اقتصادیمعرفی کسب و کار

بهترین فروشگاه های خرید اقساطی لپ تاپ

فروشگاه دیجی کالا

فروش اقساطی دیجی پی محصول جدیدی از گروه دیجی کالا است که مرحله ازمایشی آن راه اندازی می شود و در مرحله اول برای تسهیل خرید مشتریان وفادار دیجی کالا طراحی شده است.

خرید اقساطی دیجی پی به کاربران واجد شرایط اجازه می دهد به کمک اعتبار اختصاص یافته در کیف پول خود از دیجی کالا خرید و اقساط ان را ماهانه پرداخت کنید بعد از اعتبار سنجی دیجی پی و همچنین بر اساس اعتبار سنجی بانکی بع تعدادی از کاربرانی که ثبت نام کرده اند امتیاز و اعتباری تخصیص داده می شود.

و لازم به ذکر است حداکثر اعتبار تخصیص یافته به افراد 200 میلیون ریال (20 میلیون تومن) خواهد بود و باز پرداخت به انتخاب خود فرد 6 ماه 9 ماه و یا12 ماه خواهد بود همچنین علاوه بر اعتبار سنجی بانکی و سابقه خرید در دیجی کالا کد ثبت نام کاربران اعلام شده و بر اساس این کد تقدم زمانی افرادی که در این طرح پیش ثبت نام کرده اند در نظر گرفته خواهد شد. گروه دیجی کالا با این طرح در نظر دارد دامنه خدمات پرداختی خود را گسترش دهد و امیدوار است با توسعه طرح خرید اعتباری دیجی پی بتواند این خدمات جدید را در اختیار تعداد بیشتری از هموطنان قرار دهد.

فروشگاه قسطی کالا

  1. قیمت اعلام شده ذیل اقلام قیمیت فروش نقدی کالاست و قیمت فروش قسطی اقلام پس از انتخاب تعداد اقساط نمایش داده می شود.
  2. قیمت تمامی کالاها و خدمات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی کالا قسطی با توجه به قیمت ارائه شده توسط شرکت تامین کننده کالا و خدمات به صورت روزانه به روزرسانی می گردد.
  3. با توجه به زمان خرید محصولات در سفارشات نقدی و تایید اعتبار حکمت بیمه ملت در سفارشات اقساطی بعد از حداکثر 48 ساعت از زمان ثبت سفارش چنانچه محصولات تغیر قیمت داشته باشند مشتری باید مابه التفاوت مبلغ جدید را بع کالا قسطی پرداخت نماید.
  4. مدت زمان اعتبار قیمت ارائه شده برای فروش کالا بستگی به قیمت روز کالا دارد که توسط شرکت تولد کننده کالا مشخص می شود و در صورتی که قیمت تغیر کند سریعا سایت به روز رسانی می شود و قیمت جدید در سایت درج می شود. بنابراین در صورتی که قیمت کالا در زمان خرید سفارش توسط مالا قسطی جهت ارسال به مشتری بیشتر یا کمتر از قیمت کالا در زمان ثبت سفارش باشد

فروشگاه صفر و یک

صفر و یک یکی از قدیمی‌ترین فروشگاه های اینترنتی با بیش از یک دهه تجربه،داراي سه شعبه فعال و متخصص در زمينه ارائه و فروش انواع لپ تاپ و کامپيوتر نو و استوک و موبايل همچنين تنها نماينده رسمي برند تسکو در استان کردستان در زمينه فروش لوازم جانبي موبايل و کامپيوتر به صورت تخصصي داراي کادري مجرب و کار آزموده سفارشات و خريد شما را با بهترين نحوه ممکن برسي و در کمترين زمان ممکن ارسال ميکند.

فروشگاه صفر و يک سنندج با پايبندي به فروش تخصصي ضمانت اصالت تمامي کالاهاي خود را تضمین ميکند و اطلاعات کاربردي و کاملي را در رابطه با هر محصول در اختيار شما خريدار محترم قرار ميدهد همچنين در هر مرحله از خريد خود هر سوالي داشتيد کافيست با شماره تماس 08791001020  در ارتباط باشيد تا تيم پشتيباني تخصصي صفرويک راهنما خريد شما عزيزان باشد.

شرایط فروش اقساط  صفر و یک بدین شکل است:

1-فروش انواع کالا بصورت قسطی ممکن است فقط باید نصف مبلغ رو نقدی پرداخت کنید.

2-نصف مبلغ مانده به ازای هر ماه 5 درصد سود دارد  مثلا 1 ماه 5 درصد   دو ماه 10 درصد 3 ماه…

3- برای هر ماه یک چک پرداخت می کنید(در شرایط جدید می توانید به ازای هر ماه یک چک ارائه بدید)

طبق این شرایط برای هر کالای میتوند  خودتون قسط بندی رو انجام بدید.

به همین سادگی شما در هر جای ایران باشید کافیه چک هاتون رو ثبت کنید و با تایید کردن چک ها از دفتر خانه رسمی از صفر و یک قسطی خرید کنید.

فروشگاه مقداد آی تی

طرح پایان اعتبار

  • از 5 تا 50 میلیون تومان
  • برای تمامی گروه های شغلی
  • بازپرداخت 12 و18 ماه
  • ارائه یک برگه چک صیادی جدید (بنفش) به عنوان ضمانت
  • نحوه بازپرداخت به صورت ارائه ی یک چک به ازای هر سه ماه

طرح حکمت

  • از 5 تا 35 میلیون تومان
  • بازپرداخت 6 9 12 ماه
  • ارائه یک برگ چک صیادی (جدید یا قدیم) به عنوان ضمانت
  • نحوه بازپرداخت به صورت اقساط ماهانه