله ملزومات دوچرخه سواری استفاده از دستکش دوچرخه سواری اصل جاینت است. دستکش‌های دوچرخه سواری جاینت از چند جهت مهم هستند:

شما می‌توانید انواع دستکش دوچرخه سواری مردانه و زنانه را در سایزهای مختلف و مدل‌های تمام‌قد و نیم پنجه خریداری کنید.

3 – دستکش دوچرخه سواری اسکات (SCOOT)

دستکش دوچرخه سواری اسکات به‌جای داشتن ویژگی‌های زیاد، پارچه‌ای باکیفیت دارد که معمولاً از 30 درصد پلی‌استر و 20 درصد پلی‌استر استفاده می‌کند. یک دستکش دوچرخه‌سواری (کراس کانتری) دارای ویژگی‌های زیر است: 1) بدون انگشت. 2) داخل آن ضخیم و پوشیده از ابر یا ژل است. 3) در نوع باکیفیت آن،  قسمت بیرونی آن از پارچه حوله‌ای ساخته شده و برای خشک‌کردن عرق صورت استفاده می‌شود. 4) این محصول دارای چسب است تا سایز آن را متناسب با اندازه دست تنظیم کنید.

4 – دستکش دوچرخه سواری Viva (VIVA)

دستکش دوچرخه سواری ویوا نسبت به سایر برندهای ذکر شده در بالا کمی از کیفیت پایین‌تری برخوردار است، اما این دستکش‌های تولید شده توسط شرکت ویوا دارای سیلیکون با کیفیت بالایی هستند و برای خوب گرفتن فرمان دوچرخه کمک می‌کنند.

5 – روکاویس مدل Vibe – Renger GLOVVB0130

دستکش Ranger GLOVVB0130 Vibe یک جفت دستکش عالی برای دوچرخه سواران سنگین‌وزن و قدرتمند است که به تجهیزات پشتیبانی مناسب نیاز دارند. استفاده از این دستکش دوچرخه سواری اصل از لیز خوردن و تعریق و خستگی سریع دستان شما جلوگیری می‌کند. همچنین با  پوشاندن دست‌ها باعث کاهش آسیب و خراش دست در تصادفات و تصادفات می‌شود. این دستکش از برخورد اشعه خورشید به پوست دست شما جلوگیری می‌کند. همچنین سبب شده تا دوچرخه را به‌راحتی در دست گرفته و کنترل کنید.

دستکش‌های دوچرخه‌سواری رنجر با گردش هوا و قابلیت دفع رطوبت و بخار ناشی از تعریق، تنفس خوبی را برای پوست شما فراهم می‌کند و از گرم‌شدن بیش از حد دست‌ها و ایجاد ناراحتی برای شما و پوستتان جلوگیری می‌کند. دستکش رنجر وایب برای متعادل کردم دما از سه لایه با تراکم مختلف ساخته شده و خاصیت ارتجاعی خوبی دارد، بنابراین به‌خوبی روی دست می‌ماند و از لرزش جلوگیری می‌کند. این دستکش‌ها دارای بندهای مچی نواری هستند تا از تناسب و بسته‌شدن خوب اطمینان حاصل کنند. تسمه‌های روی هر دو انگشت برداشتن دستکش را آسان می‌کند.

هنگام خرید دستکش دوچرخه سواری اصل به چه نکاتی توجه کنیم؟

همه دستکش‌های دوچرخه‌سواری گران نیستند، اما احتمالاً نمی‌خواهید برای خرید یک جفت دستکش که مناسب نیستند، پول خرج کنید. در اینجا چند نکته مهم وجود دارد که باید قبل از خرید یک جفت دستکش دوچرخه‌سواری در نظر بگیرید.

قابلیت تنفس

اگر فکرش را بکنید، یک خیابان دوطرفه است. زمانی که تابستان یا به‌طورکلی هوا گرم است، قطعاً می‌خواهید روی یک دستکش سبک‌وزن و دارای تهویه سرمایه‌گذاری کنید، زیرا نمی‌خواهید دستان شما خیلی گرم شود و عرق کند. برای دوچرخه سواری تابستانی، دستکش‌های نیم انگشتی انتخاب ایده‌آلی خواهند بود همچنین، اگر دستکش نوعی سوراخ تنفس یا طراحی مشابه داشته باشد، برای تهویه عالی خواهد بود.

از طرف دیگر، اگر در هوای سردتر دوچرخه‌سواری می‌کنید، بهتر است برای یک جفت دستکش دوچرخه سواری اصل تمام انگشتی که دستان شما را بسیار گرم نگه می‌دارد، هزینه کنید. همچنین دستکش‌هایی که خیلی تنگ نیستند نیز برای گرم نگه‌داشتن بهتر هستند.

دوام و کیفیت

یکی دیگر از مواردی که قبل از خرید باید به آن توجه کنید ماندگاری دستکش دوچرخه سواری است. موادی مانند چرم، پلی‌استر و لیکرا مواد بادوامی هستند که برای ساخت دستکش‌های دوچرخه سواری استفاده می‌شوند و این‌ها موادی هستند که اکنون باید به دنبال آن‌ها باشید. باز هم این یک خیابان دو طرفه است؛ زیرا دوام بیشتر به معنای ضخامت بیشتر است. این بدان معناست که دستکش‌های سنگین‌تر از دستکش‌های سبک‌تر دوام بیشتری دارند و تنفس کمتری دارند و قطعاً دستکش سبک‌تر دوام کمتر و محافظت کمتری خواهد داشت.

جلوگیری از ایجاد رطوبت

یکی دیگر از عوامل مهم در هنگام خرید دستکش دوچرخه سواری، توانایی آن‌ها در مقاومت در برابر رطوبت است. یک دستکش با یک لایه داخلی به حفظ رطوبت و درعین‌حال خشک نگه‌داشتن دست و جلوگیری از ایجاد تاول کمک می‌کند. بیشتر دستکش‌های دوچرخه‌سواری یک لایه حوله در پشت دست دارند که برای پاک‌کردن عرقی که می‌تواند وارد چشم‌ها شده و آنها را بسوزاند عالی است.

جذب‌کردن ضربه

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم دستکش دوچرخه سواری اصل نحوه مقابله با ضربه و لرزش است. دوچرخه سواری می‌تواند بسیار دشوار باشد، به‌خصوص اگر در کوهستان یا در جاده‌های سخت رکاب بزنید و عواقب آن می‌تواند بسیار جدی باشد. بنابراین، کف یک دستکش دوچرخه‌سواری خوب باید به‌خوبی پوشانده شود تا ضربه را جذب کند و از درد و کبودی دست‌ها جلوگیری کند.

قابلیت گرفتن فرمان

یکی دیگر از ویژگی‌های مهمی که هر دستکش دوچرخه سواری خوب باید داشته باشد، قابلیت محکم و راحت در دست گرفتن دسته دوچرخه است. همان‌طور که قبلا گفتیم دست شما نباید از روی دسته دوچرخه لیز بخورد؛ زیرا ممکن است منجر به تصادف شود. ناگفته نماند که تلاش برای تنظیم مجدد دستان خود با چرخ، تأثیر منفی دارد! بنابراین در قسمت کفی و انگشتی دستکش باید نوعی سیلیکون وجود داشته باشد تا استحکام لازم برای یک سواری راحت و ایمن را بدهد.

نحوه بستن دستکش

نکته بعدی که در هنگام خرید باید به آن توجه کنید نحوه بستن دستکش است. بیشتر دستکش‌های دوچرخه‌سواری با نوعی چسب مهروموم شده‌اند تا استحکام و تناسب داشته باشند. به یاد داشته باشید که نوار باید باریک و نازک باشد تا دست شما را اذیت نکند و مانع حرکت شما نشود.

قابلیت انعطاف

آخرین چیزی که باید در نظر بگیرید انعطاف‌پذیری دستکش دوچرخه سواری اصل است. دستکش دوچرخه سواری خوب باید انعطاف‌پذیر باشند تا بتوانید به‌راحتی دسته فرمان را بگیرید و دنده را عوض کنید. سفتی دستکش نباید برای شما مشکلی ایجاد کند. در واقع شما باید دستکش بپوشید، اما نباید احساس ناراحتی کنید.

کلام آخر

بهترین دستکش‌های دوچرخه‌سواری آن‌هایی هستند که قابلیت تنفس دارند، از دست‌های شما در برابر بریدگی و کبودی محافظت می‌کنند، شوک را جذب می‌کنند، به شما کمک می‌کنند دسته فرمان را به‌خوبی در دست بگیرید و تقریباً احساس کنید که دستکش نمی‌پوشید. این‌ها مکمل‌های فوق‌العاده‌ای برای ورزش عالی دوچرخه سواری هستند. اگر به دنبال یک جفت دستکش دوچرخه سواری اصل هستید، حتماً در زمان خرید این محصول به موارد گفته شده در این مطلب توجه کنید.

خروج از نسخه موبایل