اقتصادیمعرفی کسب و کار

راهنمای خرید هدیه ساعت برای خانم ها

۲۵ مدل ساعت مچی زنانه مناسب برای هدیه + خرید اینترنتی

خرید ساعت زنانه جدید و یا انتخاب آن برای هدیه به یک خانم، همیشه یک تجربه دلهره آور محسوب می شود. تعداد بیشماری ساعت های مختلف با برندها، مدل‌ها، قابلیت‌ها و … مختلف وجود دارند که کار انتخاب را برای خریدار سخت می کند. در این مطلب نکاتی را برای انتخاب و خرید ساعت مچی زنانه به همراه لیستی از پرفروش ترین محصولات در بازار فعلی ایران را برای شما جمع‌آوری کرده ایم.

نکات مهم قبل از انتخاب و خرید ساعت مچی:

هماهنگی ساعت با سبک زندگی فرد مورد نظر: هنگام خرید ساعت باید آن را منطبق با سبک زندگی فرد مورد نظر انتخاب کنید. آیا آن فرد بیشتر در حرکت است و یا یک شغل پشت میزی دارد. لباس های رسمی می پوشد یا خیر. حتما هنگام خرید به این نکته توجه کنید.

به جنس ساعت توجه کنید: جنس ساعت زنانه هم یکی از گزینه هایی است که هنگام خرید باید به آن توجه کرد. این گزینه را هم می توانید متناسب با سبک زندگی، استایل و پوشش فرد مورد نظر انتخاب کنید. ساعت ها در جنس های مختلف از قبیل، فلز، پارچه، پلاستیک و … ارائه می شوند.

سن فرد را مد نظر قرار دهید: سن بدون شک روی انتخاب ساعت تاثیرگذار است. به عنوان مثال، برای مادرتان باید یک ساعت شیک و سنگین با دسته نقره ای یا طلایی انتخاب کنید. اما برای یک دختر نوجوان، ساعت انتخابی باید متناسب با مد روز و استایل او باشد.

به جنس شیشه توجه کنید: ساعت ها با جنس شیشه متفاوت ساخته می شوند، از یاقوت و کریستال گرفته تا پلاستیک و … که خب مسلما نوع پلاستیکی قیمت پایین تری داشته و خیلی راحت خش بر می دارد. این گزینه را متناسب با بودجه، سبک زندگی و استایل فرد مورد نظر انتخاب کنید.

سعی کنید از برندهای معتبر ساعت بخرید: انتخاب ساعت از برندهای معتبر خیال شما را از نظر کیفیت و دوام راحت می کند.

بهترین بند برای ساعت های مچی زنانه جدید

بند استیل ساعت مچی زنانه جدید

ساعت مچی بند استیل زنانه انتخابی مناسب برای آن دسته از بانوانی است که به دنبال ظاهری بسیار رسمی و زیبا هستند امروزه با توجه به استقبال خانم ها از این نوع ساعت ها می توان انواع مختلفی از این نوع بند ها را مشاهده کرد. شاید جالب باشد تا بدانید که قد و وزن شما نیز در نوع ساعتی که برایتان مناسب است تاثیر می گذارد اگر تمایل دارید که یک ساعت مچی رسمی زنانه شیک انتخاب کنید ساعت های برند رولکس یکی از جذاب ترین ساعت های مچی با بند استیل ضد زنگ در بازار هستند

بند چرم ساعت مچی زنانه

بند چرم کلاسیک پرطرفدارترین محبوب ترین ومدل بند ساعت مچی برای بانوان است و از آن جهت که متناسب بودن ساعت مچی با نحوه لباس پوشیدن یکی از مواردی است که خانم ها در خرید ساعت مچی شیک به آن ها توجه دارند . به همین دلیل بسیاری از خانم ها دوست دارند تا از ساعت های بند چرم که مناسب مهمانی ها و مجالس است استفاده کنند ساعت های بند چرم بهترین انتخاب برای افرادی است که به دنبال ساعتی با قیمت مناسب و مورد استفاده در موقعیت های مختلف از جمله فضاهای نیمه رسمی و طول روز باشد مورد استفاده قرار بگیرد بهترین انتخاب برای شما یک ساعت مچی بند چرم زنانه خواهد بود.

بند سرامیکی ساعت مچی زنانه

ساعت های برند رادو دارای این مدل بند هستند که با توجه به نوع برند و شکل ظاهری که این ساعت دارد از پرفروش ترین ساعت های زنانه است. این نوع بند های ساعت زنانه بسیار شبیه به بندهای استیل هستند بند های سرامیکی محبوبیت زیادی دارند طوری ساخته شده اند که ضد خش بوده وطراحی جالب این مدل بند ساعت مچی به گونه ای است که بسیار سبک هستند علاوه بر سبک بودن ضد حساسیت نیز می باشند و در زمان عرق کردن پوست دست حساسیت خاصی را برای افراد ایجاد نمی کنند.

بند لاستیکی ساعت مچی زنانه جدید

از بندهای پرکاربرد در ساعت های مچی، بند لاستیکی است که در رنگ ها و مدلهای گوناگون عرضه می شود. این بند ها مناسب کودکان و جوانان است. با توجه به این که این بندها قابل شستشو هستند و عرق را جذب نمی کنند بسیار مناسب قشر ورزشکاراست این بند ها علاوه بر قیمت مناسب دارای رنگ بندی های بسیار جذاب و پرطرفدار هستندوشما با توجه به استایلتان می توانید از این مدل بند ساعت بهره ببرید.

جنس بدنه ساعت مچی زنانه

جنس بدنه ساعت مچی زنانه نیز از اهمیت برخوردار است ساعت ها دارای یک پوشش محافظ از جنس فلزات مختلف مانند فولاد ضد زنگ، استیل، فلزاتی مانند تیتانیوم، نقره، طلا و پلاتین هستند. اگر می خواهید انتخابی ظریف و متناسب با رنگ پوست تان داشته باشید، سراغ ساعت های مچی با جنس بدنه نقره و طلا بروید.

این نوع ساعت های مچی ظاهر مجلل و شیک تری دارند و زیبایی خاصی به استایلتان می بخشند. در ساعت مچی زنانه ورزشی برای بهبود عملکرد و راحتی، جنس بدنه اغلب از پلاستیک است. انتخاب ساعت های ورزشی به رنگ مشکی یا سفید می تواند انتخابی عاقلانه و مناسب باشد. زیرا این رنگ ها علاوه بر این که با هر نوع و رنگ لباس ورزشی هماهنگ می شوند، شیک تر و گران قیمت تر هم به نظر می رسند.

اندازه ساعت مچی زنانه

اندازه دور مچ دست نیز درخرید ساعت مچی زنانه مهم است دور مچ زنان اغلب از ۵ اینچ تا ۷ اینچ (تقریباً ۱۲ تا ۱۷ سانتی متر) است و بسته به سبک و ساخت ساعت، قطر ساعت های زنانه معمولاً از ۲۲ تا ۳۴ میلی متر است. قطر ساعت کوچکتر از ۲۲ تا ۲۸ میلی متر برای مچ دست کوچک ۵ تا ۶ اینچ (۱۲ تا ۱۴ سانتی متر) مناسب تر است، برای مثال، قطر ساعت ۲۸ تا ۳۴ میلی متر برای مچ دست ۶ تا ۷ اینچ (۱۴ تا ۱۷ سانتی متر) مناسب تر است.

همچنین باید تأکید کرد که اندازه ساعت به چیزهای دیگری هم بستگی دارد. اینکه آیا ساعت به عنوان جواهرات زرق و برق دار و یا به عنوان ساعت مچی برای استفاده روزانه یا حتی خاص مورد استفاده قرار می گیرد. مثلا ساعت های ورزشی دارای صفحه های بزرگتر و عریض تر هستند، در حالی که ساعت های جواهر، صفحه و طرح های کوچکتر و با ظرافت بیشتری دارند.

کدام کریستال شیشه بهتر است؟

بهترین متریال برای کریستال میتواند به نوع ساعت، شرایطی که ساعت در معرض آن قرار میگیرد و سلیقه مصرف کننده بستگی داشته باشد. سه نوع کریستال برایساخت صفحه ساعت مچی وجود دارد. در ادامه هرکدام از این کریستال ها را توضیح خواهیم داد.

کریستال یاقوت کبود ( سافایر)

امروزه بالاترین استاندارد برای محافظت ساعت مچی، استفاده از کریستال یاقوت کبود و یا همان سافایر است. کریستال یاقوت کبود زیبا و بسیار مقاوم در برابر خش است. درخشندگی فراوانی همچون آینه به ساعت شما اضافه میکند و اجزای درون صفحه ساعت مچی شما را برجسته میکند.

کریستال معدنی

شیشه کریستال معدنی رایج ترین شیشه ای است که در ساعت میبینید. کریستال معدنی از سیلیس ساخته شده و با استفاده از شیشه معمولی تولید می شود. با این حال، کریستال معدنی کاملاً در برابر خراش مقاوم نیست و در طول عمر خود احتمالاً چند خراش را نگه می دارد.

کریستال آکریلیک

کریستال آکریلیک را میتوان مقرون به صرفه ترین و در دسترس ترین کریستال بازار در نظر گرفت. قیمت ساعت زنانه در اکثر ساعت هایی که از کریستال آکریلیک درونشان استفاده میشود، نسبت به ساعت های دیگر کمتر می باشد. این کریستال از یاقوت کبود درخشان تر است و تا حد زیادی در برابر لک ناشی از اثر انگشت مقاوم است. کریستال های آکریلیک را به راحتی میتوان جلا داد و بیشتر در ساعت های غواصی و نظامی استفاده میشود.