نماد سایت ماه نیوز

خرید سبزی قورمه شمالی از سایت torshvash.ir

خرید سبزی قورمه سرخ شده تازه شمالی

خرید سبزی قورمه سرخ شده تازه شمالی

برنج

برنج محصولی است که عمدتا در گونی های اسپان باند عرضه می شود. صنایع دستی منطقه شمال کشور عمدتا شامل حصیربافی،بامبو بافی، مرواربافی،چادرشب بافی،نمدمالی ، جاجیم،مصنوعات چوبی،دوخت انواع لباسهای محلی و ساخت سفال می باشد. بهترین و گرانترین انواع برنج در بزرگترین شالیزارهای استان گیلان کشت می شوند که همگی دارای عطر و طعم بسیار عالی هستند از انواع برنج گیلان می توان به دم سیاه، آستانه، طارم و… این پنیر زرد و پرچرب، در میان انواع پنیرهایی که در ایران تولید میشود از نظر طعم بینظیر است و با بهترین پنیرهای کشور فرانسه رقابت میکند. این آبشار در دل طبیعت در حال سر ریز است و دلیل اینکه به ان آبشار دوقلو میگویند این است که دو دهنه آبشار هم زمان و با فاصله خیلی کم در آنجا وجود دارد . روستای آسیابسر در 15 کیلومتری نکا به بهشهر در بخش مرکزی شهرستان بهشهر واقع است و با یکهزارو 750 نفر جمعیت دارای 20 اقامتگاه بوم گردی است.روستای 2 هزار ساله آسیابسر آب و هوای معتدل خزری دارد و به سبب نزدیکی با دریای خزر ، دیوار کوهستانی البرز و کمی فاصله بین کوه و دریا ، دمایی معتدل و رطوبتی دارد و به دلیل قرار گرفتن در کنار رودخانه مکان مناسبی برای ساختن آسیابهای آبی بوده و 18 آسیاب آبی در مسیر رودخانه احداث شد.به گزارش ایرنا، طبیعت بکر مازندران، وجود دریا و جنگل، فراهم بودن زمینه های مختلف طبیعت گردی و مهمان نوازی مازندرانی ها در کنار فعالیت روستائیان این دیار و اماده سازی زمین ها و اراضی کشاورزی برای نشای شالی و مزارع کلزای این دیار سوژه های نابی است که می تواند مسافران و گردشگران را از مناطق مختلف کشور به مازندران بکشاند.وجود امنیت بالا در استان مازندران، آشنایی با آداب و رسوم بومی و محلی، آشنایی با اماکن تاریخی و مذهبی و گشت و گذار در تاریخ از دیگر جاذبه های این سرزمین کهن است که با توجه به فراهم بودن اقامت ارزان در خانه های مسافر و روستایی موجب شده است که در نوروز امسال هم روستاهای مازندران، به مقصد نخست گردشگران تبدیل شود.نوروز امسال 850 هزار تخت اقامتی برای مسافران در استان فراهم شده که افزایش هفت درصدی نسبت به پارسال داشته است.

گردشگری

البته در برخی موارد، ساخت و ساز با مصالح جدید به شیوه مناطق شهری باعث شده تا روستاهای هدف گردشگری از اصالت سنتی بودن دور بمانند که در این بخش هم باید نظارت بیشتری انجام شود. به خاطر با ارزش بودن زمینهای این شهر بالاترین تراکم قرارگیری جمعیت ایران متعلق به رشت است که با اضافه شدن گردشگران بسیار شلوغ میشود. کندولوس این روستای چهار هزار ساله در غرب مازندران، از جمله روستاهای هدف گردشگری از دوران گذشته تاکنون است و سالانه در تمام فصول سال، میزبان مسافران است.این روستا با جمعیت بیش از یک هزار نفر و 25 اقامتگاه بوم گردی فعالیت های زراعی ، دامداری و باغداری برخوردار است و تولید صنایع دستی از قبیل جوراب و نمد نیز از آثار هنرمندان آنها است. و چه جایی بهتر از اقامتگاه های بومی در جنوب ایران برای آن که گردشگران هر چه بیشتر با فرهنگ و رسم و رسومات مردمان بومی آشنا شوند. برنج در هر دو بسته بندی کیفیت خود را حفظ می کند اما مزیت و ویژگی های گونی اسپان باند نسبت به پاکت های پلی اتیلن بیشتر است. هدف اینکار این است که مشتری فکر کند برنج هاشمی و طارم از یک کیفیت برخوردارند و با هم فرقی نمی کنند اما این در حالیست که برنج هاشمی گیلان بهتر و گران قیمت تر از برنج طارم مازندران است.

کشاورزی

کشاورزان محلی در فصل زمستان، زمانی که کار کشاورزی تعطیل است، این کوسن ها را فراوری می نمایند. این گیاه در فصل پاییز دارای برگهایی شبیه برگ شاهی یا اسفناج ضخیم با سطحی صاف و بدون ساقه بوده که به زمین چسبیده است. پس دور از ذهن نیست که اقامتگاه های بوم گردی بسیاری را در خود جای داده باشد. محمد رضا نظری با بیان اینکه رشت ، تقریبا پاتوق بسیاری از دستفروشان محصولات محلی استان است گفت : برای ساماندهی بازارهای محلی در رشت ، 2 سال پیش در منطقه 4 رشت ، زمینی را برای برپایی بازار محلی در محله حمیدیان اختصاص دادیم که هر روز دایر است و امسال هم در خیابانی به طول 150 متر در محدوده مسکن مهر رشت، بازار محلی دایر و فروشندگان محلی از مناطق مختلف استان ، در آن ساماندهی شده است. برای تماشای زیبایی های جزیره هنگام و جنگل حرا می توانید چند شبی را در اقامتگاه بومی خالو سپری کنید، شب به تماشای آسمان پرستاره بنشینید، غذاهای تند و تیز جنوبی بخورید و به گفت و گو با بومیان قشم بپردازید. هنگام جوشاندن برنج، دو قاشق روغن مایع داخل آب قابلمه بریزید تا هم خوب قد بکشد هم به اصطلاح خوش پخت شود.

این دو دلیل محکم یعنی گرانی و بی کیفیتی باعث شده مصرف کنندگان زیادی برنج مورد نیاز خود را به صورت مستقیم از ما تهیه نمایند. طبیعت بی نظیر ، هوای پاک و دل پذیر و آبشار های کوچک و بزرگ کنار خیابان بدون شک نظر شما را جلب میکند و صحنه های مناسبی را برای عکاسی فراهم می آورد .اگر به جواهر دشت سفر میکنید حتما لباس گرم همراه داشته باشید . اگر در سال ۹۷ تصمیم گرفته اید که کسب و کاری را در شمال راه اندازی کنید اینجا برای شما ۲۰ ایده کسب و کار را که با توجه به شرایط فعلی بازار پتانسیل خوبی را دارند برای شما آماده کرده ایم. در نتیجه این موارد توصیه می شود برای خرید برنج کیسه ای، محصولاتی را انتخاب کنید که در اینگونه کیسه ها عرضه می شوند. برنج محصولی است که امروزه در کیسه های متقال نیز عرضه می شود.

یکی از محصولات سایت ترش واش، سبزی قورمه سرخ شده شمال می باشد که می توانید تهیه نمائید.

خروج از نسخه موبایل