عمومیمعرفی کسب و کار

صفرتا صد زمان طراحی سایت

زمانی که شخصی نیاز به داشتن یک وب سایت را احساس می کند، اولین قدم این است که یک شرکت قابل اعتماد و قابل اعتماد پیدا کند که متخصص در طراحی وب سایت باشد. به طور کلی، یک سوال ساده از متخصصان این حوزه، زمان طراحی وب سایت است. این زمان معمولا برای مشتری سایت بسیار مهم است. زیرا برنامه های بعدی را برای ساخت صدها ساختاری که پس از راه اندازی وب سایت ایجاد می شود را تعیین می کند. دانستن مدت زمان طراحی سایت به شما کمک می کند تا رویدادهای آینده را به طور دقیق پیش بینی کنید و برای کسب و کار خود برنامه ریزی کنید. معمولا این زمان در قرارداد مشخص می شود و طراح وب موظف است تا تاریخ مشخص شده وب سایت شما را تحویل دهد.

طراحی سایت چقدر طول می کشد؟

برای شما بسیار مهم است که بدانید طراحی یک وب سایت چقدر زمان می برد! در فرآیند طراحی وب سایت با توجه به روش طراحی، تخصص و تجربه تیم طراحی، تحویل به موقع اطلاعات مورد نیاز تیم طراحی و همچنین انجام معمول تمامی مراحل طراحی وب سایت می توان تخمین زد که این روند چند روز یا چند هفته طول خواهد کشید. معمولاً وب سایت های تجاری حداقل به 1 هفته زمان نیاز دارند تا در تمامی مراحل طراحی و پیاده سازی به بهترین شکل توسعه یابند. وب سایت های تجاری که با کمک زبان های برنامه نویسی راه اندازی شده اند، زمان بیشتری برای طراحی و اجرا می گیرند. به همین دلیل، پاسخ به سوال رایج طراحی وب چقدر طول می کشد؟ کاملاً به این جزئیات بستگی دارد.

ابتدا با فرآیند طراحی سایت آشنا شوید

شاید از نظر شما طراحی وب یک فرآیند روتین و خاص باشد. اما در واقع اینطور نیست. پشت طراحی و پیاده سازی نرم افزارها و وب سایت ها همیشه ماه ها و حتی سال ها تلاش وجود دارد که در نتیجه محصول نهایی یعنی همان وب سایت یا نرم افزار را مشاهده می کنید. هرچه زمان طراحی وب سایت کمتر باشد، کارفرما راضی تر است، اما در این بین باید کیفیت داستان را بدانید. طراحی یک وب سایت کاملاً به پیچیدگی فرآیند بستگی دارد. بنابراین، ما رایج ترین مراحل طراحی وب سایت را در زیر بررسی می کنیم تا جزئیات بیشتری در این مورد بدانید.

1تحقیق و بررسی

ابتدایی ترین فرآیند ایجاد یک وب سایت را می توان تحقیق در نظر گرفت. در این مرحله تحقیقات گسترده ای در زمینه طراحی و پیاده سازی وب سایت انجام می شود. نوع سایت، زبان برنامه نویسی، نیازها، تمام جزئیات بسیار مهم است. برای انتخاب نوع زبان برنامه نویسی برای طراحی وب سایت حتما باید در این زمینه تحقیق کنید. تحقیق و بررسی زیر نظر کارشناسان و افراد آگاه انجام می شود. بنابراین انجام تحقیقات ضروری است. به طور کلی افرادی که یک وب سایت می سازند با کمک یک متخصص تحقیقات خود را تکمیل می کنند. به یاد داشته باشید که این فرد باید معتدل باشد و هیچ گونه ارتباط و منفعتی نداشته باشد. زیرا سوگیری کارها را پیچیده می کند و باعث می شود اولین انتخاب با شکست مواجه شود. بنابراین، شما باید خودتان تصمیم بگیرید. راه دیگر دریافت اطلاعات دقیق از متخصصان این حوزه است. در پایان نظرات کارشناسان مختلف را با هم ترکیب کرده و تصمیم نهایی را می گیرید. تمرکز بر این موضوع ممکن است مهم ترین تصمیمی باشد که در این صنعت خواهید گرفت.

۲نیازسنجی دقیق

وقتی صحبت از طراحی وب سایت یا نرم افزار می شود، باید نیازسنجی دقیق انجام دهید و بدانید که چگونه یک وب سایت حرفه ای طراحی و پیاده سازی کنید! آیا نیازهای شما را برآورده می کند؟ چه نیازهایی برای شما مهم است؟ آیا در سال های آینده نیازهایی وجود دارد؟ با بررسی پاسخ این سوالات می توانید نیازسنجی خوبی داشته باشید. این نیازسنجی همه چیز را برای شما مشخص خواهد کرد. افراد حرفه ای در زمینه طراحی وب سایت اگر دانش عمومی و عمیقی در این زمینه داشته باشند، مطمئناً اطلاعات کافی برای ارزیابی نیاز شما از شما خواهند گرفت. این فرآیند معمولاً با ایجاد آگاهی و دید کافی به دست می آید. متخصصان باید چندین نیازسنجی انجام دهند و آنها را به صورت مکتوب در فایل طراحی وب سایت شما قرار دهند تا در صورت نیاز بتوانند به آنها دسترسی داشته باشند. بر اساس اطلاعات دریافتی در مرحله نیازسنجی، معمولا مراحل بعدی مشخص می شود و جزئیات ماجرا به بهترین شکل ممکن پیگیری می شود. خوشبختانه رایان وب، کارشناس کامل در حوزه دیجیتال مارکتینگ، مرحله نیازسنجی را بر اساس آخرین استانداردهای روز در زمینه برنامه نویسی انجام می دهد. بنابراین، کیفیت محصولات وب سایت بسیار شگفت انگیز است.

3انتخاب سبک طراحی سایت

به عنوان یک صاحب کسب و کار با شخصی که به طراحی وب سایت علاقه مند است، این شما هستید که تصمیم می گیرید نوع و سبک وب سایت را انتخاب کنید. به عنوان مثال، اگر می خواهید سریع ترین راه را برای طراحی یک وب سایت پیاده سازی کنید، نقشه راه خاصی را دنبال خواهید کرد. همچنین، اگر از طرفداران وبسایت صفر تا صد کریپتو هستید، بدیهی است که برای درک کامل مزایا و معایب آن باید اطلاعاتی در این زمینه کشف کنید. سریع ترین راه برای طراحی وب سایت، روش کار تیم رایان وب است. استفاده بهینه از زمان، طراحی و اجرای یک وب سایت با بهترین اصول طراحی اما در کمترین زمان موضوع مهم و ویژه ای است که باید به آن توجه داشته باشید. به همین دلیل است که کارشناسان رایان وب پاسخ‌های مشخصی دارند که می‌توانید هنگام پاسخ دادن به این سؤال که ساخت یک سایت چقدر طول می‌کشد، به آنها اعتماد کنید. برنامه نویسی وب سایت از صفر تا صد نیز یکی از گزینه هاست. اما باید بدانید که این نیز کاملاً به تجربه، تجربه و تعداد برنامه نویسان و متخصصان در این زمینه بستگی دارد. به همین دلیل تحت هیچ شرایطی نمی توان زمان دقیق ساخت وب سایت توسط تیم های مختلف و تبلیغ آن را تخمین زد.

بیشتر بخوانید: طراحی سایت در شهرک غرب

4قرارداد را امضا کرده و شروع به کار کنید

در مرحله عقد قرارداد معمولا تمام جزئیات مربوط به وب سایت ذکر می شود. در هر کاری بر اساس نیاز مالک و سطح خدمات شرکت مشخص می شود که شرایط قرارداد چگونه است. در صورتی که تعهد طراح وب سایت سریع ترین راه برای طراحی وب سایت باشد، باید زمان عقد قرارداد، زمان شروع کار و زمان تحویل کامل وب سایت در قرارداد قید شود. درعوض، جزئیات تاخیر در تحویل سایت باید در این توافقنامه بررسی شود. حتی جریمه تاخیر در تحویل و امثال آن ذکر شده است. بنابراین مطمئن شوید که در زمینه قرارداد با جدیت و دقت کار می کنید. به یاد داشته باشید که جزئیاتی مانند زمان تحویل ویژگی ها و اطلاعات مربوط به سایت، زمان طراحی اولیه و ثانویه و تحویل وب سایت کاملاً طراحی شده به مشتری را در قرارداد بنویسید.

5تعیین مبلغ دیر کرد

یکی از مهم ترین مواردی که هنگام عقد قرارداد باید به آن توجه کنید تعیین جریمه دیرکرد قطعه است. به این ترتیب هر دو طرف قرارداد باید در مدت زمان تعیین شده اطلاعات لازم را ارائه دهند. میزان تأخیر بر اساس درصدی از ارزش کل قرارداد یا مبلغی به ازای هر روز تاخیر تعیین می شود. توجه داشته باشید که درج بندی در مورد عدم تحویل وب سایت تا تاریخ X اهمیت ویژه ای دارد که باعث فسخ قرارداد می شود. به این ترتیب، اگر شرکت مورد نظر پروژه شما را تا تاریخ مشخصی ارسال نکرده باشد، به هیچ وجه نمی توانید ادعا کنید. اما تمامی این مشکلات برای زمانی است که شما شرکتی حرفه ای و با تجربه برای طراحی سایت خود انتخاب نکرده اید. شرکت رایان وب می تواند شما را در این امر به بهترین نحو ممکن یاری کند و وب سایت کامل را در مدت زمان قرارداد تحویل دهد.

6اطلاعات لازم را بدهید

طرف دوم قرارداد یا همان کارفرما موظف است پس از امضای قرارداد اطلاعات مورد نیاز تیم طراحی وب سایت را ارائه دهد. این اطلاعات شامل برچسب سازمانی، فریم های برند، جزئیات منو، ویژگی های سایت، اطلاعات هر وب سایت است. به همین دلیل باید تمام جزئیات سایت ارائه شود. در صورت تاخیر در ارائه این اطلاعات به هر دلیل مسئولیت تاخیر در طراحی سایت بر عهده شخص دوم یا همان مشتری می باشد.

7تست و بررسی وب سایت

زمانی که زمان طراحی وب سایت به پایان رسید، نوبت به آزمایش و بازنگری می رسد. متخصصان طراحی وب در تلاش هستند تا همه چیز را به موقع ارائه دهند. پس از این مدت باید مرحله تست را پشت سر بگذارید. با وجود اینکه در رایان وب کارشناسان تمام تلاش خود را می کنند تا مشکلی در این زمینه وجود نداشته باشد و سایت آماده ارسال کامل و بی نقص باشد، اما لازم است قسمت های مختلف سایت و کارکرد آن بررسی شود. برای این مرحله از تست و بررسی لازم است اقدامات با دقت بسیار زیاد انجام شود و از چک لیست استفاده شود. به همین ترتیب، هر صفحه وب سایت یا فرم دارای مشکل در این چک لیست گنجانده می شود. کارشناسان طراحی وب سایت مسئولیت تصحیح کلیه اطلاعات این چک لیست را در حین پشتیبانی بر عهده دارند. بنابراین زمان پشتیبانی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. چنین اقدامی در صورتی که مطابق با مفاد قرارداد و کلیه الزامات اولیه آن باشد بدون پرداخت مالیات انجام خواهد شد. در حالی که تغییرات وب سایت قطعا نیاز به پرداخت جداگانه دارد.

تاثیر زمان طراحی وب سایت بر قیمت آن

هنگامی که قصد دارید یک وب سایت بسازید، تحقیقات شما در مورد سریع ترین روش توسعه وب سایت و زمان لازم برای طراحی و پیاده سازی یک وب سایت قطعا ادامه خواهد داشت. جالب است بدانید زمان تحویل یک وب سایت یکی از عواملی است که بر قیمت نهایی آن تاثیر می گذارد. به عنوان مثال، اگر می خواهید یک وب سایت حرفه ای ایجاد کنید، هزینه کل مبلغی است که تمام خدمات، امکانات، پشتیبانی و زمان تحویل وب سایت را مشخص می کند. اگر بنا به دلایلی سایت نیاز به تحویل در کمترین زمان ممکن داشته باشد، قطعا ارزش پرداخت بیشتر برای آن را دارد. زیرا تیم طراحی و پیاده سازی وب سایت باید برنامه ریزی فشرده و طولانی تری برای ارائه وب سایت در یک بازه زمانی معین داشته باشد. این مشکل باعث افزایش هزینه نهایی سایت می شود.

تاثیر سبک برنامه نویسی وب بر هزینه آن

اگر می خواهید یک وب سایت با عملکرد خوب طراحی کنید، قطعاً باید در مورد نوع پیاده سازی تصمیم بگیرید. دانستن ان

واع مختلف وب سایت ها به شما کمک می کند تا باهوش تر باشید و وب سایتی متناسب با نیاز خود سفارش دهید.

وب سایت های برنامه ریزی شده: برخی از وب سایت ها با کمک صفر تا صدها برنامه طراحی و اجرا می شوند. به عنوان مثال، استفاده از برنامه نویسی وب در زبان هایی مانند PHP، دات نت، سی شارپ، HTML و غیره به طراحان اجازه می دهد تا طراحی متفاوتی داشته باشند و نیازهای مشتری را پیاده سازی کنند. هزینه این مدل وب سایت بسیار بالاست و حفظ کیفیت طراحی و عملکرد آن بسیار دشوار است. در این وب سایت ها همه چیز باید طبق برنامه پیش برود و هر نوع، ویژگی و فرآیندی زمان و هزینه می برد. به همین دلیل نمی توان گفت که برنامه نویسی سریع ترین راه برای طراحی وب سایت است!

وب سایت های دارای  :CMSیکی از کاربردی ترین، ارزان ترین و با کیفیت ترین راه ها برای پیاده سازی یک وب سایت، استفاده از CMS است. با CMS، می توانید بدون صرف زمان برای نوشتن کد، یک وب سایت شرکت، یک وب سایت تجارت الکترونیک یا یک وب سایت مجله داشته باشید. با کمک یک سیستم مدیریت محتوا مانند وردپرس می توانید در کمترین زمان یک سایت با کیفیت بالا برنامه ریزی و پیاده سازی کنید. با این سایت ها می توان صرفه جویی در زمان را به حداکثر رساند و کارشناسان می توانند سایت شما را در کمترین زمان ممکن راه اندازی کنند.ما می توانیم سایت شما را طراحی و پیاده سازی کنیم. بنابراین، سریع ترین راه برای طراحی وب سایت، سیستم مدیریت محتوا یا CMS است.

تعهد به تیم طراحی و اجرای به موقع وب سایت

اگر یک وب سایت حرفه ای می خواهید، قطعا زمان طراحی وب سایت بسیار مهم است. معمولا مشکل زمان زمانی پیش می آید که شما به هر دلیلی نیاز به راه اندازی سایت در کمترین زمان ممکن داشته باشید. بنابراین تعهد تیم طراحی و ساخت وب سایت از نظر زمان تحویل قطعا از اهمیت بالایی برخوردار است. حتی اگر تیم حرفه ای و مطلوبی در طراحی سایت خود داشته باشید، اما تعهد کافی در ارائه آن نداشته باشید، بدون شک با مشکلات زیادی مواجه خواهید شد. زمان طراحی وب سایت جزء مهمی از قرارداد محسوب می شود. به یاد داشته باشید، اگر این سرویس ها عملکرد خوبی داشته باشند، اما زمان تحویل صفحه رعایت نشود، قطعا با مشکلات زیادی مواجه خواهید شد.

طراحی سایت با رایان وب

همانطور که می دانید کارشناسان رایان وب می توانند به عنوان پیشگام در عرصه دیجیتال مارکتینگ بهترین کیفیت خدمات را ارائه دهند. توجه به خط قرمز مهمی مانند زمان طراحی سایت یکی از بدیهیات هر پروژه برای تیم طراحی است. بنابراین، برای همه کسانی که مشتاقانه به دنبال پاسخی برای این سوال هستند که “چقدر طول می کشد تا یک بک سایت طراحی شود”، یک اطمینان قوی وجود دارد که از مشارکت کارشناسان رایان وب ناشی می شود. برای هر بسته طراحی وب، یک دوره زمانی مشخص را تعیین می کنیم که متعهد به آن هستیم.

طراحی سایت پایه: اگر می خواهید با کمترین هزینه ممکن یک وب سایت توسعه دهید، مطمئناً با کمک بسته های اقتصادی به هدف خود خواهید رسید. طرح اقتصادی رایان وب به شما این تضمین را می دهد که پس از امضای قرارداد و ارائه اطلاعات کافی، تنها در عرض چند روز به وب سایت مورد نظر خود با بالاترین کیفیت دست خواهید یافت. شما می توانید نگران بخش تست و بررسی وب سایت باشید، اما خدمات پشتیبانی ما تا 1 ماه پس از تاریخ شروع وب سایت در بهترین حالت خود باقی خواهد ماند تا کلیه مشکلات وب سایت و شرایط استفاده از وب سایت برطرف شود. با بهترین کیفیت ارائه شده است.

طراحی سایت پیشرفته: همه چیز با برنامه های استاندارد طراحی وب شرکت رایان وب پیشرفته تر و پیچیده تر می شود. به همین دلیل می توانید با اطمینان کافی بهترین وب سایت مورد نیاز خود را سفارش دهید و از تمامی خدمات ارائه شده در این بسته استفاده کنید. در طرح استاندارد، پردازش همه چیز و تحویل وب سایت مورد نظر در کمترین زمان کاری تحویل مشتری می گردد. این طرح دارای دوره پشتیبانی 3 ماه پس از تحویل وب سایت می باشد. بنابراین می توانید با خیال راحت همه چیز را بررسی و آزمایش کنید تا خطاهای احتمالی را بیابید و از تیم پشتیبانی بخواهید آن را برطرف کند.

طرح ویژه طراحی: طراحی وب سایت ویژه رایان وب بسیار حرفه ای و مطلوب می باشد. فرقی نمی کند که بخواهید یک وب سایت مجله طراحی کنید، وب سایت خبری، وب سایت شرکتی یا شخصی! با این حال، شما می توانید همه چیز را با یک طرح طراحی خاص ارائه دهید. مدت زمان این سرویس 15 روز کاری می باشد. خدمات پشتیبانی نیز تا 6 ماه پس از تحویل سایت ادامه دارد که قطعا زمان خوبی برای بررسی و بررسی تمام جزئیات سایت است.

سریع ترین راه برای طراحی وب سایت چیست؟

اگر می خواهید بدانید که چگونه می توانید یک وب سایت در سریع ترین زمان ممکن بسازید، استفاده از خدمات مدیریت محتوا مانند جوملا و وردپرس ضروری است. سریع ترین رویکرد طراحی وب سایت به لطف خدمات ویژه ارائه شده در کمترین زمان ممکن قابل پیاده سازی است. به همین دلیل افراد زیادی طرفدار این قالب طراحی وب هستند! زیرا شانس گرفتن یک وب سایت کامل و سود در این مدل طراحی بسیار بیشتر است.

چه عواملی زمان طراحی وب سایت وردپرسی را کاهش می دهد؟

با یک وب سایت وردپرس، فرصت های زیادی برای صرف زمان کمی دارید. زیرا زمان طراحی وب سایت به گونه ای است که می توانید به سرعت آن را به عنوان یک طرح شخصی دریافت کنید. افزونه های سفارشی وردپرس، با کارشناسان اختصاصی حریم خصوصی، به شما این امکان را می دهد که همه چیز را بر اساس تجزیه و تحلیل نیازها بهینه کنید. امنیت کامل با این سیستم بدون نیاز به کدنویسی و پیاده سازی طولانی مدت قابل پیاده سازی است. قالب های سفارشی وب سایت وردپرس اغلب ارائه می شود. این موضوع مهم بار حریم خصوصی را کاهش می دهد و زمان راه اندازی وب سایت را کاهش می دهد. از طرفی زمان طراحی سایت به دلیل امکان ایجاد و پیاده سازی سایت ریسپانسیو بدون عوارض زمان بر کاهش می یابد. اما اینگونه سرویس های رایان وب امکان طراحی قالب هایی با امکانات متفاوت را دارند. شما می توانید با توجه به ویژگی های برند و کسب و کار خود سفارش دهید.

زمان طراحی وب سایت تنها مزیت وردپرس است؟

نه! یک وب سایت وردپرس مزایای مختلفی دارد. با توجه به این مزیت های پیچیده، بسیاری از وب سایت های خرید وارد رقابت شده اند. جالب است بدانید که مشاغل خانگی و کوچک نیز با توجه به هزینه رقابتی و مقرون به صرفه طراحی سایت وردپرسی، امکان حضور در این بازار را خواهند داشت. در حال حاضر تعداد زیادی از کسب و کارهای اینستاگرامی و خانگی با سفارش وب سایت رایان وب تجربه جدیدی در زمینه وب سایت و بازاریابی دیجیتال دارند. زمان طراحی سایت تنها یکی از مزایای وردپرس است.

هزینه طراحی وب سایت در کوتاه ترین زمان ممکن با بهترین صدای ممکن

بسیار خوب است بدانید که وجود متخصصین در تیم رایان وب این امکان را برای شما فراهم کرده است که در کمترین زمان ممکن و با هزینه ای مشابه بدون هیچ مشکلی وب سایتی حرفه ای داشته باشید. هزینه طراحی سایت با رایان وب بسیار مطلوب بوده و سطح خدمات در حرفه ای ترین حالت ممکن می باشد. این شرایط به کسب و کارها فرصت جدیدی برای تجربه دنیای وب با کمک خدمات دیجیتال مارکتینگ جدید داده است.