اجتماعیعمومیمعرفی کسب و کار

اینستاگرام چیست و چگونه فیلم و عکس های اینستاگرام را دانلود کنیم؟

اینستاگرام چیست؟

ابتدا به این می پردازیم که اینستاگرام چیست.

اینستاگرام یک سرویس اشتراک گذاری عکس و تعامل اجتماعی است. کاربران عکس ها و فیلم های کوتاه می گیرند و با فالوورهای خود به اشتراک می گذارند.

در ادامه توضیح اینکه اینستاگرام چیست و ویژگی های آن چیست، باید گفت که اینستاگرام نیز مانند فیسبوک، محتوای خود را به صورت فید ارائه می کند. هنگامی که کاربران برای مشاهده تصاویر پیمایش می کنند، تصاویر جدید به طور خودکار انتخاب شده و به فید اضافه می شوند. نتیجه یک آرایه بی پایان از محتوای خاص کاربر است. اکنون که می دانید اینستاگرام چیست و چگونه از آن استفاده کنید، در مورد ویژگی ها و تاریخچه این شبکه اجتماعی محبوب صحبت خواهیم کرد.

چگونه به اینستاگرام دسترسی پیدا کنیم؟

اکنون که می دانید اینستاگرام چیست و می خواهید بیشتر در مورد اینستاگرام بدانید، باید بگوییم که عضویت و استفاده از اینستاگرام رایگان است. سرویس اینستاگرام در اصل برای تلفن های همراه با سیستم عامل اندروید، iOS و Fire OS طراحی شده است. اینستاگرام روی دسکتاپ نیز از طریق وب سایت رسمی اینستاگرام در دسترس است.

تاریخچه اینستاگرام چیست؟

حالا که فهمیدیم اینستاگرام چیست و چگونه به آن دسترسی پیدا کنیم، بهتر است تاریخچه و عملکرد اینستاگرام را بدانیم. اینستاگرام توسط کوین سیستروم و مایک کریگر تاسیس شد و اولین بار در اکتبر 2010 راه اندازی شد. اینستاگرام تا آوریل 2012 حدود 30 میلیون حساب کاربری ثبت کرده است و کاربران در جولای 2011 حدود 100 میلیون عکس ارسال کرده اند. در آوریل 2012، سیستروم اینستاگرام را به شرکت مادر فیسبوک متا به مبلغ 1 میلیارد دلار (هم نقد و هم سهام) فروخت.

ویدئو های اینستاگرام را چطور دانلود کنیم؟

یکی از ساده ترین راه ها برای دانلود عکس و تصاویر متنی استفاده از سایت دانلود عکس اینستاگرام است. همانطور که می دانید اینستاگرام به شما اجازه دانلود مستقیم را نمی دهد. معمولاً برای استفاده از متن اسکرین شات می گیرید که کیفیت تصاویر را کاهش می دهد. دانلود عکس های اینستاگرام بهترین راه برای انجام این کار است. در ادامه این مقاله سعی می کنیم سایت های مختلفی را برای دانلود عکس از اینستاگرام نام ببریم و نحوه دانلود عکس را توضیح دهیم.

سایتی را نشان دهید که در آن می توانید عکس ها را از اینستاگرام دانلود کنید

برای دانلود عکس از اینستاگرام می توانید از وب سایت، افزونه های مرورگر، برنامه های دانلود عکس استفاده کنید. ساده ترین راه برای دانلود عکس، فیلم و IGTV استفاده از خدمات وب سایت های اختصاص داده شده به این منظور است و پویا وب قصد دارد در این مقاله شما را با این وب سایت ها آشنا کند. به دلایلی، ممکن است نتوانید نرم افزار قابل دانلود اضافی را نصب کنید. در این صورت بهترین کار استفاده از وب سرویس ها و سایت ها برای دانلود فیلم و عکس است. در ادامه این مقاله بر آن شدیم تا پرکاربردترین و مهم ترین سایت های دانلود عکس و فیلم که محتوای عکس با کیفیت را حفظ می کنند را معرفی کنیم.

سایت دانلود عکس DownloadGram

دانلودگرام می توان گفت معروف ترین سایت آپلود عکس اینستاگرام است که با کمک این سایت می توانید به راحتی پست ها، فیلم ها و IGTV را دانلود کنید. برای این کار ابتدا باید تصویر پستی را که می خواهید دانلود کنید در اینستاگرام باز کنید. روی نماد سه نقطه در گوشه سمت راست بالای پست کلیک کنید. سپس لینک Copy را انتخاب کنید. پس از انجام مراحل ذکر شده در بالا به وب سایت دانلودگرام رفته و لینکی که از اینستاگرام کپی کرده اید را در کادر وب وارد کنید سپس در مرحله آخر دکمه دانلود را کلیک کنید تا ویدیو یا تصویر مورد نظر دانلود شود.

سایت داینستا Dinsta

می توانید عکس ها را از اینستاگرام و Dynasta در اندروید، آیفون و رایانه شخصی دانلود کنید. مراحل دانلود عکس و فیلم در داینستا همان مراحل دانلود در دانلودگرام است که برای شما توضیح دادیم.

برای دانلود عکس ها و ویدیوهای اینستاگرام در گوشی خود: روی نماد سه نقطه بالای عکس کلیک کنید و گزینه کپی URL و پیست کردن آن را در کادر دانلود در وب سایت داینستا انتخاب کنید.

برای دانلود عکس‌ها و ویدیوهای اینستاگرام در رایانه: وارد صفحه اینستاگرام شوید و پستی را که می‌خواهید دانلود کنید باز کنید. با کلیک راست روی عکس و سپس کلیک بر روی Copy Link Address، لینک سایت Dynestar را جایگذاری کنید.

سایت دانلود عکس اینستاگرام InstaDownload : کار با سایت InstaDownload شبیه به Densta و Downloadgram می باشد. ابتدا باید آدرس عکس را در اینستاگرام کپی کرده و در باکس دانلود سایت پیست کنید.

سایت downloadinsta.app

سایت دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام downloadinsta.app یکی از پرکاربردترین سایت ها برای دانلود محتوای ویدیویی از اینستاگرام می باشد. با استفاده از این سایت می توانید عکس ها و فیلم ها را دانلود کنید. همچنین می توانید هشتگ ها را دانلود کنید. یکی دیگر از مزایای این سایت این است که می توانید فیلم ها و عکس ها را از حساب شخصی خود دانلود کنید.

برای دانلود محتوای ویدیویی پس از انتخاب محتوای انتخابی، لینک را از اینستا کپی کرده و وارد سایت شوید. اگر قصد دانلود IGTV را دارید باید روی قسمت Download کلیک کنید و منتظر بمانید به صفحه مورد نظر منتقل شوید و فیلم و عکس مورد نظر خود را با کیفیت مناسب دانلود کنید .

سایت دانلود عکس از اینستاگرام به صورت چندتایی از سایت gramsave :

تمام سایت هایی که تا به حال بحث کردیم اجازه دانلود گروهی تصاویر را نمی دادند. اما برخی از سایت ها مانند سایت grasave قابلیت دانلود عکس های گروهی را دارند. با استفاده از این سایت می توانید تمامی فیلم ها، تصاویر و صفحات مورد نظر خود را دانلود کنید. gramave یک سایت دانلود داستان است.

سایت دانلود عکس از اینستاگرام instaview :

Instaview یک سایت دانلود عکس و فیلم گروهی از اینستاگرام است. برای این کار ابتدا باید به سایت instaview.me مراجعه کنید. پس از آن آدرس پست مورد نظر خود را کپی کرده و در باکس دانلود سایت Instaview قرار داده و دانلود کنید.

معرفی نرم افزار دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام

به جای استفاده از وب سایت برای دانلود عکس های اینستاگرام، اگر برای شما مفید است، می توانید از نرم افزار مخصوص این کار نیز استفاده کنید. در مقاله ای دیگر برخی از این کاربردها را برای این اثر ارائه خواهیم کرد.

نرم افزار دانلود عکس از اینستاگرام save _o_ gram :

Save_o_gram نرم افزاری برای دانلود عکس از اینستاگرام در کامپیوتر است که به شما امکان دانلود یکجا عکس در ویندوز را می دهد. برای راه اندازی این نرم افزار ابتدا نرم افزار ویندوز را از سایت www.save_o_gram.com دانلود و بر روی سیستم خود نصب کنید.

نرم افزار دانلود عکس اینستاگرام Easy Downloader:

این نرم افزار یک نرم افزار اندروید برای دانلود و ذخیره تصاویر و فیلم ها از اینستاگرام می باشد. با کمک این نرم افزار تصاویر و فیلم های مورد نظر شما بر روی گوشی ذخیره می شود.

دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام با افزونه گوگل کروم

علاوه بر سایت دانلود عکس اینستاگرام، یکی از ابزارهای دیگر برای دانلود افزونه گوگل کروم است. برای این کار ابتدا باید دانلودر پلاگین اینستاگرام را از لیست افزونه های موجود در مرورگر گوگل کروم دانلود کنید.

نحوه دانلود و فعال سازی افزونه در گوگل کروم:

  1. در مرورگر کروم خود، روی سه نقطه در گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک کنید و گزینه های پیشرفته را در قسمت گزینه های ابزار بیشتر انتخاب کنید.
  2. در این مرحله بعد از منوی بالا روی افزونه ها کلیک کنید و در پایین صفحه Open Chrome Web Store را بزنید.
  3. در قسمت جستجو، نام دانلود کننده افزونه اینستاگرام را پیدا کنید.
  4. پس از مشاهده لیست افزونه ها بر روی گزینه add to chrome که مربوط به همان پسوند است کلیک کنید.
  5. پس از افزودن پیامی برای شما نمایش داده می شود. برای استفاده از افزونه، یک بار مرورگر گوگل کروم را رفرش کنید و صفحه اینستاگرام را در کروم باز کنید.

اخرین حرف

در این مقاله پو سعی دارد به ساده ترین بیانی تمام راه های موجود برای دانلود عکس ها و ویدیوهای وب و IGTV را توضیح دهد. دوستان عزیز از اینکه تا پایان این مقاله همراه ما بودید متشکریم. اگر سوال یا مشکلی در این زمینه دارید، می توانید آن را با تیم پشتیبانی وب پویا مطرح کنید.