اجتماعیمعرفی کسب و کار

بهترین آموزشگاه تعمیرات

جامع ترین دوره آموزش تعمیرات موبایل کشور در مجتمع آموزش فنی پویان

سطح تجهیزات

داشتن ابزار خوب و پیشرفته یکی از مهم ترین عوامل حرفه ای شدن هنرجویان می باشد که طبیعتا با ابزارهای قدیمی هم زمان یادگیری به شدت کند و طاقت فرسا خواهد شد و هم نمی توان انتظار حرفه ای شدن داشت!مرکز آموزش تخصصی تعمیرات موبایل فنی پویان، مجهزترین آموزشگاه موبایل در سراسر کشور می باشد که برای اثبات این ادعا می توانید به صورت حضوری به تمام آموزشگاه های کشور سر بزنید و در انتها به آموزشگاه فنی پویان بیایید تا از دیدن سطح بسیار حرفه ای ابزارآلات حیرت زده شوید!

سطح اساتید

در آموزشگاه فنی پویان بهترین مجمع آموزش فنی و حرفه ای؛ هیچ استاد قراردادی و یا موقتی وجود ندارد و تمامی اساتید رسمی و تایید شده در آزمون 8 مرحله ای استخدام دبیر در فنی پویان می باشند.در بررسی های به عامل آمده از هر 100 نفر مدرس تعمیرات موبایل برای آزمون های تخصصی استخدام فنی پویان فقط 1 نفر استخدام می شود که این میزان از توجه بسیار بالای فنی پویان به داشتن اساتید حرفه ای می باشد

یادگیری و رضایت

با یک حساب سرانگشتی می توان به این نتیجه رسید که هیچ مرکزی در سراسر کشور از امکانات و خدمات فنی پویان برخوردار نیست و این مرکز تمام توان و تلاش خود را در راستای ایجاد آموزشگاهی در سطح بین المللی برای علاقه مندان به حرفه ی پولساز تعمیرات موبایل ایجاد کرده است.

میزان یادگیری در آموزشگاه های مختلف

تا اینجای کار متوجه وجه تمایزات فنی پویان با سایر مراکز آموزشی شدیم که خلاصه آن آموزش با بهترین ابزار روز دنیا، اساتید بین المللی، سرفصل های آموزشی 2023 ، آموزش با گوشی زنده توسط استاد، آموزش ویدیویی سرفصل ها بعد از هرجلسه،آموزش PDF سرفصل ها، آزمون چهار گزینه ای بعد از هر جلسه، آپدیت مادام العمر ویدیوها و فایل های PDF دوره به صورت رایگان، پشتیبانی مادام العمر و رایگان و … تنها و تنها بخش کوچکی از خدمات آموزشگاه تعمیرات موبایل فنی پویان می باشد. به همین خاطر است که بیش از 30 درصد کسانی که در آموزشگاه تعمیرات موبایل فنی پویان ثبت نام می کنند کسانی هستند که قبل تر در سایر مراکز آموزشی و یا نزد تعمیرکاران موبایل دوره دیده بودند و نتوانتستند وارد بازار کار شوند.

چرا شغل تعمیرات موبایل را انتخاب کنیم؟​

درصد افزایش درخواست تعمیرات مـوبایل در ایـران

طی سالیان اخیر بدلیل نیاز روز افزون مردم به گوشی های موبایل و بالا رفتن بی سابقه قیمت آن ، اغلب مردم ترجیح می دهند بجای خرید گوشی جدید آن را تعمیر کنند و به همین خاطر شغل تعمیرات موبایل جزو ده شغل پر درآمد کشورمان می باشد که در سریعترین زمان ممکن قابل یادگیری است و بعد از کسب تجربه می توان به درآمدهای بسیار خوبی رسید. طی داده های به دست آمده از 4400 هنرجوی فنی پویان که در حال حاضر در سراسر کشور مشغول به کار هستند درآمد متوسط این شغل برای آن ها بین 5 الی 70 میلیون تومان بوده است که نشان از نیاز جامعه به تعمیرکار موبایل متخصص می باشد.

پرسش و پاسخ ها

چرا هزینه های آموزشی فنی پویان به نسبت سایر مراکز آموزش تعمیرات موبایل بیشتر است؟

بیاییم بررسی کوتاه داشته باشیم!

آموزش با بهترین ابزار روز دنیا، اساتید بین المللی، سرفصل های آموزشی 2023 ، آموزش با گوشی زنده توسط استاد، آموزش ویدیویی سرفصل ها ،آموزش PDF سرفصل ها، آزمون چهار گزینه ای، آپدیت مادام العمر ویدیوها و فایل های PDF دوره به صورت رایگان، پشتیبانی مادام العمر و رایگان و … تنها و تنها بخش کوچکی از خدمات آموزشگاه تعمیرات موبایل فنی پویان می باشد. آموزش تعمیرات موبایل در فنی پویان به صورت تخصصی می باشد که سطح آن فرای آموزشات درون مرزی و مشابه آموزشات فوق تخصصی برون مرزی می باشد!

دلیل خدمات چند جانبه و فوق پیشرفته فنی پویان چیست؟

قطعا حال که به برتر بودن آموزش های فنی پویان پی برده اید و از امکانات فرا تخصصی ارائه شده آگاه شده اید این سوال را از خود پرسیده اید که دلیل این میزان از توجه به هنرجویان فنی پویان چیست؟ انسان به امید پیشرفت و ترقی زندگی می کند و تماشای پیشرفت و ترقی هنرجویانمان بزرگترین دستاورد تیم آموزش تعمیرات موبایل فنی پویان می باشد.

هر ماه ده ها نفر از هنرجویان فنی پویان وارد بازار کار می شوند و تا دی ماه 1401 بیش از 4400 نفر از هنرجویان فنی پویان در سراسر کشور وارد بازار کار شده اند. به طبع ما هم می توانستیم با ابزارهای قدیمی، لوازم مصرفی ارزان و اساتید متوسطه هزینه های خود را بسیار پایین بیاوریم اما رسالت ما در تیم فنی پویان ایجاد دانش فرا تخصصی می باشد و هدف ما به تخصص رساندن شماست.

دوره آموزش تعمیرات موبایل فنی پویان شامل چه مباحثی می باشد؟

پاسخ : دوره آموزش تعمیرات گوشی موبایل آموزشگاه فنی پویان شامل تمامی سرفصل های درج شده در هر دوره می باشد.

روزها و ساعات آموزش در آموزشگاه تعمیرات موبایل فنی پویان به چه صورت است؟

پاسخ : دوره های آموزش تعمیرات گوشی موبایل فنی پویان به چند صورت مختلف برگزار می شود

دوره های عادی : شنبه الی چهارشنبه

دوره های مشاغل : پنج شنبه و جمعه

دوره های فشرده : همه روزه و 4 ساعته

که هنرجویان با توجه به درخواستشان می توانند  شرکت کنند.

در دوره آموزش تعمیرات موبایل فنی پویان چه گوشی هایی آموزش داده می شود؟

پاسخ : در دوره آموزش تعمیرات موبایل آموزشگاه فنی پویان بیس آموزش و یادگیری از گوشی های دکمه ای تا اندروید و آیفون آموزش داده میشود و هیچ مبحثی از سرفصل ها از قلم نخواهد افتاد تا یادگیری به صورت کامل انجام شود.

آیا در کلاس ها آموزش تعمیر گوشی های آب خورده و خاموش هم آموزش داده می شود؟

پاسخ : بله در دوره تعمیرات سخت افزار و نرم افزار موبایل تعمیر گوشی های آب خورده و خاموش هم آموزش داده می شود.

ایا در این دوره تشخیص و عیب یابی فقط با نقشه آموزش داده می شود؟

پاسخ : در دوره آموزش تعمیرات گوشی آموزش , تشخیص و عیب یابی با نقشه و بدون نقشه آموزش داده می شود.

آیا امکان ثبت نام برای تمامی استان ها وجود دارد؟

بله، بیش از 70 درصد هنرجویان فنی پویان از استان های مختلف سرار کشور برای آموزش تخصصی در فنی پویان ثبت نام می کنند، که برای این عزیزان خوابگاه جهت اقامت در طول دوره معرفی می شود.

آیا بعد از اتمام دوره آموزش تعمیرات گوشی موبایل مدرک بین المللی صادر می شود؟

پاسخ : بله، بعد از اتمام دوره در آموزشگاه تعمیرات موبایل فنی پویان یک مدرک فنی و حرفه ای با اعتبار در بیش از 70 کشور دنیا و یک گواهی پایان دوره به هنرجویان اعطا می شود.

چرا دوره آموزش تعمیرات گوشی موبایل فنی پویان بهترین گزینه برای هنرجویان است؟

1_دوره های آموزشگاه تعمیرات موبایل فنی پویان به صورت تخصصی برگزار می شود و استاد به صورت فوکوس شده به شما آموزش خواهد داد تا تمام مباحث سرفصل ها را یاد بگیرید.

2_کارشناسان ما پس از پایان دوره به صورت ویژه و اختصاصی راهنمایی های لازم جهت ورود به بازار کار را به شما خواهند داد تا سریعتر به نتیجه مطلوب برسید.

3_ در صورتی که هنرجو واجد شرایط باشد می تواند تا سقف 50 میلیون تومان بدون ضامن وام خرید ابزار تعمیرات موبایل و راه اندازی کسب و کار به صورت 24 ماهه دریافت کند.

آیا پس از پایان دوره تسلط بر تعویض و تعمیر قطعات موبایل دارم؟

بله , شما در دوره های ما با ساختار گوشی، اجزای آن و وظیفه هر قطعه به کار رفته در موبایل آشنا خواهید شد. به قطعات الکترونیکی بر روی برد موبایل و کارکرد آنها آشنا می شوید و می‌آموزید چطور این قطعات را تعمیر یا تعویض نمایید.

برگرفته از: سایت آموزشگاه تعمیرات برد فنی پویان