نماد سایت ماه نیوز

ثبت مکان در اسنپ

آیا تا کنون برای شما پیش آمده که مشتری‌ها نتوانند به راحتی آدرس مغازه‌تان را پیدا کنند؟ این مسئله یک چالش بزرگ برای اغلب کسب و کارها به ویژه برای افرادیست که به تازگی کار خود را شروع کرده‌اند. برای خود من بسیار پیش آمده که با کسب و کاری در فضای اینترنت آشنا شدم، اما متاسفانه نتوانسته‌ام محل مغازه را پیدا کنم. معمولاً در چنین شرایطی استفاده از گوگل مپ در صورتی که آدرس کسب و کار در آن درج شده باشد، کارساز است. اما برای کسانی که قصد استفاده از تاکسی‌های اینترنتی مانند اسنپ را دارند، قدری دشوار است. اینجاست که ثبت مکان در اسنپ مطرح می‌شود.

ثبت مکان در نقشه اسنپ مزایای بسیار زیادی برای شما که صاحب یک کسب و کار هستید و حتی مشتری‌هایتان دارد. از این رو ما تصمیم گرفتیم تا در این مقاله به اهمیت ثبت موقعیت مکانی در اسنپ و نحوه انجام آن بپردازیم. پس اگر به فکر توسعه کسب و کار خود هستید، تا انتهای محتوا با ما همراه باشید.

ثبت مکان در اسنپ چیست و چه اهمیتی دارد؟

برنامه اسنپ در بروزرسانی آخر خود از نقشه‌های Open Street Map یا به اختصار OSM پشتیبانی می‌کند. این قابلیت در حقیقت یک سیستم متن باز و عمومی برای نمایش نقشه است. در این نقشه نام تمامی خیابان‌ها و کوچه‌های شهر به طور کامل ثبت شده است.

همان‌طور که می‌دانید وقتی قصد درخواست تاکسی از اسنپ دارید، باید ابتدا آدرس مبدا و مقصد خود را تعیین کنید. هنگام پیدا کردن آدرس مقصد نیز کافیست نام کوچه یا خیابان مورد نظرتان را وارد کنید تا نشانگر اسنپ مکان را بر روی نقشه به شما نشان دهد. حال تصور کنید که مشتری‌های شما بتوانند تنها با وارد کردن نام مغازه‌ به راحتی به موقعیت مکانی کسب و کارتان بر روی نقشه هدایت شوند. این کار نه تنها اعتبار کسب و کار شما را افزایش می‌دهد، بلکه بزرگترین مشکل کاربران در یافتن لوکیشن آدرس شما را نیز برطرف خواهد کرد.

نحوه ثبت لوکیشن در اسنپ به چه صورت است؟

برای ثبت کسب و کار در اسنپ شما می‌توانید لوکیشن خود را از طریق وب سایت onosm.org در نرم‌افزار ذخیره کنید. اما به دلیل تحریم ایران از سوی گوگل، دسترسی به این سایت با آی پی ایران امکان‌پذیر نیست. از این رو شما عزیزان باید مراحل ثبت محل کار در اسنپ را با آی پی کشور دیگری که در لیست تحریمات گوگل قرار ندارد، انجام دهید.

شما با ثبت مغازه در اسنپ از طریق این سیستم، اطلاعات کسب و کارتان را برای ده‌ها نرم‌افزار آنلاین دیگر نیز به نمایش خواهید گذاشت. این خود به نوعی تبلیغ برای کسب و کارتان محسوب می‌شود. چرا که بسیاری از کاربران در گوگل مپ به صورت کلی کلمه‌ای را سرچ می‌کنند. مثلاً واژه رستوران در فلان محل. تنها با سرچ این واژه نام رستوران‌های ثبت شده در محل درخواستی برای کاربر به نمایش گذاشته می‌شود. همین یک سرچ ساده می‌تواند مشتری‌های بسیاری را به سمت مغازه شما هدایت کند.

همین حالت در اسنپ نیز انجام می‌شود. با تایپ یک عبارت شما می‌توانید شاهد لیستی از موارد مشابه با آن کلمه باشید. بنابراین از آن جا که اسنپ یک برنامه بسیار پر کاربرد و پر طرفدار در بین مردم است، می‌تواند برای کسب و کار شما یک تبلیغ بسیار خوب محسوب شود.

برای ثبت مکان در اسنپ  یا ثبت مکان در گوگل شما عزیزان می‌توانید از طریق وب سایت ارائه شده مستقیماً اقدام کنید. یا کار ثبت کسب و کار و انتقال لوکیشن از گوگل مپ به اسنپ را به شرکت‌های فعال در این زمینه بسپارید. چرا که نحوه ثبت مکان در اسنپ پیچیدگی‌های خاص خود دارد که برای انجام آن حتماً باید دانش و آگاهی کافی را داشته باشید. آکادمی سربند یکی از شرکت‌های معتبر در شهر کاشان است که به راحتی موقعیت مکانی کسب و کار شما را در اسنپ ثبت می‌کند.

جمع بندی

 همان‌طور که گفتیم نحوه ثبت مکان در نقشه اسنپ به دلیل تحریمات گوگل پیچیدگی‌های خاص خود را دارد. به همین دلیل بهترین کار سپردن آن به افراد کاردان و خبره در این زمینه است. برای ثبت مکان در اسنپ می‌توانید کار خود را به شرکت معتبر آکادمی استاد سربند به آدرس وب سایت بسپارید.

https://sarbandi.ir/ثبت-مکان-در-گوگل-مپ/

خروج از نسخه موبایل