چند کرم روشن کننده

از آنجا که رنگ پوست انسان ژنتیکی است، تغییر چند درجه از رنگ پوست آن هم با کرم‌‌های موجود در بازار، امری غیر واقعی و تبلیغاتی است. اما گاهی اوقات لک‌های تیره‌ای بر روی پوستتان پدید می‌آید که صرفا به علت افزایش سن نیست و امکان دارد عواملی مانند نور آفتاب، جای زخم و جوش، بیماری‌های پوستی، لیزر و پیلینگ و استفاده از محصولات آرایشی تقلبی و بی‌کیفیت در آن دخیل باشند. از این رو استفاده از کرم‌های می‌تواند مفید باشد. ما این مطلب از وب‌سایت «بیگ سرچ» را به معرفی بهترین کرم روشن کننده پوست صورت و بدن اختصاص داده‌ایم؛ که می‌تواند در خرید یک روشن کننده خوب و با کیفیت به شما کمک کند. با ما همراه باشید. بهترین مارک کرم روشن کننده پوست

بهترین کرم روشن کننده پوست صورت و بدن

  • پرفروش ترین کرم روشن کننده پوست
ویژگی‌ها
حجم: 40 میلی لیتر
مخصوص: صورت
دارای خاصیت: از بین برنده تیرگی و لکه
مناسب برای انواع پوست
روشن کننده قوی پوست
رفع کننده تیرگی و لک‌های مقاوم به درمان
محافظ پوست در برابر اشعه ماورا بنفش نور خورشید
محافظ شادابی و طراوت پوست
  1. کرم روشن کننده ویتامین C سینره
  • پرفروش‌ترین روشن کننده سینره

کرم روشن کننده سینره (Cinere) دارای ویتامین C بوده و با استفاده از فرم‌های پایدار و محلول در چربی، باعث نفوذ ویتامین C به لایه‌های زیرین پوست شما می‌شود. ویتامین C می‌تواند از تجزیه‌ی کلاژن جلوگیری کرده که همین عامل به کاهش چین‌وچروک‌های پوستتان کمک فراوانی می‌کند. از دیگر مزایای این کرم می‌توان به وجود ویتامین C و از بین بردن رادیکال‌های آزاد اشاره کرد که موجب می‌شود پوستتان از اثرات عوامل مخرب محیطی حافظت شود. همچنین، این محصول دارای خاصیت مرطوب‌کنندگی است و سبب شادابی و طراوت پوست نیز می‌شود. اگر قصد خرید صورت را دارید، این محصول گزینه خوبی برای شما است.

ویژگی‌ها
حجم: 40 میلی لیتر
مخصوص: صورت
دارای خاصیت: مرطوب کننده، درخشان کننده
مناسب برای انواع پوست
حاوی ویتامین C
روشن کننده و شفاف کننده پوست صورت
مناسب برای شادابی پوست های کدر و خسته
افزایش ساخت کلاژن و کمک به رفع چین و چروک های صورت
  1. کرم روشن کننده Hydroquinone مدیلن
  • پرفروش‌ترین روشن کننده مدیلن
ویژگی‌ها
حجم: 50 میلی لیتر
دارای خاصیت: مرطوب کننده
حاوی ویتامین C
افزایش کلاژن سازی و کاهش چروک های پوستی
لایه برداری، روشن سازی، جوانسازی و تحریک تولید سلول های جدید
کاهش بروز لک های پوستی
  1. کرم روشن کننده پوست والنسی حاوی عصاره میوه‌ها

این کرم گاتیو ، 3 کاره است و ضمن روشن نمودن پوست و لایه‌برداری بسیار ملایم، موجب کاهش چروک‌های پوستی گردیده و همچنین، پوست شما را نرم و لطیف می‌کند. وجود ویتامین E در این محصول باعث می‌شود تا نرمی به پوست قسمت‌هایی مانند قوزک، آرنج و یا زانو که پوست ضخیم و چروکیده شده است، بازگردد. ویژگی‌های خوب این مدل از والنسی، آن را به پوست بدل ساخته است.

ویژگی‌ها
حجم: 75 میلی لیتر
دارای ویتامین C ، ویتامین E
حاوی عصاره گریپ فروت، لیمو و هلو
کاهش تیرگی های پوست
  • محبوب‌ترین کرم روشن کننده بازار

مواد و ترکیبات این محصول موجب کاهش تدریجی لک‌های تیره‌ی پوست شما می‌شود. همچنین، پوست را روشن و لک‌های صورتتان را کم‌رنگ می‌کند. این کرم کاربرد جوان‌کننده و مرطوب‌کننده پوست را نیز دارد. از دیگر ویژگی‌های این کرم می‌توان به حفاظت پوست در برابر رادیکال‌های آزاد اشاره کرد که از پیری پوست شما جلوگیری می‌کند. «فناوری لیپازیوم» به‌کار رفته در این کرم جهت نفوذپذیری و عملکرد بهتر مواد به‌کار رفته استفاده می‌شود. گفتنی است این محصول در گروه بهترین کرم روشن کننده  ایرانی به شمار می‌رود.

  • پرفروش‌ترین روشن کننده نئودرم

در نهایت وجود بیزابولول به‌عنوان ضد التهاب عمل کرده و با آرامش بخشی به پوست، عملکرد این محصول بی‌نظیر را تکمیل می‌کند. این کرم روشن کننده با ترکیباتی که دارد، در کاهش لک‌های ناشی از آفتاب، جلوگیری از پیری زودرس، بازسازی پوست و روشن کردن آن بسیار مؤثر است. در ساخت این کرم از پارابن استفاده نشده است؛ به همین علت آلرژی‌زا نخواهد بود. پارابن‌ها گروهی از محصولات شیمیایی هستند که از ایجاد باکتری جلوگیری کرده و باعث افزایش طول عمر محصولات می‌شوند؛ اما برای پوست و بدن مضر می‌باشند. خرید و استفاده از بهترین کرم روشن کننده «نئودرم»، پوست شما را روشن کرده و بافتی صاف و شفاف برایتان به ارمغان خواهد آورد.

چگونه بهترین کرم روشن کننده را انتخاب کنیم؟ بهتر است در هنگام خرید روشن کننده به نکاتی نظیر مارک محصول، نوع پوست شما و تناسب محصول انتخابی با آن، نوع ویتامین و عصاره، خواص کرم (از بین برنده تیرگی، لکه)، حجم و ویژگی‌های اضافی آن توجه نمایید. بررسی این پارامترها در هنگام خرید، موجب می‌شود تا بتوانید بهترین روشن کننده پوست برای صورت و بدن را انتخاب نمایید. محصولات گاتیو یکی از پر فروش ترین ها است .

آیا واقعا کرم‌های روشن کننده تأثیری دارند؟ اگر بخواهیم صادقانه بگوییم، با توجه به تست و بررسی‌هایی که انجام دادیم، در بین محصولات ارزان قیمت (حتی برندهای شناخته شده ایرانی) تاثیر خاصی مشاهده نکردیم. اما برخی از محصولات موجود در بازار، دارای ترکیبات فوق‌العاده‌ای می‌باشند که مصرف‌کنندگان نیز رضایت بسیاری از آن‌ها دارند. به‌صورت کلی پیشنهاد می‌کنیم قبل از خرید، حتما نظرات افراد را در خصوص محصول مورد نظرتان بخوانید و در صورتی که نتیجه خوبی گرفته‌اند، اقدام به خرید نمایید. قیمت روشن کننده حدودا چقدر است؟ ژل و کرم‌های روشن کننده در بازار ایران، بین 30 هزار تومان الی 1 میلیون تومان قیمت دارند.

روشن کننده‌ها برای کدام قسمت از بدن کاربرد دارند؟ این عامل به نوع محصول ارتباط دارد. برخی از محصولات صرفا جهت روشن کردن پوست صورت تولید شده‌اند و برخی از آن‌ها نیز برای بدن کاربرد دارند. البته محصولاتی هم وجود دارند که هم برای روشن کردن صورت و هم برای پوست بدن ساخته شده‌اند. تجربه نشان می‌دهد بهترين شیوه براي صاف و درخشان  شدن رنگ پوست صورت به کاربردن كرم پودرهاي آرايشي با پوشش دهی بالا است. اما این شیوه‌ی بسیار قدیمی، دائمی نیست و امکان بروز حساسیت را فراهم می‌کند. كرم های روشن‌كننده پوست، از هيدروكينون تهیه شده‌اند كه باعث تغییر رنگ پوست مي‌شود. کرم روشن کننده گاتیو دکتر بیز  برای تغییر رنگ بسیار مناسب است.

کاربرد کرم روشن کننده

گاهی رنگ‌سازی در قسمت‌هایی از پوست که در معرض نور آفتاب است، مثل پیشانی، گونه و چانه به دلایلی مثل اختلال‌های هورمونی، مصرف قرص‌های ضدبارداری یا برخی آنتی‌بیوتیک‌ها و داروهای اعصاب افزایش می‌یابد. در این شرایط حتی ممکن است پوست در اثر مواجهه کم و کوتاه‌مدت با آفتاب در قسمت‌های برجسته دچار تیرگی موضعی شود و لک بیاورد. کرم های روشن کننده قوی پوست افزایش رنگ‌سازی را کاهش می‌دهند و باعث برگشت پوست به رنگ طبیعی می‌شوند. معروف ترین برندها برای تغییر رنگ مجستی و بیوتی هستند.

تیرگی نقاط مختلف پوست همزمان با افزایش سن امری طبیعی است. چروکیدگی پوست و محیطی که به واسطه فعالیت و تعریق به وجود می‌آید دچار تغییر رنگ می‌شود. اما همه بانوان نسبت به این تغییر رنگ بی تفاوت نیستند. ناحیه واژینال به سبب آناتومی خاص، دچار این تغییر رنگ می‌‌شود. کرم روشن کننده واژن، از پر کاربردی ترین لوازم بهداشتی برای این نوع تیرگی است. از طرفی برای نقاظی که تعرق بالا دارد باید از کرم های روشن کننده معمولی استفاده کنید تا دچار تغییر رنگ بیش از حد نشوید و می‌وانید از برند‌هایی مثل کرم روشن کننده مدیلن یا کرم روشن کننده لدورا استفاده کنید.

فواید استفاده از کرم روشن کننده کرم‌های روشن کننده خوب می‌توانند روی مشکلات پوستی کار کرده و آن‌ها را درمان کرده و یا کاهش دهند و پوست شما را سالم و درخشان کنند. مواردی مثل ضد لک ، ضد آفتاب و محو کننده بودن را می‌توان از ویژگی‌های کرم روشن کننده پوست دانست و همچنین به رفع تیرگی نقاط مختلف بدن مانند سر زانو، زیر بغل و صورت کمک فراوانی می‌کند. بر توجه نظریات مشتریان، کر‌م‌ها و لوازم آرایشی روشن کننده برند نیوا بیشترین میزان دسترسی بین مردم را دارد.

برندهای تولید کننده کرم روشن کننده پوست برندهای متعدد و مشهوری در زمینه تولید کرم‌های روشن کننده فعالیت دارند. ولی با توجه به تجربیات و توصیه‌های پزشکی هرکدام برای امری متفاوت کاربرد دارند. برای مثال برای رفع لک های صورت، کرم روشن کننده ثمین و سینره بیشترین تقاضا را داشته است. این برندها ایرانی بوده و با ترکیبات مناسب، طرفداران بسیاری را جذب خود کرده است. همچنین برای رفع تیرگی نقاطی که تعریق بالایی دارند، کرم روشن کننده پریم و هیدرودرم حرفی برای بقیه برندها نگذاشته‌اند. در آخر انتخاب کرم روشن کننده مناسب به نیاز شما بستگی دارد و نوع کرم را انتخاب می‌کند.