عمومیمعرفی کسب و کار

گران قیمت ترین ساعت ای پی

هیجان‌انگیز­ترین و عجیب‌­ترین ساعت‌های جهان، طراحی­‌های چند میلیون دلاری دارند. اما  ، ساعت­‌هایی با طراحی منحصربه‌فرد هستند. در واقع علت طراحی منحصر به فرد آن­ها این است که رکورد­های جهانی را بشکنند و نظر میلیونر­ها و خانواده­‌های سلطنتی را به خود جلب کنند. این ساعت‌­ها از گران ترین برند های ساعت جهان نشأت گرفته اند (برند­هایی مثل پتک فیلیپ و رولکس)، با مهندسی فوق العاده، سبک باشکوه، سنگ­های باارزش، فلزات گران­‌بها و طراحی منحصر به فرد خود، حتی گاهی به تعداد محدود تولید می­شوند. پس اگر شما هم می­خواهید گران­ ترین ساعت ­های جهان را با قیمت آن­ها بشناسید در ادامه با ما همراه باشید.

پتک فیلیپ یکی از برترین برند­های لوکس جهان می­باشد، بنابراین مدل­‌های مختلفی از این برند را در ادامه توضیح خواهیم داد. این ساعت جهانی بسیار نادر پتک فیلیپ، تنها یکی از 4 ساعت موجود در این سبک می‌­باشد، درواقع فقط دو نسخه از این ساعت در حراج مزایده قرار گرفته­ است. این ساعت زیبا­ یکی از ساعت‌های رزگلد با صفحه‌ای ظریف می­‌باشد که با طراحی گیلوش ساخته شده است و یکی از اولین ساخته‌های پتک فیلیپ است که دارای دو پیچ تنظیم می‌باشد که با چرخاندن پیچ اول زمان ساعت تنظیم می­شود و پیچ دوم برای تنظیم شهر می­باشد. جالب است بدانید که این ساعت را می­توان برای 24 شهر تنظیم کرد.

ساعت رولکس دیتونا تک شاخ : 6.1 میلیون دلار

دومین ساعت گران قیمت رولکس که در عموم به فروش رسیده است ساعت ap می باشد، همچنین این ساعت زیبا وقتی اولین بار در سال 2013 معرفی شد موج عظیمی ایجاد کرد. قرار بر این بوده که دیتونا یک ساعت ورزشی باشد بنابراین در ساخت این ساعت از طلای سفید استفاده شده است. این ساعت رولکس با لقب یکی از گران ترین ساعت های جهان در سال 1970 تولید شده است و امروزه در کنار یک دستبند لوکس از جنس طلای سفید عرضه می­شود. طراحی­ که زیبایی آن را دو چندان کرده است صفحه مشکی آن در کنار بند طلای سفید است.

ساعت جهانی پلاتینیومی پتک فیلیپ :5.8 میلیون دلار

این ساعت بعد از فروش در حراج آنتی کروم در ژنو در سال 2002 رکورد گران ترین ساعت های جهان در آن زمان شکست اما امروزه دیگر لقب گران ترین ساعت های دنیا را ندارد؛ با این وجود این شاهکار تنها ساعت پلاتینی پتک فیلیپ مدل 1415 در جهان شمرده می­شود. این ساعت فوق العاده با وجود تک رنگ بودن جلوه بسیار زیبایی دارد.

ساعت تیتانیومی پتک فیلیپ : 6.6 میلیون دلار

بسیاری از گران ترین ساعت های جهان مانند این ساعت پتک فیلیپ یک­بار مصرف و یا بسیار کمیاب هستند. این ساعت اولین و تنها نسخه تیتانیومی از مدل 5208T می­باشد. این برند بسیار کم از تیتانیوم در طراحی های خود استفاده می­کند و همین ویژگی این ساعت نظر میلیونرها را به خود جلب کرده است. از دیگر ویژگی­‌های این ساعت می‌توان به کرنوگراف و یک تقویم اشاره کرد.

ساعت کرنوگراف طلایی پتک فیلیپ : 6.8 میلیون دلار

این مهندسی جذاب پتک فیلیپ در اولین رونمایی خود در سال 1940 سر و صدای زیادی به پا کرد و طراحی انحصاری آن جذابیتش را چند برابر کرده است. این ساعت مدل 1527 می­باشد که دارای یک کرنوگراف با فاز­های ماه و روز است و در ساخت آن از 23 جواهر استفاده شده است. همچنین سگک آن از طلای 18 عیار ساخته شده و از گران ترین ساعت های جهان در زمان خود شناخته می‌شود.

ساعت جهانی دو تاج پتک فیلیپ : 7.7 میلیون دلار

اولین ویژگی این ساعت که نظر همه را به خود جلب می‌کند صفحه‌­ی افسانه­‌ای آن است که نقشه­‌ی اوراسیا روی آن نمایش داده می­شود. دلیل اینکه این ساعت یکی از گران ترین ساعت های جهان شناخته شده است می­تواند قابلیت نمایش زمان 41 شهر و یا تاج دوگانه آن باشد. حتی می‌توانید از طریق آدرس شعبه‌های مختلف این فروشگاه که در صفحه تماس با ما قرار داده شده است به صورت حضوری به هر یک از شعبه‌های فروشگاه آنلاین کنز واچ مراجعه کرده و ساعت قیمتی موردنظرتان را به صورت حضوری خریداری کنید.

ساعت گوبی میلان پتک فیلیپ : 9 میلیون دلار

یکی دیگر از گران ترین ساعت های جهان نیز از برند پتک فیلیپ است، همانطور که از این لیست پیداست پتک فیلیپ در ساخت ساعت‌هایی که میلیونرها را بر سر آن به مبارزه وادارد ماهر است، این ساعت جهانی نیز نمونه­‌ی دیگری از قیمتی‌ترین ساعت‌های جهان به شمار می‌رود. با وجود صفحه زیبای آبی رنگ میناکاری شده و تضاد قابل توجهی که با بدنه طلای صورتی 18 عیار دارد این ساعت زیبا به عنوان یک ساعت خاص شناخته می­شود. همچنین دارای سیستم زمان جهانی Heures Universelles است که در دهه 1930 توسط لوئیس کوتیر ثبت شده است و این ساعت تنها مدل 2523 با امضای پتک فیلیپ و گوبی میلانو است.

ساعت استیل ضدزنگ پتک فیلیپ : 12 میلیون دلار

جذابیت اصلی این ساعت خاص در بند آن نهفته است که از استیل ضد زنگ با کیفیت بسیار بالا ساخته شده­ است، این ویژگی این ساعت را از دیگر ساعت­‌های پتک فیلیپ متمایز می­کند. همانطور که می­دانید گران ترین ساعت های جهان از برند پتک فیلیپ از جنس طلای زرد یا صورتی هستند. یکی دیگر از دلایلی که این ساعت لوکس، میلیونرها را تحت تاثیر قرار می­دهد این است که به عنوان اولین ساعت با قابلیت تقویم دائمی معرفی شده است.

اگر فکر می­کنید بند استیل به کار برده شده در این ساعت باعث می­شود که ارزش کمتری داشته باشد، باید بدانید که پیدا کردن ساعت‌های درجه یک از این جنس بسیار کار سختی است و نادر بودن یک ساعت همیشه موجب افزایش قیمت آن می‌شود. متریال: طلای سفید 18 عیار این ساعت زیبا شاید ظریف نباشد اما با توجه به این­که از 874 الماس و در مجموع 201 قیراط تشکیل شده است، در رده گران ترین ساعت های جهان قرار گرفته است. این ساعت سوییسی شوپارد با الماس صورتی 15 قیراطی، الماس آبی 12 قیراطی و الماس سفید 11 قیراطی و طراحی خاص و رنگارنگ خود جزو زیباترین ساعت های جهان است و نظر خانواده‌های سلطنتی را به

ویژگی خاص این ساعت وجود دو صفحه ساعت یکی در جلو و دیگری در پشت است. این ساعت از گران ترین ساعت های جهان از برند پتک فیلیپ می‌باشد که تا به امروز فروخته شده است. همچنین این ساعت خاص دارای 20 قابلیت مختلف است که مهم ترین آن 5 حالت زنگ متفاوت می‌باشد. هر دو صفحه، آبی رنگ هستند و دارای اعداد طلایی می‌باشند، جنس بدنه از طلای سفید و بند آن از چرم تمساح ساخته شده ­است. این ساعت لوکس تاکنون گران ترین ساعت مردانه جهان شناخته شده است.

گران ترین ساعت دنیا ساخت کدام کشور است؟

اگر شما هم به ساعت‌های گران قیمت علاقه‌مند هستید و دوست دارید ساعتی داشته باشید که علاوه‌بر برند بودن، قیمتی باشد به شما پیشنهاد می‌کنیم که ساعت‌های فروشگاه آنلاین ساعت کنز را از دست ندهید. بهترین و معتبرترین فروشگاه آنلاین ساعت اورجینال برای خرید ساعت های گران قیمت در ایران، فروشگاه کنز است. شما می‌توانید برای خرید ساعت های گران قیمت از فروشگاه آنلاین ساعت کنز بر روی لینک زیر کلیک کنید و پس از قیمتی‌ترین ساعت‌های مچی زنانه و مردانه و انتخاب مدل موردنظرتان آن را به صورت آنلاین خریداری کرده و درب منزل خود تحویل بگیرید؛

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.