اجتماعیمعرفی کسب و کار

اجاره خودرو با راننده در تهران

اجاره خودرو با راننده

اجاره خودرو با راننده به راحتی و بدون هیچ نوع مدرکی امکان پذیر است. برای اجاره ماشین با راننده کافیست خودرو دلخواهتان را انتخاب کنید و از طریق رزرو آنلاین و یا تلفنی آن را اجاره کنید تا خودرو انتخابی همراه با راننده ای آشنا با امور تشریفات و ظاهری آراسته در مدت زمان مشخص شده در اختیار شما باشد. کلیه خودروهای بخش کرایه ماشین با راننده خودروهای لوکس و تشریفاتی هستند و با قرارداد و فاکتور رسمی به تمام مشتریان ارائه می شوند. در خدمات اجاره خودرو با راننده، راننده شرکت همراه با خودرو است به همین خاطر از مشتریان هیچ نوع مدرک و ضمانتی دریافت نمی شود و تمامی مسئولیت خودرو بر عهده راننده است.

شرایط اجاره خودرو با راننده

خدمات ماشین در اختیار با شرایط بسیار آسان برای عزیزانی که نیاز به خودروهای تشریفاتی دارند موجود است.

  • برای کرایه خودرو باراننده مدارک خاصی مورد نیاز نمی باشد.
  • تمام مسئولیت های خودرو برعهده راننده شرکت است.
  • کمترین زمان اجاره خودرو تشریفاتی 10 ساعت می باشد.
  • قیمت اجاره خودرو با راننده به صورت ساعتی درون شهری و کیلومتری برون شهری محاسبه می شود.

نکات اجاره خودرو با راننده در تهران

برای اجاره خودرو در تهران شما می توانید خودرو مورد نظرتان را با تماس تلفنی و یا رزرو آنلاین کرایه کنید. قیمت اجاره خودرو با راننده به صورت ساعتی حساب می شود و حداقل مدت زمان اجاره ماشین با راننده 10 ساعت در روز است. برای اجاره خودرو با راننده در تهران نیاز به ارائه هیچ نوع چک ، مدرک و یا حتی سفته نیست و مسئولیت های خودرو برعهده راننده است. برای اجاره ماشین با راننده بهتر است که یک هفته زودتر ماشین را رزرو کرده اما در صورت نیاز می توانید یک روز زودتر نیز رزرو خود را انجام دهید.

اجاره خودرو برای خارج از شهر تهران

قیمت اجاره خودرو با راننده برون شهری به صورت کیلومتری محاسبه می شود و خودروهای لوکس هزینه بالاتری نسبت به خودروهای معمولی دارند. در صورت اجاره روزانه ماشین با راننده و سفر بین شهری، هزینه با توجه به کیلومتری که طی کرده اید محاسبه می شود و جای خواب راننده برعهده شما می باشد. البته برای سفر های خانوادگی طولانی مدت می توانید از خدمات اجاره خودرو بدون راننده نیز استفاده کنید تا با خودرویی مجهز سفر خوشی را تجربه کنید.

سفر با خودروهای با راننده

  • خودروهای تشریفاتی با راننده این مجموعه در بالاترین سطح کیفیت فنی و دارای بیمه مسافرتی کامل می باشد.
  • تمامی خودرو های ما مجهز به سیستم Wifi، صندلی کودک و تجهیزات مسافرتی می باشد و شما کاربر عزیز می توانید با تماس با دفتر مرکزی و اعلام درخواست خود، از این امکانات بهره مند شوید.
  • کلیه رانندگان مسلط به زبان های انگلیسی و عربی، آشنا به امور تشریفات و دارای پوشش یونیفرم رسمی می باشند. در صورتی که نیاز به خدمات تشریفاتی نظیر باز کردن درب ماشین، استقبال و یا هر موردی برای میهمان خود هستید حتما قبل از تحویل خودرو این موضوع را با ما در میان بگذارید.

نحوه اجاره ماشین با راننده برای ادارات دولتی و نیمه دولتی

مجموعه ما با در اختیار داشتن ماشین های لوکس مناسب تشریفات ، می تواند نیاز های ادارات خصوصی و دولتی برای اجاره خودرو های سواری همراه با راننده و ون های دربستی هم رنگ از یک برند دارند را برآورده کند. تنها کافیست تا مسئولین مربوطه جهت رزرو تماس حاصل نمایند تا کارشناسان ما هماهنگی های لازم را انجام بدهند.

اسکورت تشریفاتی

شاید برای شما پیش آمده باشد که برای استقبال میهمان های مهم و یا خارجی خود بخواهید از خدمات تشریفاتی استفاده کنید. یکی از خدمات مجموعه اجاره خودرو برای اسکورت تشریفاتی است.

خدمات اجاره خودرو با راننده برای اسکورت تشریفاتی به صورت پکیج ارائه می شود. پکیج اول شامل سه خودرو لوکس و تشریفاتی همراه با راننده است. خودروهای اسکورت تشریفاتی بیشتر بنز و بی ام و مشکی هستند که در بهترین کیفیت فنی و همراه با یک راننده کت و شلواری آماده خدمات رسانی به شما هستند. پکیج دیگر به صورت دو موتور و یک خودرو ارائه می شود که با چینش خاصی خودروی شما را همراهی می کنند. اسکورت تشریفاتی در مراسمات عروسی و فیلم برداری از استقبال بالایی برخوردار است. برای بهره مند شدن از این سرویس روی صفحه عروس کلیک کنید. برای رزرو پکیج های تشریفاتی اسکورت و اطلاع از قیمت خودروها با کارشناسان ما در تماس باشید.

اجاره خودرو با راننده و مزایای آن

این روزها موسسه‌های کرایه خودرو با روش‌های مختلفی خودروهای خود را در اختیار مشتریانشان قرار می‌دهند. یکی از روش‌های محبوب این کار، اجاره خودرو با راننده است که مزایای خاص خودش را به همراه دارد. در این مطلب سایت ، قصد داریم شما را با خدمات اجاره ماشین با راننده به طور کامل آشنا کنیم. اگر با شرایط انجام این کار آشنایی ندارید، تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

کاربردهای اجاره خودرو با راننده

اجاره خودرو با راننده معمولا برای موارد خاصی صورت می‌پذیرد. استفاده برای مسافرت یا مجالس مختلف جزو مهم‌ترین مصارف ماشین‌های اجاره‌ای با راننده محسوب می‌شوند. طبیعی است در چنین شرایطی یک اتومبیل بروز به راننده مجرب امتیازهای زیادی در اختیار شما قرار می‌دهد.  اگر با مزایای مربوط به اتومبیل‌های اجاره‌ای اصلا آشنایی ندارید، به این بخش از مطلب خوب توجه کنید؛ زیرا با تمامی مزایای کرایه ماشین با راننده آشنا خواهید شد. البته برای رسیدن به تمامی مزایا نوع خودرو، رفتار راننده و خدمات موسسه کرایه اتومبیل به شدت حائز اهمیت خواهد بود. ما در مجموعه خود سعی داریم تا بهتریت خدمات اجاره خودرو با راننده را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهیم.

اجاره خودرو با راننده برای مسافرت

بدون شک مسافرت یکی از بزرگترین موارد استفاده خودروهای اجاره‌ای با راننده محسوب می‌شود. قطعا تجربه یک مسافرت جاده‌ای زیبا به نقاط مختلف کشور آن هم با بهترین ماشین‌های روز دنیا بستر یک سفر لذت بخش را به وجود می‌آورد. حال فرض کنید که فرمان چنین خودرویی را یک راننده ماهر و آشنا به مسیر در دست بگیرد. اگر راننده خوشحال و خنده رو باشند، لذت سفر برای سرنشینان بیشتر خواهد شد.

این کار برای افرادی که یک مهمان خارجی دارند، یک امتیاز جدا خواهد داشت. فرض کنید به جای اینکه با خودروی خود مهمانتان را به دیدن نقاط جذاب ایران زمین ببرید، از یک ماشین خارجی به روز و با راننده مجرب استفاده کنید. با انجام این کار به جای اینکه همیشه پشت فرمان باشید، می‌توانید وقت بیشتری برای مهمان خود بگذارید و از سفرتان به طور کامل لذت ببرید.

شرکت در قرارهای مهم کاری

صاحبین کسب و کارهای بزرگ با انجام این کار می‌توانند بهتر در قرارهای کاری ظاهر شوند. برای مثال هنگامی که با یک خودروی لوکس و راننده شخصی به محال قرارتان می‌رسید، شرکای تجاری شما قطعا حساب ویژه‌تری روی شما باز خواهند کرد. اینجاست که با اجاره خودرو با راننده می‌توانید مسیر روشنی برای پیشرفت کسب و کارتان ایجاد کنید.

ما در مجموعه خود ماشین‌هایی را قرار داده‌ایم که بسیاری از آن‌ها جزو خودروهای لوکس و تشریفاتی به شمار می‌روند. خودروهای لوکس ایتالیایی مانند مازراتی گرند توریسمو یا لوکس‌ترین سدان برند مشهور بی ام را در مجموعه ما خواهید یافت. با کرایه چنین خودروهای گران قیمت و مناسبی قطعا در قرار کاریتان خواهید درخشید.

حضور در مجالس با خودروی تشریفاتی

از دیگر موارد پر کاربرد ماشین‌های کرایه‌ای با راننده، شرکت در مجالس مختلف است. برخی افراد برای شرکت در برخی مجالس خاص و مجلل، نیاز به یک خودروی مناسب خواهند داشت. حال اگر ماشین شما دارای یک راننده خوش پوش و آراسته باشد، شرایط اندکی بهتر می‌شود. طبیعی است که با ورود به یک مجلس خاص با ماشین لوکس و راننده اختصاصی چشم‌ها را به خود خیره کنید.

تنوع اتومبیل‌های مجموعه انتخاب را برای شرکت در چنین مجالسی ساده‌تر خواهد کرد. ما در مجموعه خود ماشین‌های کرایه با راننده بسیاری داریم که با توجه به ظاهر و مدل، قیمت بسیار مناسبی دارند. پس بدون اینکه نگران موضوع خاصی باشید، می‌توانید خودروی محبوب خود را برای شرکت در مجالس مهم با راننده اختصاصی اجاره کنید.

اجاره خودرو با راننده یا اجاره ماشین در اختیار

شرکت ما اولین آژانس بزرگ ایران دارای پروانه کسب و کد رسمی اتحادیه کرایه اتومبیل  تهران  خدمات اجاره خودرو ( رنت ماشین )  را دارا می باشد. ما برای راحتی بیشتر و جهت کسب رضایت شما عزیزان در شهر تهران امکاناتی مانند اجاره خودرو با راننده را در کمترین زمان و یا به صورت دراختیار به صورت آنلاین و تلفنی ارائه میدهیم. در زمان رزرو خودرو ، قرارداد و فاکتور رسمی به تمام مشتریان ارائه داده میشود.

اجاره خودرو به همراه راننده برای سازمان ها وشرکت ها

ادارات و ارگانهای خصوصی ، دولتی و نیمه دولتی که نیاز به اجاره خودرو با راننده با تعداد بالا از یک برند و یک رنگ دارند، میبایست حداقل از یک هفته قبل جهت رزرو تماس حاصل نمایند. کارشناسان ما به سرعت هماهنگی  لازم را با شما انجام خواهند داد.

اجاره خودرو برای خارج از شهر تهران

یکی از ایده آل ترین روش برای خارج از شهر و مسافرت میتواند اجاره خودرو با راننده باشد. شما میتوانید برای امنیت و آرامش بیشتر، با اجاره خودرو ( ماشین) مورد علاقه خود به همراه راننده زبده در مسیر سفر از تمامی مناظر و جاذبه های گردشگری لذت ببرید و در هزینه سفر خود نیز مدیریت داشته باشید.

با توجه به متغیر بودن مسیرها و نوع سفرها در اجاره دربستی اجاره خودرو با راننده ، زمان اجاره، نوع خودرو انتخابی و … قیمت اجاره خودرو با راننده برای خارج از شهر تهران کاملا متفاوت میباشد. شما میتوانید با درمیان گذاشتن برنامه دقیق سفر خود با کارشناسان پیش فاکتور دریافت کرده و از قیمت تمام شده اجاره خودرو برای مسافرت اطمینان حاصل کنید.

تجهیزات و لوازم مورد نیاز در سفر

در صورت درخواست و نیاز مشتریان گرامی تمامی خودروهای ما به تجهیزات و لوازم مانند صندلی کودک، نگهدارنده دوچرخه و یا تجهیزات مسافرتی مجهز خواهند شد. برای هماهنگی لطفا قبل از سفر امکانات موردنظر خود را به کارشناسان اعلام نمائید.

خودروهای لوکس و تشریفاتی ما بالاترین سطح کیفیت فنی را دارا میباشند و تحت پوشش بیمه مسافرتی کامل نیز هستند. رانندگان ما به زبان انگلیسی تسلط داشته و اگر به مترجم زبانهای دیگر نیاز دارید میتوانید از قبل به کارشناسان اعلام نمائید تا هماهنگی های لازم انجام گیرد.

مدارک و قوانین اجاره خودرو با راننده

اجاره خودرو با راننده در تهران شامل مدارک و قوانین ساده بوده و نیاز به ارائه هیچگونه وثیقه از جمله چک، مدارک شناسائی و یا سفته نداشته ، شما  به راحتی با تماس تلفنی اقدام به رزرو و اجاره ماشین با راننده کنید. کلیه ماشین ها در مرکز اجاره ما آخرین مدل و شامل سرویس های به موقع فنی خودرو و استاندارد جهانی خودروسازان میباشند.

اسکورت تشریفاتی با اجاره خودرو

اجاره خودرو با راننده برای اسکورت تشریفاتی یکی از مهم ترین مقوله ها در زمینه ترانسفر و جابجایی مقامات و افراد صاحب نام کشور ها در سراسر دنیا می باشد. معمولا برای اسکورت این گروه افراد از خودرو لوکس و تشریفاتی با آخرین امکانات روز دنیا استفاده میشود .