هزینه عمل پروتز سینه با بیمه تکمیلی

جراحی پروتز سینه یکی از بهترین و موفق ترین روش هایی است که با آن می توان سایز سینه زنان را افزایش داد. نتایج حاصل از پروتز سینه می توانند تا سالیان سال باقی بمانند و رضایت کامل زنان از انجام این عمل را به همراه داشته باشند. در این مقاله درباره عوامل موثر بر روی هزینه و قیمت پروتز سینه نکات مهمی را بیان کرده و هزینه بزرگ کردن سینه در سال 1400 را اعلام خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

قیمت پروتز سینه با بیمه

یکی از اعمال زیبایی محسوب می شود که با انجام آن می توان تغییرات شگرفی در وضعیت سینه ها ایجاد کرد. اما مشکلی که در این میان وجود دارد این است که معمولا بیمه های تامین اجتماعی هزینه پروتز سینه را تقبل نمی کنند. در واقع شرکت های بیمه ای هیچ گونه حمایتی در زمینه کمک های مالی به افراد نخواهند کرد. حتی به زنانی که می خواهند سینه هایشان را بازسازی کنند تا بافت برداشت شده در طی جراحی را جایگزین کنند هم خدمات آنچنانی ارائه نمی گردد. شما شاید بتوانید هزینه پروتز سینه را با بیمه تکمیلی جبران کنید اما تامین اجتماعی به هیچ وجه کمک و حمایت مالی خاصی از شما برای انجام جراحی های زیبایی به عمل نخواهد آورد.

تاثیر دلایل انجام جراحی پروتز سینه بر روی هزینه آن

بسیاری از افراد تصور می کنند که جراحی پروتز سینه صرفاً جنبه زیبایی دارد و زنان با اهداف افزایش سایز برای انجام آن اقدام می کنند. در حالی که این تصور نادرست است. زیرا که دو دلیل عمده سبب می شود که زنان برای انجام این جراحی اقدام کنند. برخی از زنان با اهداف زیبایی برای انجام جراحی پروتز سینه اقدام می کنند. برای مثال زنانی که سینه هایشان کوچک است و به مرور زمان دچار افتادگی و شل شدگی شده است، جراحی پروتز سینه انجام می دهند. قیمت پروتز سینه این افراد به صورت آزاد تعیین شده و بیمه هیچ نقشی در کاهش هزینه ها نخواهد داشت.

از سوی دیگر زنانی هستند که به دلیل ابتلا به سرطان سینه و برداشت بافت سینه هایشان می خواهند که به نوعی جراحی ترمیمی سینه انجام دهند. بنابراین این نوع جراحی در دسته جراحی های ترمیمی و درمانی قرار می گیرد و کمک می کند بافت سینه زنان بازسازی شود. در برخی موارد می توان در صورت انجام جراحی بازسازی سینه بر روی حمایت مالی شرکت های بیمه حساب کرد.

عوامل موثر بر هزینه جراحی پروتز سینه

همانطور که می دانید این جراحی در دسته جراحی های زیبایی قرار می گیرد حتی اگر با هدف بازسازی سینه های از دست رفته به دلیل سرطان سینه باشد. به همین دلیل صفر تا صد هزینه ها باید از سوی خود افراد متقاضی جراحی پروتز سینه پرداخت شود. در نتیجه متخصصین و جراحان مختلف بر حسب معیارهای مختلف به تعیین هزینه های نهایی در خصوص جراحی پروتز سینه می پردازند. مهم ترین عاملی که سبب می شود مقدار هزینه ها با هم فرق کند، میزان دستمزد پزشک جراح است.

طبیعی است که جراحان از میزان تخصص و مهارت یکسانی برخوردار نیستند و هر کدام یک هزینه مخصوصی را به عنوان دستمزد دریافت می کنند. به همین دلیل نیاز است که بهترین جراح پروتز سینه را که دستمزدی معقول و منطقی دریافت می کند بیابید و روند این عمل حساس را به دستان وی بسپارید. از دیگر عواملی که در کاهش یا افزایش هزینه های مربوط به جراحی پروتز سینه نقش دارند می توان موارد زیر را نام برد:

کلینیک یا مرکز زیبایی که به آن مراجعه کرده اید

یکی از مهم ترین معیارهای تعیین هزینه پروتز سینه میزان اعتبار و تجهیز بودن مرکزی است که بدان مراجعه کرده اید. در تهران مراکز یا کلینیک های زیبایی که به ارائه این خدمات زیبایی می پردازند به بهترین و نوین ترین تجهیزات درمانی و جراحی مجهز هستند. بنابراین طبیعی است که هزینه ها در این مراکز با سایر مراکز در سایر شهرها با هم متفاوت باشد.

شهر محل جراحی پروتز سینه

یکی از اصلی ترین موارد موثر بر روی هزینه جراحی پروتز سینه را شهری می دانیم که در آن برای انجام این عمل اقدام می کنید. هزینه پروتز سینه در تهران به حضور بهترین جراحان و وجود داشتن بهترین امکانات در این شهر، از سایر شهرها بیشتر است.

انواع موادی که در روند جراحی استفاده می شود (مثل مواد بیهوشی)

جراحی پروتز سینه به کمک بیهوشی عمومی انجام می شود. ممکن است شخصی به داروهای بیهوشی حساسیت داشته باشد و به همین دلیل لازم باشد که از داروهای متفرقه برای بیهوش کردن وی استفاده شود. در این حالت، هزینه های پروتز سینه کمی فرق خواهد کرد.

انواع خدماتی که همزمان با انجام جراحی پروتز سینه ارائه می شود

بسیاری از خانم ها مشکل کوچکی پستان را به همراه افتادگی سینه تجربه می کنند و به همین دلیل ممکن است بخواهند جراحی پروتز و برایشان به صورت همزمان انجام شود.

نوع پروتز و برندی که پروتز دارد

پروتزهای سینه به انواع مختلفی دسته بندی می شوند و مبداً برند آن ها با هم متفاوت است. به همین دلیل هزینه های هر کدام با دیگر متفاوت خواهد بود. برای مثال پروتز های سالینی هزینه های کمتری را نسبت به پروتز های سیلیکونی برای افراد در پی دارند.

هزینه پزشک پروتز  و انواع آزمایش هایی که باید پیش از روند جراحی انجام شود

نیاز است که برای اطلاع از وضعیت سلامت عمومی، زنان قبل از انجام جراحی برای انجام برخی از آزمایشات جنرال اقدام کنند و نتیجه را به جراح پروتز سینه ارائه کنند.

هزینه انواع داروهایی که باید قبل و بعد از انجام جراحی پروتز سینه استفاده شود

بعد از انجام جراحی پروتز سینه داروهای مسکن برای کاهش دردهای خفیفی که تجربه می کنید، تجویز می شود. از سوی دیگر ممکن است دارو هایی هم تجویز شوند تا از بروز عفونت های احتمالی جلوگیری گردد.

تاثیر سلامت فرد بر روی هزینه عمل پروتز سینه

برخی از زنان به دلیل شرایط جسمانی ای که دارند، گزینه های مناسبی برای انجام پروتز سینه به حساب می آیند؛ این موضوع می تواند برای کاهش هزینه های جراحی پروتز سینه مفید باشد. به عنوان مثال اگر شما به دیابت مبتلا نباشید، می توانید بدون نیاز به دریافت خدمات ویژه مراقبتی عمل پروتز سینه را به انجام رسانده و در نتیجه هزینه کمتری بپردازید. بهترین داوطلبان برای پروتز سینه عبارتند از:

  • زنانی که از سلامت جسمانی برخوردارند و به انواع بیماری ها مبتلا نیستند. از جمله دیابت، هپاتیت و ایدز
  • زنانی که آخرین بارداری خود را تجربه کرده اند و تصمیمی برای بارداری مجدد برای بعد از جراحی پروتز سینه ندارند: توصیه می شود که زنان بعد از آخرین بارداری برای جراحی پروتز سینه اقدام کنند. زیرا که به دلیل تغییرات هورمونی ممکن است که نتیجه پروتز سینه در بارداری با تغییر مواجه شود.
  • زنانی که نگاه واقع بینانه ای نسبت به نتیجه جراحی دارند و آگاهند که این جراحی چه مزایا و چه محدودیت هایی دارد.

در این مقاله توضیحات کلی و لازم درباره هزینه جراحی پروتز سینه را به شما ارائه کرده و در آن تلاش کردیم اغلب مواردی که در تعیین هزینه های نهایی مربوط به جراحی پروتز سنیه دخیل هستد را نام ببریم. توصیه می شود که قبل از اقدام برای جراحی پروتز سینه با یک مشورت های لازم را داشته باشید تا با آگاهی دقیق برای انجام آن تصمیم گیری کنید.