اجتماعیمعرفی کسب و کار

نصب و راه اندازی IPTV اندروید

برای راه اندازی اشتراک آی پی تی وی روی دیوایس های اندرویدی ، برنامه های زیاد و متفاوتی از نظر عملکرد وجود دارند که هرکدام امکانات مختص به خود را دارند . دقت داشته باشید امکان دارد برنامه اندروید با توجه به نسخه ANDROID TV و اندروید موبایل در گوگل پلی مختص به خود موجود باشند و نرم افزار موبایل ممکن است در گوگل پلی تلویزیون یا اندروید باکس در دسترس نباشد .  در صورتی که هنوز اقدام به خرید IPTV برای استفاده روی دستگاه خود نکرده اید ، بعد از مطالعه اموزش های راه اندازی می توانید از سایت سیب آیپی تیوی سرویس مورد نظر خود را تهیه کنید .

در این مقاله برخی از پرکاربرد ترین برنامه های کاربردی برای اندروید را معرفی و روش کار با آن ها را به شما آموزش می دهیم .

  1. برنامه IPTV SMARTERS
  2. برنامه IPTV PRO
  3. برنامه GSE SMART IPTV
  4. برنامه TiviMate

معرفی نرم افزار IPTV SMARTERS

این نرم افزار برای نسخه های موبایل و تلویزیون قابل می شود و دارای دو ورژن مجانی و پرمیوم است که در نسخه پرمیوم امکانات بیشتری موجود است . البته پیشنهاد نمی کنیم نسخه پریمیوم خریداری کنید چون با امکانات نسخه مجانی نیز نیاز شما براورده می شود . با جستجوی نام این نرم افزار در گوگل پلی میتوانید آن را دریافت و بر روی دستگاه خود نصب کنید .

این برنامه از قسمت فیلم‌ها و سریال های تلویزیونی و VOD پشتیبانی می‌کند. اگر ترجیح می دهید از رابط های مربوطه استفاده کنید، حتی می توانید با اجرا کننده های فایل ها ی با فرمت ویدیوی خارجی (مانند Perfect Player و VLC) که با برنامه سینک میشود نیز استفاده کنید .

Smarters Player در دیوایس های موبایل اسمارت دارای عملکردی مناسب است اما به طور ویژه استفاده از آن در تلویزیون هوشمند تجربه لذت بخشی خواهد بود .این نرم افزار حتما یکی از بهترین برنامه های IPTV برای Android TV است.

نحوه راه اندازی برنامه IPTV SMARTERS

برای نصب اکانت IPTV خود  روی این برنامه  کافی است لینک M3U  یا XTREAM CODES تفکیک شده را در کادر های مربوطه آن وارد کنید و وارد اکانت شوید. به همین سادگی اکانت را می توانید نصب و راه اندازی کنید یا می توانید با مراجعه به  سایت سیب آیپی تیوی نحوه نصب تصویری را مشاهده کنید.

نرم افزار محبوب IPTV PRO

این برنامه یکی از اسان ترین و محبوب ترین نرم افزارها برای راه اندازی و نصب اکانت IPTV است که میتوانید برای نصب  روی موبایل اندروید و تلویزیون اندروید و اندروید باکس از ان استفاده کنید.

برای اینکه این برنامه را دریافت کنید کافی است اسم IPTV PRO را در گوگل پلی سرچ کرده و ان را راه اندازی کنید .  این برنامه دارای نسخه پولی نیزهست که خیلی امکانات ضروری در اختیار شما قرار نمیدهد که نیازی به تهیه ان داشته باشید. شما با داشتن نسخه رایگان این نرم افزار می توانید به راحتی اکانت ای پی تی وی خود را بر روی ان نصب و راه اندازی کنید.

برای نصب این برنامه کافی است بعد از وارد شدن به ان ، بر روی ADD PLAYLIST کلیک کنید و در کادر مربوطه لینک M3U دریافتی را وارد کنید . در این برنامه می توانید بخش فیلم و سریال و شبکه های زنده را به صورت تفکیک شده داشته باشید .علاوه بر این از طریق این برنامه می توانید لینک EPG برای دریافت جدول پخش برنامه های تلویزیونی را نیز داشته باشید تا بتوانید ساعات پخش برنامه های مورد نظر خود را دریافت کنید.

نرم افزار GSE SMART IPTV

این اپلیکیشن یکی از نرم افزار هایی است که برای چندین سیستم عامل ها ارائه شده است . برنامه GSE SMART که برای  دانلود نسخه اندروید ان می توانید از طریق گوگل پلی نام اسم را جستجو و سپس نصب کنید.

 این برنامه نیز در نسخه پرو دارای هزینه لایسنس است که نسخه بدون تبلیغات است . البته اگر با تبلیغات در حین تعویض کانال مشکلی ندارید می توانید از نسخه رایگان ان نیز استفاده کنید.

برای نصب اکانت  IPTVمی توانید با انتخاب گزینه ADD REMOTE PLAYLIST را انتخاب کنید  . لینک M3U خود را وارد کنید و منتظر بمانید لیست شبکه های تلویزیونی و محتوای VOD و SERIES کامل لود شود . در این برنامه همچنین قابلیت لود EPG وجود دارد که می توانید جدول پخش برنامه ها را از طریق ان مشاهده کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه تهیه لایسنس این برنامه و اموزش تصویری نصب اکانت ایپی تیوی خود روی این برنامه می توانید به سایت SIBIPTV مراجعه کنید.

نرم افزار با کیفیت Tivi Mate

از نظرما ، TiviMate بهترین برنامه IPTV برای Android TV است. متأسفانه نسخه موبایل این برنامه در دسترس نیست.

این برنامه می تواند از چندین پلی لیست ، همچنین از قابلیت تغییراسم کانال ها و دسته بندی و همچنین امکان مخفی کردن دسته بندی ها پشتیبانی می کند. می‌توانید لوگوی کانال‌های سفارشی را وارد کنید ، ترتیب ظاهر شدن کانال‌ها در راهنمای تلویزیون را دوباره مرتب کنید. همچنین از ویژگی جستجو (که هم برای نام کانال‌ها و هم برای نمایش‌های در حال پخش در حال پخش کار می‌کند) استفاده کنید.

نسخه مجانی برنامه TiviMate برای افرادی که یک پلی لیست دارند و زیاد تماشا نمی کنند کافی است . اگر از کاربران حرفه ای IPTV هستید ، ارزش آن را دارد که به نسخه پریمیوم ارتقا دهید. این هزینه 4.99 دلار در سال است و به شما امکان می دهد برنامه را روی حداکثر پنج دستگاه نصب کنید.

شما همچنین می توانید یک بار پرداخت 19.99 دلار را بپردازید تا برای همیشه از لایسنس ان استفاده کنید . اگر به TiviMate Premium علاقه دارید ، می توانید آن را با یک تست یکروزه iptv بررسی کنید. سایت SIBIPTV مرکز رسمی ارائه دهنده انواع لایسنس و اکانت آیپی تیوی این امکان را برای شما فراهم اورده تا اقدام به تمدید لایسنس برنامه Tivimate کنید.

 

منبع: سایت SibIPTV