عمومیمعرفی کسب و کار

آموزش نصب کالاف دیوتی موبایل از مایکت برای گوشی شیائومی

بازی کال اف دیوتی موبایل یکی از بازی های محبوب شوتر اول شخص است که شما با مراجعه به فروشگاه G4A4 میتوانید هر آنچه که در مورد کالاف دیوتی نمیدانید اطلاعات بیشتری را کسب کنید . بیش از 100 میلیون بار از گوگل پلی دانلود شده. اما امروزه برخی از کاربران برای نصب این بازی عالی به مشکل  ناسازگار بودن کالاف دیوتی با دستگاه های شیائومی بر میخورند. و ما امروز به شما روشی یاد بدهم تا بتونید این بازی رو روی دستگاه موبایل هایتان نصب و بازی کنید.

آموزش حل مشکل ناسازگار بودن کالاف در هنگام نصب در موبایل ها شیائومی


در صورتی که دستگاه‌ شما شیائومی است و بعضی از برنامه‌های جدید، برای شما «ناسازگار» است، ابتدا باید گزینهٔ Developer Option دستگاه خود را فعال کنید،‌ سپس از گزینهٔ Turn on MIUI optimization را غیر فعال نمایید. برای این کار مراحل زیر را انجام دهید


  • فعال کردن Developer option
  • وارد صفحهٔ تنظیمات (Settings) دستگاه خود شوید
  •  گزینهٔ About phone را لمس نمایید
  • گزینه All specs را پیدا کرده و وارد این بخش شوید
  • کادر MIUI Version را پیدا کنید و روی آن ۷ بار کلیک کنید تا Developer Option فعال شود
  •  منوی Additional setting را پیدا کنید و وارد آن شوید
  • در این منو گزینهٔ Developer Option را بیابید و وارد آن شوید
  • در صفحهٔ Developer Option تا انتها اسکرول کنید، اگر گزینه Turn on MIUI optimization در منو وجود نداشت
  • گزینه Reset to default values را بیابید و سپس 3 بار بر روی کادر این گزینه کلیک کنید
    • در ادامه گزینه Turn on MIUI optimization برای شما نمایش داده می‌شود
    • گزینه Turn on MIUI optimization را غیر فعال کنید
    •  حالا دوستان میتوانید بازی کلاف را بدون مشکل از گوگل پلی یا مایکت دانلود کنید و بازی کنید

How to install Duty Mobile Case from Miket for Xiaomi phone

گان لیجندری در کالاف دیوتی موبایل چیست؟ 

Call of Duty موبایل یک بازی ویدئویی تیراندازی و جنگی است که توسط Activision منتشر شده است. در بازی، سلاح های لیجندری بسته به سطحی که بازیکنان هستند می توانند کاربردهای متفاوتی داشته باشند. علاوه بر این، آنها بهترین سلاح هایی هستند که بازیکنان می توانند به دست آورند. اکنون که یک سلاح متیک در کالاف دیوتی موبایل به نام Fennec وجود دارد که یک ردیف پایین تر است.

پس آنها دقیقا چه هستند؟ اسلحه‌های معمولی اساسا طرح‌های اولیه هستند که با استفاده از ضمیمه‌هایی که دریافت می کنند به یک سلاح به شدت‌تغییر می کنند. گیمرها برای به دست آوردن سلاح های لجندری در کالاف دیوتی موبایل باید به سطوح خاصی برسند. به نوبه خود، با کسب جوایز و عناوین نیز به نفع آنها خواهد بود.

اتچمت لجندری یک نسخه اصلاح شده از یک سلاح پایه است که با مجموعه ای کاملاً جدید از طراحی قدرت می گیرد. وقتی از یک سلاح افسانه ای یا لجندری به معنای کلی صحبت می شود، به سادگی به معنای طرحی برای یک سلاح است. برای بازیکنانی که در مسابقات چند نفره معمولی حضور دارند، گان های اولیه می‌توانند باعث شکست آنها شوند.

بازیکنانی که هنوز اسلحه ای در رتبه بندی ندارند یا گلن لجندری ندارند، اما سلاح اولیه دارند، می توانند از نقشه یک اسلحه استفاده کنند یا آن را تجهیز کنند. به نوبه خود، از آن پیوست ها با هر چیز دیگری که قفل آن را باز کرده اند استفاده کنید. این می تواند در زمان زیادی صرفه جویی کند و تجربه تراز آسان تری را فراهم کند.

گان های لجندری را معمولاً می توان با خرید به دست آورد. با این حال، آنها معمولا گردونه های شانس در دسترس هستند.برخی از گان های لجندری منحصر به فرد ترین سلاح ها در بازی کالاف دیوتی موبایل هستند. با این حال، باز هم، خواه مستقیماً یا از طریق قرعه کشی خوش شانس خریداری شوند، نسبتاً گران هستند.

برای دریافت گان لجندری رایگان باید آنها را از روی شانس یا تقشه دریافت کنید. پرتاب داغ در مکان‌هایی با لوت‌باکس‌های بیشتر، شانس بیشتری برای یافتن یک اسلحه افسانه‌ای BR ایجاد می‌کند، در حالی که باز کردن جعبه دراپ معمولاً بالاترین شانس را برای بازیکن فراهم می‌کند تا چنین سلاحی را در COD Mobile به دست آورد.

چگونه گان های لجندری را در کالاف دیوتی موبایل بدست آوریم؟

متیک Weapons در کالاف دیوتی معمولاً از طریق متیک Drop Crates وارد بازی می‌شوند و برای به دست آوردن چند امتیاز COD هزینه دارد.

  • قرعه کشی اول – ۲۰ سی پی.
  • قرعه کشی دوم – ۵۰ سی پی
  • قرعه کشی سوم – ۸۰ سی پی.
  • قرعه کشی چهارم – ۱۵۰ سی پی.
  • قرعه کشی پنجم – ۲۸۰ سی پی.
  • قرعه کشی ششم – ۴۵۰ سی پی.
  • قرعه کشی هفتم – ۷۰۰ سی پی.
  • قرعه کشی هشتم – ۱۰۰۰ سی پی.

بهترین گان لجندری کالاف دیوتی موبایل کدام است؟

  • 6 تا از بهترین اسلحه برتر در کالاف فصل 2 2023 عبارتند از Krig 6. EM2. SKS. CBR4. SVD/XPR.
  • بهترین گان تک تیرانداز در کالاف دیوتی موبایل عبارتند از مدوکس، سوئیچ تیغه،KN44. خردکن، مرد جنگ. …
  • بهترین گان ها در فصل یازده عبارتند از 26. DR-H. M16. MX9. BK57. QQ9.

آیا لجندری در کالاف دیوتی موبایل خوب است؟

Legendary یا لجندری بالاترین رتبه در کالاف دیوتی است. این رتبه برای هر بازیکنی که در بازی های ویدیویی جدی است “عالی” است. بازیکنانی که موفق به رسیدن به این رتبه می شوند، تضمین می شود که متخصص و آماده برای رقابت واقعی هستند.حتی شما با خرید سی پی میتوانید به راحتی رتبه های بالاتری کسب کنید و  به لجندری سوق پیدا کنید.

آیا تفنگ های لجندری در کالاف دیوتی موبایل بهترین هستند؟

تفاوت گان های لجندری، متیک و معمولی در موبایل ندای وظیفه چیست؟ از نظر آماری، چیز خاصی نیست. همه آنها یکسان کار می کنند. اما برای برخی از گان های لجندری و متیک، آیرون‌سایت‌ها بهتر هستند زیرا کمتر جلوی آن را می‌گیرند و از قدرت و دقت بالایی بهره می برند. به عبارتی با گان لجندری راحت تر رقبا را شکست می دهید.

چک کردن موارد دیده نشده در منو

منوی اولیه بازی کالاف دیوتی موبایل به‌دلیل وجود تبلیغ‌ها و ایونت‌های مختلف، گاهی ممکن است گیمر را از باز کردن و پیگیری مدام آن‌ها خسته کند. درحالی اگر قصد دریافت آیتم‌های رایگان را دارید، نباید از دنبال کردن آن‌ها خسته یا منصرف شوید. زیرا با کمی وقت گذاشتن و چک کردن سربرگ‌ها و موارد دیده نشده در منو،‌ ممکن است آیتم‌های خوبی را به‌صورت رایگان به‌دست آورید. همچنین برای چک کردن موارد دیده نشده، کافی است تا از سربرگ‌ها و بخش‌هایی که دارای علامت تعجب زرد رنگ درکنار آیکون خود هستند، دیدن کنید تا از محتوای آن‌ها مطلع شوید.

جوایز روزانه

اجرای بازی به‌صورت روزانه، یکی از ساده‌ترین روش‌های دریافت اسکین رایگان در کالاف دیوتی موبایل محسوب می‌شود. این روش برای اهدا جوایز، تنها به یک‌بار آنلاین شدن بازیکن در هر روز نیاز دارد. درواقع بازیکن با رسیدن به تعداد مشخص شده‌ای از ورود‌های روزانه، جایزه‌ی ارزشمندی مانند یک کاراکتر جدید را دریافت خواهد کرد که در این بخش به‌عنوان مهم‌ترین آیتم شناخته می‌شود. بنابراین اگر قصد دارید تا تمام جوایز روزانه‌ی یک فصل را دریافت کنید، بهتر است که حتی یک روز از آنلاین شدن در بازی غافل نشوید.خرید