عمومیمعرفی کسب و کار

همه چیز درباره لاستیک خودرو و خرید اینترنتی

همه چیز درباره لاستیک خودرو و خرید اینترنتی لاستیک را در این نوشته با هم مرور خواهیم کرد. بسته بندی، حمل و نقل و محل های ذخیره سازی مخصوصاً باید از قرار گرفتن لاستیک در معرض اکسیژن ، نور ، گرما ، ازن ، حلال های آلی ، روغن های معدنی ، روان کننده ها ، سوخت ، اسید و قلیا جلوگیری کنند. از نظر ظاهری نیز در دیواره های تایر علامت های مثلثی کوچکی وجود دارد که در واقع شاخص آج تایر هستند و به مرور پس از استفاده از لاستیک و ساییدگی آج، این علامت ها به لبه نزدیک تر می شود که نشان از ساییده شدن آج ها دارد. ما شنیده ایم که برخی کامیون داران رکورد پیمایش بیش از 400000 مایل را با این لاستیکها بدست آورده اند که در واقع رقم قابل توجهی است. 3. اگر لاستیک ها را در یک اتاق تاریک ، خشک و خنک نگهداری کنید ، پیر شدن آنها به طور قابل توجهی کند خواهد شد و برعکس ، اگر اتاق مرطوب باشد و تغییرات دما وجود داشته باشد ، روند پیری تسریع می شود. طبق گفته سازندگان ، لاستیک ها باید حداقل ده سال دوام داشته باشند ، اگرچه در عمل تقریباً هر 5-6 سال تعویض می شوند ، در بعضی موارد حتی کمتر.

اطلاعاتی درباره خرید لاستیک

یکی از نشانه های زمان تعویض لاستیک خودرو، مشاهده شکاف هایی در قسمت های جانبی آن است. یکی از این کارخانهها که توانسته لاستیک مناسبی را به تولید برساند، کویر تایر است. از ماشین و ظرفیت حمل آن: حداکثر باری که یک ماشین می تواند تحمل کند چیست و آیا لاستیک های شما مقاومت می کنند یا نه (نشان می دهد). در حال حاضر انواع و اقسام لاستیک پراید از برندهای معتبر داخلی و خارجی تولید و روانه بازار شدهاند و دارندگان خودرو، میتوانند با توجه به مشخصات تایر، بودجه و نیازشان به خرید اقدام کنند. از راه دورکه در حال رانندگی و دفعات استفاده هستید. لاستیک تابستانه: این نوع از تایرها، مناسب استفاده در جادههای خشک و گرم هستند. این کار منطقی است، زیرا مهندسی ماشین شما به شکلی است که کاملا با همان نوع و اندازه لاستیک مطابقت داشته باشد. جهت چرخش این نوع لاستیک نیز باید با چرخش مناسبی که توسط سازنده مشخص گردیده بر روی خودرو نصب شود. هنگامی که برخی از نقص ها در لاستیک مشاهده شد ، توصیه می شود که یک جایگزین انجام دهید ، و نه یک ترمیم نجات به منظور حداقل کشیدن دوره استفاده. در خارج ، روی سطح لاستیک ها ، اعدادی با عمق مختلف وجود دارد ، بنابراین شما به راحتی می توانید درجه سایش را تعیین کنید.

بهترین فروشگاه آنلاین لاستیک

آج بخشی از تایر است که با سطح جاده در تماس است و اگر نگاهی به لاستیک های مختلف موجود در بازار بیندازید ، تنوع زیادی در الگوهای آج آنها مشاهده خواهید کرد. از تماس مستقیم با منبع گرما خودداری کنید ، در معرض تابش مستقیم آفتاب با رطوبت کمتر از 80٪ نباشید. 2. لاستیک ها نباید با مس یا مواد خورنده تماس بگیرند و نباید تحت تنش ، انقباض قرار بگیرند و بر روی تکیه گاهی با سطح ناهموار برآمدگی برجسته قرار بگیرند. 11. لاستیکها را در مجاورت مواد شیمیایی ، حلالها ، سوختها ، روغنها ، کربوهیدراتها ، رنگها ، اسیدها ، ضد عفونی کننده ها نگهداری نکنید. هزار یا در هنگام تعویض لاستیک های فصلی ، توصیه می شود جای آن را عوض کنید. 2. اگر تورم در کنار لاستیک ها ظاهر شود – “فتق”، پس این بدان معنی است که در سیمها شکسته شده است ، در این صورت لاستیکها نیز باید بلافاصله تعویض شوند. هنگام انتخاب لاستیک ، باید به تولید کننده آن توجه کنید ، زیرا تقلبی ها اغلب با مارک های معروف فروخته می شوند. مارک های معروف لاستیک وارداتی مانند بریجستون ، میشلن ، گودیر و دانلوپ از تاریخ تولید تا 10 سال یا بیشتر دوام دارند ، این دوره به طور کلی در سراسر جهان پذیرفته شده است. برای خرید لاستیک های با کیفیت به تایر آنلاین شاپ مراجعه کنید.

خرید اینترنتی لاستیک

اغلب کسانی که قصد دارند لاستیکهای فرسوده خودرویشان را عوض کنند، همان لاستیکهای سابق را با همان اندازه و ویژگیهای فنی میخرند. برای همان منظور ، لازم است بار را به طور ایمن ثابت کنید تا از جابجایی آن جلوگیری شود. توجه داشته باشید که این شرکت از سال 1366 تاسیس شده و از همان سال به تولید تایر خودرو پرداخته است؛ بنابراین با توجه به چنین موضوعاتی، میتوان گفت لاستیک کویر تایر، یک برند قدیمی به حساب میآید که کیفیت محصولات آن ثابت شده و افراد بسیاری به استفاده از آن مشغول هستند. این تایرها را می توان از طریق آج لاستیکی انعطاف پذیر که در دماهای پایینتر همچنان منعطف باقی میمانند شناخت. فقط می توان آنها را به صورت عمودی چرخاند – مثلاً از جلوی اتومبیل به عقب – در غیر این صورت ، وقتی الگوی مورد نظر به چرخ دیگری در سمت دیگر خودرو نصب می شود ، در جهت اشتباه قرار می گیرد. 4. لاستیک هایی که برای تعمیر و بازخوانی در نظر گرفته شده اند باید کاملاً شسته و خشک شوند.