استانی

برگزاری مراسم آزادی ۳۰ زندانی جرائم غیر عمد در آستانه عید سعید فطر در استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور نماینده ولی فقیه و مسئولین/تصاویر

با حضور نماینده ولی فقیه استان و رئیس کل دادگستری استان نماز جمعه یاسوج ، معاون استاندار و قضات و گروه های معاون ، نماینده ولی فقیه استان و حضور معاون رئیس جمهور ، وی با تبریک گفت: “این استقلال از دیدگاه بسیاری از کارشناسان نظامی ، سیاسی و استراتژیک در جهان باورنکردنی بود.”
حسین کلانتری افزود: قدرت ، یاری و اراده خداوند مهمترین عامل برای این موفقیت و پیروزی خون بر شمشیر بود.
کلانتری با اشاره به روز جهانی قدس افزود: پیام هفت مقاله رهبر خردمند انقلاب جهان را تغییر داده و آگاهی ، آگاهی و دانش بیشتری را به جهانیان رسانده است.
در آستانه عید سعید فطر ، 30 زندانی به جرایم غیر ضروری از جمله 26 مرد و چهار زن از زندان آزاد شدند.

فرمانداران کهگیلویه و بور احمد گفت: “این روزها همه از اسارت روح آزاد هستند و در این جشن این بندگان منجر به آزادی زندانیانی می شوند که خانواده های آنها منتظر آنها هستند.”
کلانتر افزود: من صمیمانه از همه کسانی که به زندانیان خدمت کرده اند و زندانیان را از این وضعیت نجات می دهند تشکر می کنم.
کلانتر به جرایم غیرعمد و مالی اشاره کرد و گفت: “این مشکلات برای هر کسی ممکن است بوجود بیاید و باید به گونه ای در نظر گرفته شود که مردم به دلیل بدهی های کوچک در زندان نمانند.”
وی افزود: ما باید سعی کنیم این افراد را به زندگی عادی برگردانیم و با یک فرآیند جدید زندگی جدیدی را آغاز کنیم.
فرماندار وحدت همدلی ، وحدت و تعامل بین مسئولان استان را نمونه دانست و گفت: بسیاری از مشکلات استان در سایه این وحدت و انسجام حل شده است.
وی در برخی از شاخص ها و بخش هایی از استان سرآمد بود ، اما همچنین محدودیت ها و محرومیت ها را از دیگر مزایای اتحادیه عنوان کرد.
وی افزود: کمک و کمک به نیازمندان یکی از دستورات بزرگان اسلام است و ما باید براساس توصیه ها و توصیه های دین خام نیازمندان باشیم.

کلانتری در خاتمه گفت: “ما مسئول همکاری و مساعدت افسران قضایی و اداره کل زندان ها در دادرسی آنها هستیم و از این اقدامات خوب حمایت می کنیم.”
نماینده ولی فقیه استان و امام جمعه یاسوز نیز در این مراسم گفت: مومن و فرد روزه دار همیشه باید به فکر مرده و زنده باشند. هیچ زندانی و مشکلی در جامعه وجود نداشت.

وی افزود: طبیعی است که مشکلات در جهان بوجود بیاید و در این شرایط ما به عنوان اخلاقی ، اسلامی و انسانی موظف هستیم به مشکلات این افراد توجه کنیم.
حجت الاسلام حسینی اضافه کرد: در زمینه کمک به مردم برای حل مشکلات خود ، وظیفه مسئولان نظام اسلامی بیشتر است.
در این مراسم از برخی قضات و دادستان های عمومی فعال در زمینه آزادی زندانیان نیز تجلیل شد.

46