عمومیمعرفی کسب و کار

پمپ کارواش صنعتی چگونه کار می کند؟

اکثر قطعات نقش پررنگی در انتخاب و خرید یک کارواش صنعتی خوب دارند که یکی از مهمترین آنهاست. این تجهیزات و تجهیزات پیشرفته به عنوان یک ابزار مهم در صنعت کارواش برای رفع نیازهای نظافتی مورد استفاده قرار می گیرد، کیفیت آن می تواند باعث افزایش راندمان کار و افزایش عمر مفید کارواش و سایر تجهیزات آن شود. علاوه بر بهبود کیفیت محیط زیست. در طول سالیان متمادی استفاده از مجموعه ای از تجهیزات نظافتی باکیفیت و مدرن مانند کارواش های صنعتی برای شستشوی سریع و آسان و حذف آلودگی ها از سطوح، جایگزین روش های قدیمی نظافت با روش های تمیزکاری منحصر به فرد و موثر خود شده است. و شستشو این قابلیت را دارد که اکثر نیازهای کاربران در صنایع مختلف را برطرف کند. بدون شک تجهیزات برقی مانند پمپ کارواش با عملکرد کارآمد، دقیق و ارزان به عنوان عامل بسیار مهمی در کارواش صنعتی آب نیرو معرفی شده است.

پمپ شستشو صنعتی چیست؟

واتر جت صنعتی دستگاهی پیشرفته و تخصصی است که در انواع کارواش های صنعتی با هدف ارائه طیف وسیعی از وظایف نظافتی محیطی و تجهیزات نصب می شود. فناوری های به کار رفته در این ابزار موثر و مستحکم برای ضدعفونی بهینه، کارآمد و مقرون به صرفه محیط و تجهیزات، کارواش صنعتی را به یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین دستگاه های نظافتی تبدیل کرده است.

به طور کلی ماشین لباسشویی ها در مدل ها و برندهای مختلفی تولید می شوند که از جمله آنها می توان به برندهای معروف و معتبری مانند برتولینی، میشلین، پامپاک، اینترپمپ و بوش اشاره کرد. تنوع در ساختار و طراحی مدل های این محصول، شک و تردید مصرف کنندگان را برای خرید یک محصول خوب و درجه یک برطرف می کند. برای روشن تر، مدل های متعدد پمپ کارواش با ویژگی های کاربردی به کاربران مختلف صنعتی این امکان را می دهد که با توجه به سطوح و نیاز تجهیزات و مواد خود، درست و مناسب را انتخاب کنند.

پمپ کارواش چگونه کار می کند؟

پمپ کارواش مانند یک ماشین لباسشویی بسیار قدرتمند عمل می کند که با پاشیدن آب تحت فشار زیاد بر روی آلاینده های روی سطوح و تجهیزات، آنها را تحت تاثیر قرار داده و باعث جدا شدن آنها و در نهایت پاکسازی و بهبود کیفیت محیط می شود. قدرت پاک کنندگی این ابزار و توانایی آن در حذف انواع آلودگی ها نه تنها باعث بهبود سلامت محیط و طول عمر تجهیزات و تجهیزات می شود، بلکه سطح سلامت پرسنل و افراد محیط را تضمین می کند. گفته می شود که قدرت پاک کنندگی آن بسیار بالاتر از بسیاری از پاک کننده های دیگر است. زیرا این دستگاه فشار آب بیشتری را به کثیفی و کثیفی وارد می کند.

پمپ برتولینی 150 بار 73 لیتری مدل RD7515

با قطعات موتور کارواش آشنا شوید

بدون شک پمپ های کارواش صنعتی بسته به اندازه تجهیزات برای انجام عملیات شستشو در مکان های مختلف دارای اجزا و ویژگی های یکسانی هستند. اگر می خواهید این ویژگی ها را ببینید، باید به این موارد اشاره کنیم:

سر استوانه ای

سازنده شیر

واشر و اورینگ

هواگیر

شاتون

کودک

خاک رس

دسته میل لنگ

درختچه هایی با آبیاری متوسط

بت های برنزی

و…..

مزایای استفاده از پمپ کارواش صنعتی

شماره تلفن جهت اطلاع از قیمت:

پاسخ دهنده

با توجه به کاربردهای مختلفی که در مورد آبشویی صنعتی ذکر شد، می توان آن را به عنوان بهترین و قوی ترین شوینده برای تمیزی سطوح مختلف معرفی کرد و مهمترین عامل در انتخاب یک کارواش صنعتی باکیفیت و بادوام به حساب می آید. در واقع استفاده از انواع پمپ های صنعتی برای کارواش مزایای زیادی برای کاربران صنایع مختلف دارد که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

افزایش کیفیت و سرعت راندمان کار در کارواش صنعتی

سازگاری پمپ با محیط زیست به دلیل عدم استفاده یا استفاده بسیار کم از مواد شوینده

قدرت پاک کنندگی بسیار بالای دستگاه کیفیت تمیزکاری مطلوب را تضمین می کند

در حین تمیز کردن به سطوح و سایر مواد آسیب نمی رساند

قیمت ها مناسب و منظم است

کاهش نیاز به نیروی خدماتی

افزایش بهره وری و دامنه اقتصادی

توانایی منحصر به فرد و منحصر به فرد در حذف رنگ و ذرات قدیمی، لایه برداری، تخریب بتن و غیره به دلیل فشار زیاد آب.

از کیس های پمپ کارواش صنعتی استفاده کنید.

علاوه بر مصارف صنعتی، برای شستشوی خانگی نیز استفاده می شود. به طور کلی مواردی که از این دستگاه برای تمیز کردن استفاده می شود عبارتند از:

کارواش

کف سالن

راهرو

خشکشویی

نظافت تاسیسات صنعتی

نظافت سطوح و تجهیزات در صنایع: صنایع پتروشیمی، روغن سرامیک، لوله سازی و ….

پمپ کارواش صنعتی چطور؟

شاید بدانید که بسیاری از کارواش ها از پمپ کارواش صنعتی برای شستشوی خودروها استفاده می کنند. پمپ های صنعتی نسبت به سایر پمپ های مورد استفاده در شستشوی خودرو برای بالا بردن فشار آب مناسب ترند و به راحتی می توانند آلودگی ها را از بدنه خودرو پاک کنند. نحوه کار پمپ کارواش صنعتی به این صورت است که انرژی مکانیکی را به آب منتقل می کند و با این کار فشار آب بالا می رود. انرژی مکانیکی عموماً آنقدر زیاد است که آب مستقیماً به محیط مورد نظر حرکت می کند و کمترین سایه را از محفظه پمپ دارد. البته پمپ های کارواش صنعتی انواع مختلفی دارند و شما باید با توجه به کاربرد آنها و همچنین عملکردهای مختلفی که قبلا نشان داده اند بهترین آنها را برای مجموعه خود انتخاب کنید. البته به طور کلی کارواش های صنعتی به طور کلی بر اساس عملکرد و عملکرد خود به دو دسته تقسیم می شوند که شامل پمپ های جابجایی مثبت و پمپ های گریز از مرکز با انواع مختلف با نام های مختلف می شود. پمپ ها از مهم ترین آنها می توان به پمپ پیستونی رفت و برگشتی، پمپ دیافراگمی، پمپ شیمیایی، پمپ مغناطیسی، پمپ اندازه گیری و پمپ خطی اشاره کرد. در زمینه پمپ های گریز از مرکز، پمپ های کارواش صنعتی، پمپ های آب و فاضلاب، پمپ های خود پرایمینگ، پمپ های گریز از مرکز عمودی، پمپ های گریز از مرکز چند مرحله ای و … می باشد. اینکه کدام یک از این پمپ های ذکر شده در شرایط خاص قابل استفاده است باید بر اساس شرایط و کاربرد مورد انتظار شما از پمپ خریداری شود. البته برای خرید بهترین پمپ با قیمت مناسب باید سعی کنید بهترین راه را برای خرید در نظر بگیرید.

مشاهده قیمت پمپ کارواش در آب نیرو