عمومیمعرفی کسب و کار

 نکاتی که در مقایسه کولر گازی ال جی 12000 با کولر گازی اجنرال 12000 باید دانست

چگونه با گرمای طاقت فرسای تابستان سر کنیم؟

با پایان یافتن فصل بهار کم کم گرمای طاقت فرسای فصل تابستان شروع می شود. همانطور که همه می دانیم فصل تابستان با این که زیبایی های خود را دارد ولی شدت بالای گرمای آن به خصوص در مناطق گرمسیر حتی برای افراد دوستدار این فصل که تعدادشان اصلا هم کم نیست غیر قابل تحمل است. در نتیجه باید از تکنولوژی های نسل نوین بشر که برای راحت تر کردن زندگی ما طراحی شده اند کمک بگیریم.

در زمان های ابتدایی که هنوز کولر های گازی کشف نشده بودند بعد از باد بزن های بزرگ، پنکه ها که جوابگوی مقدار کمی از نیاز های بشری بودند وارد عرصه جهانی شدند. با گذشت زمان و تولید پنکه های فوق پیشرفته که در زمان حال نیز مورد استفاده هستند کولر های نفتی و سپس کولر های آبی هم به عرصه جهانی عرضه شدند.

کولر های آبی هنوز هم طرفداران زیادی در بین مردم کشور ما دارند. اما دیگر خیلی وقت است که غول بازار خنک کننده ها کولر های گازی شده اند. سیستم کولر گازی با وجود این که اکنون نیز پیشرفت بسیاری نسبت به زمان اختراع خود که تقریبا یک قرن از آن روز ها می گذرد کرده است. اما باز هم پیشرفتش متوقف نمی شود.

این سیستم های فوق پیشرفته که زندگی مردم را به سطح خاصی از رفاه و راحتی ارتقا داده اند باعث بالا بردن کیفیت زندگی شده اند. در این متن سعی بر این داریم تا به شما در انتخاب کولر گازی منتخب خودتان کمک کنیم. ابتدا به مقایسه کولر گازی ال جی 12000 با کولر گازی اجنرال 12000 می پردازیم. در این مقاله به طور کامل برتری ها و خصوصیات منتخب این دو برند را مطرح می کنیم تا انتخابی آسان را تجربه کنید.

مشخصات مهم کولر گازی اجنرال 12000

قبل از مقایسه کولر گازی ال جی 12000 با کولر گازی اجنرال 12000 در ابتدا کمی در خصوص ویژگی های این کولر توضیح می دهیم. تقریبا از دو دهه قبل بود که بازار کولر های گازی در ایران داغ شد. مردم بعد از خرید این کولر ها متحمل هزینه های بالایی شدند که روی کنتور های برق نقش می بست. همین موضوع مانع استفاده زیاد از آن ها شد. ولی امروزه کولر های نسل جدید اجنرال با کم ترین مصرف برق بیشترین خنکی را ایجاد می کنند. همین تکنولوژی منجر شده تا این کولر به عنوان یکی از کولرهای کم مصرف در جهان شناخته شود.

کولر گازی اجنرال 12000 نسبت به کیفیت بالای خود دارای قیمت بسیار مناسبی است. طبق تحقیقات به دست آمده از آزمایش های انجام شده توسط سازمان بهداشت جهانی بعضی گاز ها مضر هستند. بعضی گاز های زیان آور در زمان های قبلی در ساخت کولر ها مورد استفاده قرار می گرفته. ولی شرکت اجنرال از گاز مبرد استفاده می کند که تایید شده است. سیستم پرتاب بسیار قوی در این کولر 4 جهته می باشد. یعنی بر خلاف بسیاری از کولر ها به تمام جهات باد پرتاب می کند.

سیستم بُرد اینورتر کولر گازی اجنرال 12000 مدل asgs12lfca باعث می شود که کولر نیاز به روشن و خاموش شدن مکرر نداشته باشد. در کولر های قدیمی به دلیل فقدان این سیستم وقتی دمای محیط به میانگین می رسید کولر خاموش میشد و سپس روشن میشد. این حالت منجر به مصرف بی رویه انرژی میشد. در حالی که کولر اجنرال 12000 دارای سیستم خواب است و بعد از تعادل دما خاموش نمی شود بلکه به خواب می رود. در نتیجه این حالت مانع اتلاف انرژی می شود.

مشخصات مهم کولر گازی ال جی 12000

همانطور که گفتیم این متن جهت مقایسه کولر گازی ال جی 12000 با کولر گازی اجنرال 12000 تنظیم شده است. ولی باید توضیحاتی مجزا در مورد ویژگی های منحصر به فرد کولر گازی ال جی 12000 اسمنارت اینورتر مدلnp126sk1  ارائه دهیم. یکی از مهم ترین زمینه های تفاوت این کولر با بقیه برند ها این است که می تواند هوای محیط را تا منفی 10 درجه هم کم کند. این در حالی است که کاهش دما حتی به یک درجه زیر صفر برای اکثر برند ها دشوار است. این کولر حتی می تواند دمای محیط های زیر صفر را گرم هم کند! این یعنی توانایی سازگاری با هر دمایی را دارد.

برای تست صدای این محصول یک آزمایش خاص طراحی شده که بر اساس آن صدایی که توسط این کولر ایجاد می شود تنها 4 درصد از صدای کتابخانه بالاتر است. در واقع به هیچ وجه صدای این کولر موجب اذیت نخواهد شد. یعنی به طور کلی 19 دسی بل صدا ایجاد می کند. علاوه بر نکات ذکر شده چون در مناطق گرمسیری که بیشترین نیاز به کولر گازی وجود دارد ذرات گرد و غبار آسیب زیادی به آن وارد می کنند. به همین دلیل استفاده از سیستم کمپرسور روتاری که بر حسب تکنولوژی جدید در این کولر نصب شده است این مشکل را حل کرده است.

کولر گازی ال جی 12000 نیز از گاز های مورد تایید سازمان بهداشت جهانی استفاده کرده است. این گاز منجر می شود تا 73 درصد از انرژی مصرفی کاهش یابد. این کولر قدرت بالای پرتاب تا فاصله 15 متری را دارد. با توجه به مطالب گفته شده این کولر نیز بر حسب نیاز شما می تواند گزینه مناسبی برای خنک کردن خانه شما در روز های گرم تابستان باشد.

نتیجه گیری در مقایسه کولر گازی ال جی 12000 با کولر گازی اجنرال 12000

همانطور که آگاهی یافتید هدف اصلی ما در این متن مقایسه کولر گازی ال جی 12000 با کولر گازی اجنرال 12000 است. بعد از بیان مطالب کلی و بیان تک به تک ویژگی های این دو برند اکنون می توانید شناخت کاملی نسبت به این دو برند داشته باشید. اکنون چالش اصلی این است که معیار های مورد نیاز خود را در انتخاب یک کولر گازی خوب لیست کنید و با مطالعه این مقاله انتخاب خود را انجام دهید. در واقع این مقاله چالش اصلی انتخاب و مقایسه کولر را رفع کرده است.

یکی دیگر از نکاتی که در مقایسه کولر گازی ال جی 12000 با کولر گاز اجنرال 12000 باید بیان کنیم این است که این دو برند با هم تفاوت قیمت دارند. قیمت کولر گازی ال جی به مراتب کمتر از برند اجنرال است ولی خب تفاوت چشمگیری هم ندارند. تفاوت های محسوس این دو و انواع برند کولر را مثل قابلیت پرتاب تا 15 متر در یکی و قابلیت تصفیه هوا در دیگری را پر واضح مشخص کردیم. پس این در دست شما است که یک انتخاب خوب را در زمینه کولر گازی برای خود رقم بزنید.

https://reporter1.ir/comparison-of-bosch-18000-air-conditioner-with-18000-general-air-conditioner-in-performance/